abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:37 #101
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006295
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan rolt ze wel weg. ;(
Daarom ook in een kuil houden _O- of een ruimte met hele hoge drempels
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:55 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Die zitten er genoeg op fok. Zelfs veel meer piemels dan vagina's in de tentoonstelling.
Het is gewoon zo'n opmerking waar je niks mee kan. Fijn dat je een goed stel benen O+ vindt, dan maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006308
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef artelligence het volgende:

[..]

Whahaha
Mijn stalpoten zijn heul niet grappig ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:12 #105
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150006318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

:D
Ja het komt vast door een man dat je een kutdag hebt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:15 #106
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daarom ook in een kuil houden _O- of een ruimte met hele hoge drempels
Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:25 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kan niet ze moet afvallen :+
Is ze nog steeds je vriendin dan?

quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan rolt ze wel weg. ;(
Ik zie nu een dikke vrouw voor me in zo'n hamsterbal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006349
Narnia wtf? :')
pi_150006352
Benen dikker dan mijn romp O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:40 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150006357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe heet ie?
Yats natuurlijk, duh...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:55 #111
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja het komt vast door een man dat je een kutdag hebt.
Ja is ook zo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:07:09 #112
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef yats het volgende:

[..]

Yats natuurlijk, duh...
Heten er echt mensen zo? :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006384
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving. :{
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
pi_150006405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn stalpoten zijn heul niet grappig ;(
Jouw benen, mijn nek. Anytime.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:07:47 #115
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
O dan zit ik nog in de race. Ofzo. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
Benen dikker dan mijn romp O+
Vrouwen die 80% dij zijn. :)
pi_150006442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is ze nog steeds je vriendin dan?

Ik zie haar zaterdag pas weer, en dan is het over.
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Fera het volgende:

[..]

Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden. ;(
Zo barbaars ben ik nu ook weer niet ~O>
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:08:27 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006457
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jouw benen, mijn nek. Anytime.
Bijna romantisch. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:10 #120
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:20 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen die 80% dij zijn. :)
Hoi ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:21 #122
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:50 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006512
Ik ben een zeezoogdier, lees ik :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bijna romantisch. O+
Hij is behoorlijk obsceen, ja.
pi_150006521
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig. :@
Ik kom trouwens niet hoor :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')