Owquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.
Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
Die rechter vind ik ook veel te mager trouwens.
Je haalt jezelf open aan die heupbotten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die heeft met recht scherpe knieën. Zie je ook niet vaak.
Boooh... Ik snap niet dat er mensen zijn die dat mooi vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zag laatst een jongen (man) lopen met overduidelijk anorexia. Geen gezicht. Dat was geen man meer. En ook nog skinny jeans aan. Hij rende om de tram te halen. Ik was bang dat er misschien een stoeptegel verkeerd lag en hij zijn benen zou breken.
Denk ook eens aan aeque. Die wil dat al zo lang bij jou doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is er? Neem je het weer te serieus op?
Geeft niet. Ongelukkige planning denk ik.quote:
Waar gaat 't overquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.
Een goede snor en slagtanden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een betere reden om een walrus te worden kan ik niet bedenken.
Dat klopt. Toch kunnen ze het. Ze hebben een redelijk lange penis en ze zijn erg flexibel.quote:
Die vonden boten enorm interessant en kwamen altijd kijken. Daarnaast waren ze lekker.quote:
Kan prima, maar niet mijn smaakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?
Hep's verjaardag.quote:
Voor mijn smaak te slankquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?
Awwww.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een goede snor en slagtanden.
[..]
Dat klopt. Toch kunnen ze het. Ze hebben een redelijk lange penis en ze zijn erg flexibel.
[..]
Die vonden boten enorm interessant en kwamen altijd kijken. Daarnaast waren ze lekker.
Ze zijn dus uitgestorven.
Sommigen staan nog op misschien. Verder komen er drie mensen. Ik vraag me af of het bij een geringe opkomst nog zin heeft.quote:
Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mijn smaak te slank![]()
Kaneel?
Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww.
Vandaar dat ze soms voor zeemeerminnen aangezien werden. Zo vlak bij schepen.
Beetje als de dodo dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.
De rechter is mooi.
[..]
Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.
Ze schijnen ook enorm log te zijn geweest. Moeite met bewegen waardoor ze niet konden vluchten.
Beetje faaldieren dus.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.
De rechter is mooi.
[..]
Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.
Ze schijnen ook enorm log te zijn geweest. Moeite met bewegen waardoor ze niet konden vluchten.
Beetje faaldieren dus.
Ik denk dat je dan beter gezellig samen kunt vierenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Sommigen staan nog op misschien. Verder komen er drie mensen. Ik vraag me af of het bij een geringe opkomst nog zin heeft.
Ik ben schuldig. Vergeten te reageren. Maar zwager is jarig en viert z'n verjaardag.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Geeft niet. Ongelukkige planning denk ik.
Mja, zat ik ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter gezellig samen kunt vieren.
Geen punt hoor. Het is gewoon een ongelukkige datum achteraf gezien, denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben schuldig. Vergeten te reageren. Maar zwager is jarig en viert z'n verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |