Daarom ook in een kuil houdenquote:
Het is gewoon zo'n opmerking waar je niks mee kan. Fijn dat je een goed stel benenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Die zitten er genoeg op fok. Zelfs veel meer piemels dan vagina's in de tentoonstelling.
Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom ook in een kuil houdenof een ruimte met hele hoge drempels
Is ze nog steeds je vriendin dan?quote:
Ik zie nu een dikke vrouw voor me in zo'n hamsterbal.quote:
Yats natuurlijk, duh...quote:
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja het komt vast door een man dat je een kutdag hebt.
Heten er echt mensen zo?quote:
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkuttenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving.
Jouw benen, mijn nek. Anytime.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn stalpoten zijn heul niet grappig
O dan zit ik nog in de race. Ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten
Ik zie haar zaterdag pas weer, en dan is het over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze nog steeds je vriendin dan?
Zo barbaars ben ik nu ook weer nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden.
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten
Bijna romantisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw benen, mijn nek. Anytime.
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Ik kom trouwens niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |