Om de een of andere reden geloof ik hier geen flikker van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zulke brede heupen dat zelfs mijn dikke stalpoten elkaar niet echt helemaal raken.
Welk gedeelte ervan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Om de een of andere reden geloof ik hier geen flikker van.
Ik moest KPD even googlen en ik ben sprakeloos. Lees: ik kom van het wel bekende roze forum en dit is even een omschakeling.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eerst even in KPD kijken en dan beslissen
Notedquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang hij niet aanbied om je zijn pooltafel te laten zien ben je veilig.
Jij als newbie hebt daar nog helemaal geen toegang.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik moest KPD even googlen en ik ben sprakeloos. Lees: ik kom van het wel bekende roze forum en dit is even een omschakeling.
Oh, scherp.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij als newbie hebt daar nog helemaal geen toegang.
Je kunt het slechter treffen qua mods.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Faxie is de moderator van dit topic.
Ik als modquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt het slechter treffen qua mods.
Bwehehe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt het slechter treffen qua mods.
He? Wat? Borsten? Waar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Harmankardon het volgende:
Boeiend, we zijn allemaal borstenliefhebbers hier
Faxie.zipquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij als newbie hebt daar nog helemaal geen toegang.
Onder de nick ViVaxie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef Royco1 het volgende:
Viva ofzo.
Denk dat Fax daar ook aan het hosselen is.
Oh ja?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:35 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Boeiend, we zijn allemaal borstenliefhebbers hier
Mocht ie willen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Faxie is de moderator van dit topic.
Dat gebeurt wel vaker bij een zwangerschap.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh ja?
Mijn rechter borst lijkt ineens groter te worden dan de linker.
Ik ken je ook niet, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De brede heupjes kloppen wel.
De benen hebben ook best wat blubbertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |