quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady verwijderd uitgebreide PM
Allebei gewoon, espresso met een glas water, zoals het hoortquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef FrauMilena het volgende:
Wil ik koffie of water.
Vraagstukken van het leven, muh.
IJsthee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef FrauMilena het volgende:
Wil ik koffie of water.
Heb liever dat ze lief tegen mij is.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want? Toch lief van haar dat ze mij helpt.
Ik bedoelde naar Yv. Maar zodra ik nieuwe heb zie je ze wel verschijnen natuurlijkquote:
Theequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef FrauMilena het volgende:
Wil ik koffie of water.
Het was een mooie dag :$quote:
Je wilt geen keuze maken, anders zou je de vraag niet aan ons stellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef FrauMilena het volgende:
Wil ik koffie of water.
Ben ik ook heus wel hoorquote:
Niet op het werk? Hoe is het met je buikje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:50 schreef artelligence het volgende:
Fucking Hell. Zo vaag altijd als je wakker wordt als je midden op de dag in slaap valt
Jij niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel happen, maar sturen mensen serieus dick pics?.
Ik niet, ik plaats ze in KPDquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Liefquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoelde naar Yv. Maar zodra ik nieuwe heb zie je ze wel verschijnen natuurlijk
Want? Ik heb liever dat ze lief is tegen mij.quote:
Hmmm jij valt in slaap en Uitstraling is er ook niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:50 schreef artelligence het volgende:
Fucking Hell. Zo vaag altijd als je wakker wordt als je midden op de dag in slaap valt
Niet naar mij, doorgaansquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik voel de liefdequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was een mooie dag :$
Eindelijk iemand die me begreep daarin :$
Dus alleen ik heb die nog?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoelde naar Yv. Maar zodra ik nieuwe heb zie je ze wel verschijnen natuurlijk
Ik durf dat alleen niet. Dan word je boos op mij en wil je geen koekjes meer met me bakkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief
[..]
Want? Ik heb liever dat ze lief is tegen mij.
Ah daar schemert weer wat van dat vervelende doorquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Want? Ik heb liever dat ze lief is tegen mij.
Jwzquote:
Ik ga je knietje geven :$quote:
Denken dat ik geen koekjes meer wil bakkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik durf dat alleen niet. Dan word je boos op mij en wil je geen koekjes meer met me bakken
Nee voel me niet fit. Buikje voelt wel beter gelukkig!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook heus wel hoor
[..]
Niet op het werk? Hoe is het met je buikje?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef HeatWave het volgende:
ik heb liever buikjes en kontjes, mag ook hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Right...... ok, nou ja, iedereen zijn ding zullen we maar zeggen dan.
Nee. Even pauze in de lesquote:
Pas maar op dat ik het niet ga afreageren op jou. Een beetje LoLa-liefde van mij proberen te stelenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ah daar schemert weer wat van dat vervelende door
Sterkte Artquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee voel me niet fit. Buikje voelt wel beter gelukkig!
Daarom denk ik normaalgesproken niet. Ga ik rare dingen van zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Denken dat ik geen koekjes meer wil bakken
Ik heb dat nog nooit gedaan hoor. Helpt dat?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Right...... ok, nou ja, iedereen zijn ding zullen we maar zeggen dan.
Uhm...quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb alleen een dickpic gestuurd naar Hosti.
Nah, mijn kloon is Deezertjequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hmmm jij valt in slaap en Uitstraling is er ook niet meer
De perfecte buikjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb liever buikjes en kontjes, mag ook hoor
Such a smooth mawfakkaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
dan duik ik ineen... zo met mijn hoofd tussen je tieten
Ik zou het op zich best raar vinden als jij dickpics gaat sturenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan hoor. Helpt dat?
Immerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan hoor. Helpt dat?
Toch een virusje meegekregen danquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee voel me niet fit. Buikje voelt wel beter gelukkig!
Shhhhh er is genoeg lola voor iedereenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik het niet ga afreageren op jou. Een beetje LoLa-liefde van mij proberen te stelen
Art ontkent toch wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hmmm jij valt in slaap en Uitstraling is er ook niet meer
Daar kan ik ook niks aan doen.quote:
afreageren op mij klinkt nou ook niet echt verkeerdquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik het niet ga afreageren op jou. Een beetje LoLa-liefde van mij proberen te stelen
Dat is nog ergerquote:
In principe wel, langskomen en aanreiken. Of is dat weer teveel gevraagd voor je.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Art ontkent toch wel.
[..]
Daar kan ik ook niks aan doen.
Ohaiquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De perfecte buikjesEn perfecte billen
Kon opgevangen worden gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch een virusje meegekregen dan![]()
Wel aan het werk voor je sprint-deadlineding?
Dat denk je nu misschien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
afreageren op mij klinkt nou ook niet echt verkeerd
Nee maar ik ben pas een uurtje op werk dus is wat raar als ik weer weg ben.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In principe wel, langskomen en aanreiken. Of is dat weer teveel gevraagd voor je.
En mijn andere accounts Jedimindhax, dertienindozijn, F1978 en Fokr uiteraard.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
The DeezWaarom nog wetenschappelijk onderzoek uitvoeren als we Deeze hebben voor de duiding
Oh okay, dan is het goed. Half dagje maar?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ik ben pas een uurtje op werk dus is wat raar als ik weer weg ben.
JustTalkLove niet? De moeten we anders echt gaan koppelen aan Uitstraling, match made in heaven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
En mijn andere accounts Jedimindhax, dertienindozijn, F1978 en Fokr uiteraard.
Veelzijdige boii ben jij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whut?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
She's gonna have sausage and he is gonna have beef.quote:
Die is te vermoeiend. Zelfs ik kan dat niet aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
JustTalkLove niet? De moeten we anders echt gaan koppelen aan Uitstraling, match made in heaven.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
She's gonna have sausage and he is gonna have beef.
I wish, vanmorgen een personeelsbijeenkomst.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh okay, dan is het goed. Half dagje maar?
quote:
Oh, leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
I wish, vanmorgen een personeelsbijeenkomst.
quote:
JIj bent ook het enige lichtpuntje van ratio in deze verder vertiefde zooi die we SC noemenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gok dat ze voor de koffie gegaan is.
goed plan, en daarna ga ik echt maar even strijkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nope, ik heb koud water gehaald.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw HWquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent ook het enige lichtpuntje van ratio in deze verder vertiefde zooi die we SC noemen.
je laptop kan David Holmes niet aanquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens de laatste metingen is hij 71 graden.
Ik wist wel dat je heet wasquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, leuk.
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent ook het enige lichtpuntje van ratio in deze verder vertiefde zooi die we SC noemen.
Is het al te veel aan het worden?quote:
ik laat me gewillig door jou corrigerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dit is geen laptop maar een tablet. Snapje. Daarom dat m'n klauwen zeer doen.
Ah ja dat kan ook.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus je zit er warmpjes bij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, leuk.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |