My badquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kou
Ik moest hier om lachenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, ik laat m'n pepermuntje vallen. Geen zin om op te staan om 'm te pakken.
Luiheid galore.
Je kan altijd je laptop doen dan nogquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede.Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Kan prima toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede.Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Je kunt een klein opruimdingetje doen om de drift te bevredigen. :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:42 schreef Fera het volgende:
Ik heb opruimwoede.Maar het is kwart voor 9 's avonds. Het heeft weinig zin om nu aan de slag te gaan.
Geeft nietquote:
Wat moet ik met de laptop doen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan altijd je laptop doen dan nog
Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt een klein opruimdingetje doen om de drift te bevredigen. :$
De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja.
Opschonen, oude dcumenten weg, muziek ordenen, scan aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat moet ik met de laptop doen dan?
[..]
Nah, die had ik laatst weer weggehaald.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geeft niet
Tenzij je afluisterapparatuur op m'n fiets heb gezet, want vanmorgen zat ik wel te mopperen toen ik naar m'n werk fietste :$
NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat moet ik met de laptop doen dan?
[..]
Ik heb al wel de was en afwas gedaan, gestofzuigd, vuilnis buiten gezet en alvast de lege flessen in een tas gedaan om morgen weg te brengen. Ook even opgezocht waar ik mijn kapotte friteuse en waterkoker kan afleveren. Wel weer lekker ver weg om met die zooi te sjouwen, maar ja.
Loka op de mammoetquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
Was het weer niet interessant genoeg?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nah, die had ik laatst weer weggehaald.
Of een bakfiets.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De reden dat iedereen een skelter zou moeten hebben.
O, op die manier. Maar deze laptop is niet van mij, dus ik ga er niets mee doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Opschonen, oude dcumenten weg, muziek ordenen, scan aan.
Sorry mevrouw.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?!NONDEJU
quote:
Neem jij maar eens een chill-pil.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
NU GA JE GEWOON ZITTEN EN KALM ZIJN JA?!NONDEJU
Nou, er zat een zadel op de fiets en dat was een beetje een tegenvaller.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was het weer niet interessant genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |