Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eh jij hebt een vriendin grapjas
I knowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hmmmm wrijven.
Als jij seks wil dan heb je dat letterlijk binnen uren.
I know. Zo ineens, vanuit het niets.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totaal geen voorspelbare reactie, dit.
Verrassend...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Heel fijn inderdaadquote:
Hoi Fax.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Dan wit jij maar lekker zelf je murenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik wil geen seks op dit moment.
Te laat, ik was eerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Okéquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wit jij maar lekker zelf je muren
Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seks
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen
Ja, ja, ik doe 't zelf welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen
Nopequote:
Was grapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ik doe 't zelf wel. Dat wordt geen zolderkamer/logeerkamer
.
Dat weet ik wel zeker, zaterdag volgt nog een gesprek en daarna ze is exit. Nee dat heeft niet met dat te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor je
Sorry, zoveel heb ik niet op het moment.quote:
Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kouquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het een grap. Ja, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |