Als ik een zeezoogdier zou zijn zou ik een walrus willen zijn. Maar wel een mannelijke.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Dat staat toch in mijn paspoort?quote:
Dude...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw benen, mijn nek. Anytime.
Pret met een skeletquote:
Samen badderen?quote:
Wat een dunne latjesquote:
Oké. Wie wel eigenlijk.quote:
Zeker. Erg koddig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig.
Omdat je dan jezelf kan pijpen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een zeezoogdier zou zijn zou ik een walrus willen zijn. Maar wel een mannelijke.
Genoteerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
Wat is er? Neem je het weer te serieus op?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat staat toch in mijn paspoort?
[..]
Dude...
"Concentratiekampen konden echter ook erg leuk zijn".quote:
Dat die linker nog leeftquote:
Een betere reden om een walrus te worden kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je dan jezelf kan pijpen?
Het erge nog zij doen het vrijwilligquote:
Nee, vertel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Erg koddig.
Heb je wel eens gelezen over de Stellers zeekoe?
[..]
Omdat je dan jezelf kan pijpen?
[..]
Genoteerd.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen ideeEven balletje opgooien nog zou ik zeggen
Hihalocuastquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
"Concentratiekampen konden echter ook erg leuk zijn".
Die heeft met recht scherpe knieën. Zie je ook niet vaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat die linker nog leeft. Dat is toch niet gezond meer, tering.
Zag laatst een jongen (man) lopen met overduidelijk anorexia. Geen gezicht. Dat was geen man meer. En ook nog skinny jeans aan. Hij rende om de tram te halen. Ik was bang dat er misschien een stoeptegel verkeerd lag en hij zijn benen zou breken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat die linker nog leeft. Dat is toch niet gezond meer, tering.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw benen, mijn nek. Anytime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |