Ik heb 3 verjaardagen in maart (1, 12 en 15). En mijn oma was de 17e altijd jarigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen punt hoor. Het is gewoon een ongelukkige datum achteraf gezien, denk ik.
Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
Uhm hoiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap.![]()
Is dat zo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en
KUT VERKEERDe ACCOUNTquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap.![]()
Als daar een flinke gap tussen zit vind ik het toch maar niets.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en
Blijf gerust hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
Oh excuseer, ben nieuw en moet me nog inlezenBen al weg.
Wat een lieverd is het ook eigenlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijf gerust hoor.Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
Ik weet niet of ik het puur eigenbelang onder lief zou scharen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat een lieverd is het ook eigenlijk
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blijf gerust hoor.Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
Eerst even in KPD kijken en dan beslissenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Zolang hij niet aanbied om je zijn pooltafel te laten zien ben je veilig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eigenlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja als je gap letterlijk vertaalt wel denk ik.
Nee inderdaad, dan is het geen decolleté meer maar borst - borstbeen - hé nog een borst daarginder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Als daar een flinke gap tussen zit vind ik het toch maar niets.
Faxie is de moderator van dit topic.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |