abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:37:32 #1
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004886


:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten over van alles en nog wat. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150004955
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kou :(
My bad :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:41:03 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005041
Nondeju, ik laat m'n pepermuntje vallen. Geen zin om op te staan om 'm te pakken :').

Luiheid galore.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:41:38 #4
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150005065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, ik laat m'n pepermuntje vallen. Geen zin om op te staan om 'm te pakken :').

Luiheid galore.
Ik moest hier om lachen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150005084
Ik heb zin om heel veel troep te eten maar ik zit al vol.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:42:52 #6
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005122
Ik heb opruimwoede. :') Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:43:25 #7
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005151
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede. :') Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Je kan altijd je laptop doen dan nog
pi_150005170
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede. :') Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Kan prima toch?
pi_150005176
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede. :') Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Je kunt een klein opruimdingetje doen om de drift te bevredigen. :$
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:44:00 #10
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005179
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:39 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

My bad :)
Geeft niet :@
Tenzij je afluisterapparatuur op m'n fiets heb gezet, want vanmorgen zat ik wel te mopperen toen ik naar m'n werk fietste :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005206
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef artelligence het volgende:

[..]

Koekjes al in de oven?
Bijna. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:44:56 #12
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:46:21 #13
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Je kan altijd je laptop doen dan nog
Wat moet ik met de laptop doen dan? :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je kunt een klein opruimdingetje doen om de drift te bevredigen. :$
Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005325
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja. :')
De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:47:02 #15
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005326
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat moet ik met de laptop doen dan? :@

[..]

Opschonen, oude dcumenten weg, muziek ordenen, scan aan.
pi_150005328
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:

[..]

Geeft niet :@
Tenzij je afluisterapparatuur op m'n fiets heb gezet, want vanmorgen zat ik wel te mopperen toen ik naar m'n werk fietste :$
Nah, die had ik laatst weer weggehaald.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:47:23 #17
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005338
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat moet ik met de laptop doen dan? :@

[..]

Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja. :')
NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?! :( NONDEJU
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
Loka op de mammoet ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:47:41 #19
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005353
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nah, die had ik laatst weer weggehaald.
Was het weer niet interessant genoeg? ;(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:47:56 #20
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005364
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
Of een bakfiets. :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Opschonen, oude dcumenten weg, muziek ordenen, scan aan.
O, op die manier. Maar deze laptop is niet van mij, dus ik ga er niets mee doen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:48:22 #21
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005382
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:

[..]

NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?! :( NONDEJU
Sorry mevrouw. :'(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005387
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:

[..]

Loka op de mammoet ^O^
*O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:48:37 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150005389
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:

[..]

NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?! :( NONDEJU
Neem jij maar eens een chill-pil.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150005404
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:

[..]

Was het weer niet interessant genoeg? ;(
Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.
pi_150005410
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Of een bakfiets. :7

Of dat. _O_
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
pi_150005458
Ik zit smooth operator te luisteren en jullie hebben dat hele liedje voor me verpest :(
pi_150005461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of dat. _O_
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Wel zo'n koterbakfietsdingens
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:50:55 #28
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005483
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef Fera het volgende:

[..]

Sorry mevrouw. :'(
Dacht ik ook ja :$
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Neem jij maar eens een chill-pil.
Geef dan :@
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.
Ok, dat snap ik wel :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:51:02 #29
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005488
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Of dat. _O_
Toppunt van de burgerlijkheid. Geweldig.
Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wel zo'n koterbakfietsdingens
Inderdaad, zo eentje waar je zo de hele lading tegelijk in kunt mikken.
pi_150005546
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:52:39 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150005551
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Ik heb dat. Ik ben hip.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150005576
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
Tie-wraps ^O^
pi_150005577
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Inderdaad, zo eentje waar je zo de hele lading tegelijk in kunt mikken.
Past genoeg in. Paar kids en boodschappentas. Kids mag eventueel ook vervangen worden door huisdier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:53:14 #35
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005581
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb dat. Ik ben hip.
:D!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:53:33 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Tie-wraps ^O^
Dit werkt erg goed, ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150005605
Ik heb een rugtas. ^O^
pi_150005617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Welke smaak?
Havermout-appel koekjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:13 #39
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
eastpack, jansport?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:25 #40
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005647
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Havermout-appel koekjes.
Veel te gezond
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:27 #41
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
http://jijhebtgeen.nl/rugtas
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005653
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Havermout-appel koekjes.
Ok. Tot morgen. Ik zal van tevoren niet eten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:54:51 #43
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Veel te gezond
Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005676
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat tegenwoordig ''hip'' is, zijn van die fietsen met kratjes voorop. Wel heel handig. Vraag me af of ik zoiets op mijn fiets zou kunnen fabriceren.
Dat is toch al heel lang?

Ik heb ook een rugzakje. :7 Moet alleen nog zo'n broek met gaten en dan ben ik ook hip.
pi_150005701
Zo'n kratje is ook handig als je een teckel hebt, kan die overal mee heen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:28 #46
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005702
Ik ga denk ik maar voor ouderwetse fietstassen 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:33 #47
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005706
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Oh, doe mij een dozijn.
pi_150005708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:53 schreef artelligence het volgende:
Ik heb een rugtas. ^O^
Zo'n om betere begeleiding te krijgen _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150005711
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ok. Tot morgen. Ik zal van tevoren niet eten.
Ze mislukken wrs toch want ik heb me weer eens niet aan het recept gehouden.

Maar zonder koekjes om je mee vol te stoppen wil ik je ook wel zien hoor. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:46 #50
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005717
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Zullen wij eens chocolate chip cookies maken? :$
Klinkt goed!

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is toch al heel lang?

Ik heb ook een rugzakje. :7 Moet alleen nog zo'n broek met gaten en dan ben ik ook hip.
Niet met zakken aan de zijkant? :P
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:55:53 #51
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Harmankardon het volgende:
Zo'n kratje is ook handig als je een teckel hebt, kan die overal mee heen.
Ik deed Sjaak altijd in het krat als ik naar m'n vriendin fietste O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:12 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150005738
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef Dqod het volgende:

[..]

Geef dan :@

Ja, moet ik je nog geven ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150005742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

eastpack, jansport?
Herschel natuurlijk. Nee, Eastpak inderdaad. De variant die al 5000 jaar bestaat.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:23 #54
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh, doe mij een dozijn.
Denken dat ze al niet opgegeten zijn voordat de eerste uit de oven komen :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:32 #55
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh, doe mij een dozijn.
Een dozijn nog wel :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:56:43 #56
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005762
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Klinkt goed!

[..]

Niet met zakken aan de zijkant? :P
*O*
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:57:17 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005789
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:

[..]

Een dozijn nog wel :o
They my favourite
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:01 #58
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005828
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:04 #59
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005830
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Royco1 het volgende:

[..]

They my favourite
They my only :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_150005832
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:55 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Klinkt goed!

[..]

Niet met zakken aan de zijkant? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt. :X
pi_150005852
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat :)
Rome is echt O+
pi_150005853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet echt een keer naar Rome, heerlijk zoals die man in Brandpunt erover praat :)
Een tip doe geen feyenoord shirt aan de komende tijd :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:42 #63
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150005858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt. :X
Broek met airco
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:46 #64
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005865
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Dqod het volgende:

[..]

They my only :$
*;
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:58:59 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005879
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dan bang zijn dat het doorscheurt. :X
En als je al wat dikkere benen hebt denk ik dat de vetjes uit de gaten gaan puilen :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:59:17 #66
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150005897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat was toen ik naar de brugklas ging ook al hip toch? :$
Maar misschien werkt het met ducttape.
O, hier niet. :@ Iedereen had toen z'n tas op de bagagedrager. Nu hebben ze het allemaal voor in een kratje. Wel beter. Mijn tas gleed altijd van de drager af omdat 'ie zo zwaar was. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150005907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

En als je al wat dikkere benen hebt denk ik dat de vetjes uit de gaten gaan puilen :').
Knievagina
pi_150005911
Gewoon zelf maken. Deden we vroeger ook met schuurpapier.
pi_150005914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Veel te gezond
Gezond kan ook lekker zijn. Maar nee, het zijn niet echt gezonde koekjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:59:49 #70
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150005928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

*;
O+!

Een na laatste Angel dvd zit er nu in. Gaat zo snel :o
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:59:57 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005944
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Knievagina
Amai ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:00:32 #72
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150005984
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef Dqod het volgende:

[..]

O+!

Een na laatste Angel dvd zit er nu in. Gaat zo snel :o
But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:00:41 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150005989
Morgen echt de hele dag les geven. De héle dag _O-. Nou niet helemaal, eerst morgenvroeg twee paarden rijden. En dan les geven, les geven, les geven :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:00:56 #74
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150006003
"piraterij is een misdrijf"

JA, ik kijk toch ook de originele dvd man, stelletje lamlullen :r
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:01:00 #75
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006007
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

But how?
Did I miss a few weeks? Was I gone in some other dimension?
Where did you get the time?
Zij stelt gewoon goede prioriteiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')