Wel zo'n koterbakfietsdingensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of dat.
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Dacht ik ook ja :$quote:
Geef danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neem jij maar eens een chill-pil.
Ok, dat snap ik wel :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of dat.
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Ik heb dat. Ik ben hip.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Tie-wrapsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
Past genoeg in. Paar kids en boodschappentas. Kids mag eventueel ook vervangen worden door huisdierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, zo eentje waar je zo de hele lading tegelijk in kunt mikken.
quote:
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$quote:
Dat is toch al heel lang?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Oh, doe mij een dozijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Zo'n om betere begeleiding te krijgenquote:
Ze mislukken wrs toch want ik heb me weer eens niet aan het recept gehouden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok. Tot morgen. Ik zal van tevoren niet eten.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Niet met zakken aan de zijkant?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch al heel lang?
Ik heb ook een rugzakje.Moet alleen nog zo'n broek met gaten en dan ben ik ook hip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |