abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150007304
Tijd om te werken ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:23:31 #177
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150007333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te werken ;(
Werk ze!
pi_150007407
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen punt hoor. Het is gewoon een ongelukkige datum achteraf gezien, denk ik.
Ik heb 3 verjaardagen in maart (1, 12 en 15). En mijn oma was de 17e altijd jarig :') Net als augustus een maand met verjaardagen. Mensen copuleren graag in de winter en de zomer :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:25:03 #179
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
pi_150007470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
Uhm hoi :P
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:26:20 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007488
Voorspelbare reactie is voorspelbaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007495
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhm hoi :P
Fax :')
pi_150007510
Benieuwd van wie dat de kloon is
pi_150007524
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:

[..]

Fax :')
Ja wat? :(

Owja ik ging werken....
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:28:09 #185
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007593
Oh excuseer, ben nieuw en moet me nog inlezen :') Ben al weg. :*
pi_150007632
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:29:31 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
Is dat zo?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007677
Ik heb zulke brede heupen dat zelfs mijn dikke stalpoten elkaar niet echt helemaal raken.
pi_150007680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
KUT VERKEERDe ACCOUNT
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:29:56 #190
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007699
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
Als daar een flinke gap tussen zit vind ik het toch maar niets. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
Oh excuseer, ben nieuw en moet me nog inlezen :') Ben al weg. :*
Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:30:46 #192
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150007761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
Wat een lieverd is het ook eigenlijk
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:31:28 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat een lieverd is het ook eigenlijk
Ik weet niet of ik het puur eigenbelang onder lief zou scharen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is dat zo?
Nouja als je gap letterlijk vertaalt wel denk ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:31:34 #195
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
pi_150007847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Eerst even in KPD kijken en dan beslissen ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:32:33 #197
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150007868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Zolang hij niet aanbied om je zijn pooltafel te laten zien ben je veilig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:32:36 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nouja als je gap letterlijk vertaalt wel denk ik.
Ik denk het niet, eigenlijk :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007904
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Als daar een flinke gap tussen zit vind ik het toch maar niets. ;(
Nee inderdaad, dan is het geen decolleté meer maar borst - borstbeen - hé nog een borst daarginder.
pi_150007942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Faxie is de moderator van dit topic. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')