abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150004573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ja eh jij hebt een vriendin grapjas
Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seks :X
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:31:43 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Hmmmm wrijven :9~ .

Als jij seks wil dan heb je dat letterlijk binnen uren.
I know :). Maar ik wil geen seks op dit moment.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Totaal geen voorspelbare reactie, dit :).
I know. Zo ineens, vanuit het niets.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:31:56 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150004593
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Verrassend...

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in :).
Heel fijn inderdaad
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:32:03 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Hoi Fax.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:32:27 #281
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

I know :). Maar ik wil geen seks op dit moment.
Dan wit jij maar lekker zelf je muren :6
pi_150004636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Te laat, ik was eerder.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:32:45 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004637
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan wit jij maar lekker zelf je muren :6
Oké :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004669
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Te laat, ik was eerder.
Koekjes al in de oven?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:33:22 #285
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004671
Ik moet mijn muren ook nog witten :{
pi_150004682
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150004691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet mijn muren ook nog witten :{
Ik ook. Serieus :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:33:59 #288
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004701
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet mijn muren ook nog witten :{
Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen :r
pi_150004702
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seks :X
Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor je
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:34:37 #290
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004728
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen :r
:O
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:34:50 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Barbusse het volgende:
:')
Iets mis, schat :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:35:11 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004751
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen :r
Ja, ja, ik doe 't zelf wel :). Dat wordt geen zolderkamer/logeerkamer :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004759
Na al dat gezeur over fornicus in absentia heb ik zin in seks :@ :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150004790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Iets mis, schat :)?
Nope :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:35:57 #295
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ja, ik doe 't zelf wel :). Dat wordt geen zolderkamer/logeerkamer :).
Was grap :@ :*
pi_150004834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor je
Dat weet ik wel zeker, zaterdag volgt nog een gesprek en daarna ze is exit. Nee dat heeft niet met dat te maken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:36:41 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004836
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Was grap :@ :*
Oh ja, nu is het een grap :7. Ja, ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:36:56 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet mijn muren ook nog witten :{
Sorry, zoveel heb ik niet op het moment.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:37:05 #299
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150004855
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.
Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kou :(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:37:15 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004871
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh ja, nu is het een grap :7. Ja, ja.
-O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')