Ik wil naar Westeros en Middle Earth, maar ik denk dat ik dood ben binnen een dagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zou Narnia wel eens willen bezoeken. Hogwarts heb ik al gezien.
Mijn zusje is naar Hobbiton geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil naar Westeros en Middle Earth, maar ik denk dat ik dood ben binnen een dag
Fantasie is leuk, maar ook niet altijd. Je wilt het dan toch ook wel een beetje echt hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Daarom gewoon lekker een lege TT, laat genoeg aan de fantasie over
Ik wil naar Dornequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje is naar Hobbiton geweest. Ik wil ook
.
Is sowieso beterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Daarom gewoon lekker een lege TT, laat genoeg aan de fantasie over
quote:
Dornish wine and Dornish morals, babyquote:
Je vergat The Emptiness in the Attic.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
The Chronicles of Faxie.
Chapters:
- The Abyss Underneath The Board
- Bathrobe Miseries
- Women
quote:
Rawrquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dornish wine and Dornish morals, baby
Was meer naar de mensen bedoeld die niet posten.quote:
Oh, en zon. Fuck those northeners.quote:
Winter kan ook beeldschoon zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en zon. Fuck those northeners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |