My badquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kou
Ik moest hier om lachenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, ik laat m'n pepermuntje vallen. Geen zin om op te staan om 'm te pakken.
Luiheid galore.
Je kan altijd je laptop doen dan nogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede.Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Kan prima toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede.Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Je kunt een klein opruimdingetje doen om de drift te bevredigen. :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Geeft nietquote:
Wat moet ik met de laptop doen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan altijd je laptop doen dan nog
Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt een klein opruimdingetje doen om de drift te bevredigen. :$
De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja.
Opschonen, oude dcumenten weg, muziek ordenen, scan aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat moet ik met de laptop doen dan?
[..]
Nah, die had ik laatst weer weggehaald.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geeft niet
Tenzij je afluisterapparatuur op m'n fiets heb gezet, want vanmorgen zat ik wel te mopperen toen ik naar m'n werk fietste :$
NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat moet ik met de laptop doen dan?
[..]
Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja.
Loka op de mammoetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
Was het weer niet interessant genoeg?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nah, die had ik laatst weer weggehaald.
Of een bakfiets.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
O, op die manier. Maar deze laptop is niet van mij, dus ik ga er niets mee doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Opschonen, oude dcumenten weg, muziek ordenen, scan aan.
Sorry mevrouw.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?!NONDEJU
quote:
Neem jij maar eens een chill-pil.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?!NONDEJU
Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was het weer niet interessant genoeg?
Wel zo'n koterbakfietsdingensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of dat.
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Dacht ik ook ja :$quote:
Geef danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neem jij maar eens een chill-pil.
Ok, dat snap ik wel :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of dat.
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Ik heb dat. Ik ben hip.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Tie-wrapsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
Past genoeg in. Paar kids en boodschappentas. Kids mag eventueel ook vervangen worden door huisdierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, zo eentje waar je zo de hele lading tegelijk in kunt mikken.
quote:
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$quote:
Dat is toch al heel lang?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh, doe mij een dozijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Zo'n om betere begeleiding te krijgenquote:
Ze mislukken wrs toch want ik heb me weer eens niet aan het recept gehouden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok. Tot morgen. Ik zal van tevoren niet eten.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Niet met zakken aan de zijkant?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is toch al heel lang?
Ik heb ook een rugzakje.Moet alleen nog zo'n broek met gaten en dan ben ik ook hip.
Ik deed Sjaak altijd in het krat als ik naar m'n vriendin fietstequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Harmankardon het volgende:
Zo'n kratje is ook handig als je een teckel hebt, kan die overal mee heen.
Ja, moet ik je nog geven ook.quote:
Een dozijn nog welquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
Niet met zakken aan de zijkant?
They my only :$quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed!
[..]
Niet met zakken aan de zijkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt.![]()
Rome is echtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat
Een tip doe geen feyenoord shirt aan de komende tijdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Broek met aircoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]En als je al wat dikkere benen hebt denk ik dat de vetjes uit de gaten gaan puilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
O, hier niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
Knievaginaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je al wat dikkere benen hebt denk ik dat de vetjes uit de gaten gaan puilen.
quote:
But how?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Een na laatste Angel dvd zit er nu in. Gaat zo snel
Zij stelt gewoon goede prioriteitenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |