Tussen den bedrijven door jwz :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
Hoiquote:
Altijd zo gemeen tegen mij jijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij stelt gewoon goede prioriteiten
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen met een goed stel benen stalpoten
Net zoveel als 'een goede piemel'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
Jawel, dat ik ze goed vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
Maar je bedoelde het gemeen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag datEn ik zei niks gemeens eigenlijk
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
Geen benen dan loopt ze tenminste ook niet bij mij weg
Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving.quote:
Kan niet ze moet afvallenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
JijHebtGeenRokjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok laatste
http://jijhebtgeen.nl/goed%20stel%20stalpoten
Dan rolt ze wel weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Viel wel mee. Gewoon nog steeds een nare dag vandaag. Morgen weer lief
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi
Ok en nu ga ik verder kijken.
Doei![]()
Daarom ook in een kuil houdenquote:
Het is gewoon zo'n opmerking waar je niks mee kan. Fijn dat je een goed stel benenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die zitten er genoeg op fok. Zelfs veel meer piemels dan vagina's in de tentoonstelling.
Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ook in een kuil houdenof een ruimte met hele hoge drempels
Is ze nog steeds je vriendin dan?quote:
Ik zie nu een dikke vrouw voor me in zo'n hamsterbal.quote:
Yats natuurlijk, duh...quote:
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het komt vast door een man dat je een kutdag hebt.
Heten er echt mensen zo?quote:
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkuttenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving.
Jouw benen, mijn nek. Anytime.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn stalpoten zijn heul niet grappig
O dan zit ik nog in de race. Ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten
Ik zie haar zaterdag pas weer, en dan is het over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze nog steeds je vriendin dan?
Zo barbaars ben ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden.
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten
Bijna romantisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw benen, mijn nek. Anytime.
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Ik kom trouwens niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig.
Als ik een zeezoogdier zou zijn zou ik een walrus willen zijn. Maar wel een mannelijke.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat staat toch in mijn paspoort?quote:
Dude...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pret met een skeletquote:
Samen badderen?quote:
Wat een dunne latjesquote:
Oké. Wie wel eigenlijk.quote:
Zeker. Erg koddig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig.
Omdat je dan jezelf kan pijpen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een zeezoogdier zou zijn zou ik een walrus willen zijn. Maar wel een mannelijke.
Genoteerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
Wat is er? Neem je het weer te serieus op?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat staat toch in mijn paspoort?
[..]
Dude...
"Concentratiekampen konden echter ook erg leuk zijn".quote:
Dat die linker nog leeftquote:
Een betere reden om een walrus te worden kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je dan jezelf kan pijpen?
Het erge nog zij doen het vrijwilligquote:
Nee, vertel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Erg koddig.
Heb je wel eens gelezen over de Stellers zeekoe?
[..]
Omdat je dan jezelf kan pijpen?
[..]
Genoteerd.
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen ideeEven balletje opgooien nog zou ik zeggen
Hihalocuastquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
"Concentratiekampen konden echter ook erg leuk zijn".
Die heeft met recht scherpe knieën. Zie je ook niet vaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat die linker nog leeft. Dat is toch niet gezond meer, tering.
Zag laatst een jongen (man) lopen met overduidelijk anorexia. Geen gezicht. Dat was geen man meer. En ook nog skinny jeans aan. Hij rende om de tram te halen. Ik was bang dat er misschien een stoeptegel verkeerd lag en hij zijn benen zou breken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat die linker nog leeft. Dat is toch niet gezond meer, tering.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |