The cold never bothered me anyway.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar de koudheid verpest het wel een beetje.
-Kite Chroniclesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
The Chronicles of Faxie.
Chapters:
- The Abyss Underneath The Board
- Bathrobe Miseries
- Women
Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar seks in de buitenlucht is niet echt comfortabel met -5 graden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.
Jawel, maar niet in een omgeving waar het -5 was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.
Ik wel. Al was dat wel binnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in een omgeving waar het -5 was.
Mwha.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
-5 binnen?quote:
Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dqod klaagde al zoveel over de kou, de cirkel is rond.
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
Nee, buiten -5, binnen stomend heet, héquote:
Of ze heeft thee.quote:
Andere houding aannemen volgende keer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt wel aangenaam wanneer de gelegenheid ernaar is, maar niet comfortabel.
Eh, whut?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
Ja, maar dat doet het hele concept van seks in de buitenlucht een beetje teniet, vind je niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, buiten -5, binnen stomend heet, hé.
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.quote:
Ben daar toch al nooit echt fan van geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet het hele concept van seks in de buitenlucht een beetje teniet, vind je niet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |