Tussen den bedrijven door jwz :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
Hoiquote:
Altijd zo gemeen tegen mij jijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij stelt gewoon goede prioriteiten
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen met een goed stel benen stalpoten
Net zoveel als 'een goede piemel'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
Jawel, dat ik ze goed vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
Maar je bedoelde het gemeen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag datEn ik zei niks gemeens eigenlijk
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
Geen benen dan loopt ze tenminste ook niet bij mij weg
Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving.quote:
Kan niet ze moet afvallenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
JijHebtGeenRokjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok laatste
http://jijhebtgeen.nl/goed%20stel%20stalpoten
Dan rolt ze wel weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Viel wel mee. Gewoon nog steeds een nare dag vandaag. Morgen weer lief
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi
Ok en nu ga ik verder kijken.
Doei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |