Ik deed Sjaak altijd in het krat als ik naar m'n vriendin fietstequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Harmankardon het volgende:
Zo'n kratje is ook handig als je een teckel hebt, kan die overal mee heen.
Ja, moet ik je nog geven ook.quote:
Een dozijn nog welquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
Niet met zakken aan de zijkant?
They my only :$quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
Niet met zakken aan de zijkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt.![]()
Rome is echtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat
Een tip doe geen feyenoord shirt aan de komende tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Broek met aircoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]En als je al wat dikkere benen hebt denk ik dat de vetjes uit de gaten gaan puilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
O, hier niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
Knievaginaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je al wat dikkere benen hebt denk ik dat de vetjes uit de gaten gaan puilen.
quote:
But how?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Een na laatste Angel dvd zit er nu in. Gaat zo snel
Zij stelt gewoon goede prioriteitenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
Tussen den bedrijven door jwz :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
Hoiquote:
Altijd zo gemeen tegen mij jijquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij stelt gewoon goede prioriteiten
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen met een goed stel benen stalpoten
Net zoveel als 'een goede piemel'.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
Jawel, dat ik ze goed vindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
"Een goed stel benen". Dat zegt eigenlijk helemaal niets.
Maar je bedoelde het gemeen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik mag datEn ik zei niks gemeens eigenlijk
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
Geen benen dan loopt ze tenminste ook niet bij mij weg
Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving.quote:
Kan niet ze moet afvallenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
JijHebtGeenRokjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok laatste
http://jijhebtgeen.nl/goed%20stel%20stalpoten
Dan rolt ze wel weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je haar gewoon feeden, Tijn.
Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Viel wel mee. Gewoon nog steeds een nare dag vandaag. Morgen weer lief
Veel plezierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoi
Ok en nu ga ik verder kijken.
Doei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |