abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150005458
Ik zit smooth operator te luisteren en jullie hebben dat hele liedje voor me verpest :(
pi_150005461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of dat. _O_
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Wel zo'n koterbakfietsdingens
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:50:55 #28
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005483
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Sorry mevrouw. :'(
Dacht ik ook ja :$
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Neem jij maar eens een chill-pil.
Geef dan :@
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.
Ok, dat snap ik wel :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:51:02 #29
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of dat. _O_
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wel zo'n koterbakfietsdingens
Inderdaad, zo eentje waar je zo de hele lading tegelijk in kunt mikken.
pi_150005546
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:52:39 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150005551
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Ik heb dat. Ik ben hip.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150005576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
Tie-wraps ^O^
pi_150005577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Inderdaad, zo eentje waar je zo de hele lading tegelijk in kunt mikken.
Past genoeg in. Paar kids en boodschappentas. Kids mag eventueel ook vervangen worden door huisdier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:53:14 #35
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb dat. Ik ben hip.
:D!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:53:33 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Tie-wraps ^O^
Dit werkt erg goed, ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150005605
Ik heb een rugtas. ^O^
pi_150005617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Welke smaak?
Havermout-appel koekjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:13 #39
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
eastpack, jansport?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:25 #40
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Havermout-appel koekjes.
Veel te gezond
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:27 #41
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
http://jijhebtgeen.nl/rugtas
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Havermout-appel koekjes.
Ok. Tot morgen. Ik zal van tevoren niet eten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:51 #43
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Veel te gezond
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005676
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Dat is toch al heel lang?

Ik heb ook een rugzakje. :7 Moet alleen nog zo'n broek met gaten en dan ben ik ook hip.
pi_150005701
Zo'n kratje is ook handig als je een teckel hebt, kan die overal mee heen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:28 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005702
Ik ga denk ik maar voor ouderwetse fietstassen 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:33 #47
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005706
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Oh, doe mij een dozijn.
pi_150005708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
Zo'n om betere begeleiding te krijgen _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150005711
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ok. Tot morgen. Ik zal van tevoren niet eten.
Ze mislukken wrs toch want ik heb me weer eens niet aan het recept gehouden.

Maar zonder koekjes om je mee vol te stoppen wil ik je ook wel zien hoor. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:46 #50
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005717
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Klinkt goed!

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is toch al heel lang?

Ik heb ook een rugzakje. :7 Moet alleen nog zo'n broek met gaten en dan ben ik ook hip.
Niet met zakken aan de zijkant? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')