Ik wil naar Westeros en Middle Earth, maar ik denk dat ik dood ben binnen een dagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zou Narnia wel eens willen bezoeken. Hogwarts heb ik al gezien.
Mijn zusje is naar Hobbiton geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil naar Westeros en Middle Earth, maar ik denk dat ik dood ben binnen een dag
Fantasie is leuk, maar ook niet altijd. Je wilt het dan toch ook wel een beetje echt hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Daarom gewoon lekker een lege TT, laat genoeg aan de fantasie over
Ik wil naar Dornequote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje is naar Hobbiton geweest. Ik wil ook
.
Is sowieso beterquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Daarom gewoon lekker een lege TT, laat genoeg aan de fantasie over
quote:
Dornish wine and Dornish morals, babyquote:
Je vergat The Emptiness in the Attic.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
The Chronicles of Faxie.
Chapters:
- The Abyss Underneath The Board
- Bathrobe Miseries
- Women
quote:
Rawrquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dornish wine and Dornish morals, baby
Was meer naar de mensen bedoeld die niet posten.quote:
Oh, en zon. Fuck those northeners.quote:
Winter kan ook beeldschoon zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, en zon. Fuck those northeners.
Ja, maar seks in de buitenlucht is niet echt comfortabel met -5 graden.quote:
The cold never bothered me anyway.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar de koudheid verpest het wel een beetje.
-Kite Chroniclesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
The Chronicles of Faxie.
Chapters:
- The Abyss Underneath The Board
- Bathrobe Miseries
- Women
Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar seks in de buitenlucht is niet echt comfortabel met -5 graden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.
Jawel, maar niet in een omgeving waar het -5 was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.
Ik wel. Al was dat wel binnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in een omgeving waar het -5 was.
Mwha.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
-5 binnen?quote:
Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dqod klaagde al zoveel over de kou, de cirkel is rond.
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
Nee, buiten -5, binnen stomend heet, héquote:
Of ze heeft thee.quote:
Andere houding aannemen volgende keer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt wel aangenaam wanneer de gelegenheid ernaar is, maar niet comfortabel.
Eh, whut?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
Ja, maar dat doet het hele concept van seks in de buitenlucht een beetje teniet, vind je niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, buiten -5, binnen stomend heet, hé.
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.quote:
Ben daar toch al nooit echt fan van geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet het hele concept van seks in de buitenlucht een beetje teniet, vind je niet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Jij lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ik dacht ik gooi er gewoon een Fax-smiley in.
Who knows.
Mijn geheugen laat me even in de steekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Doe mij maar gewoon seks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Idem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me even in de steek
Kaneel moet jou de Kamasutra kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
quote:
Ik ben innerlijk bejaard, dus ik heb toch niets aan dat boek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kaneel moet jou de Kamasutra kopen
Pas op, straks zeggen ze dat ik je heb geïndoctrineerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Gebreide condoomsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben innerlijk bejaard, dus ik heb toch niets aan dat boek.
Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel allesquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Geen last vanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Let it go, meisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Lastigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Idem, ik zit al genoeg op de bankquote:
Eh, dat mag je me eens uitleggen. Daar heb ik eigenlijk nooit last van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Je had er laatst nog last van toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Ja, maar aan seks kan het niet liggen denk ik zo. :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had er laatst nog last van toch?
Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpenquote:
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Mooi doel om voor te trainen tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen
Ik zou er geen moeite meer in steken als ik jouw was Krullie, echt niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let it go, meis. Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
He aint worth it.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
Ohquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Dat valt lastig te ontkennen...quote:
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
Of je blijft met meer vragen zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.![]()
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je blijft met meer vragen zitten.
Misschien dan toch het gesprek maar eens goed aangaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
Helaas ben ik zo lening als een metalen staafquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi doel om voor te trainen toch
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik denk dat je me maar moet dumpen dan, zal het je niet kwalijk nemen, zo is het levenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
Nu al bindingsangst.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.![]()
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf
[..]
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging.
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
:$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...quote:
Correctie: een man.quote:
Dit. Je pijnigt enkel jezelf ermeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Ik doe heul nie afschuwelijkquote:
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Correctie: een man.
Niet generaliseren.
quote:
Ah ok. 'Gelukkig' maar dat hij je niet gebruikt heeft. Wel ontzettend jammer dat het zo gelopen is dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Meh, ik geloof wel dat soort aandoeningen 'real' zijn alleen dat mensen te snel het etiketje opgeplakt krijgen is het probleemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Slaat niet op mij.quote:
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu al bindingsangst.Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.
En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Bindingsangst moet je in 9/10 gevallen lezen als dat je interessant genoeg bent voor seks maar niet voor een relatie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
De gedachte dat je ineens 'vast' zit aan iets kan soms ook wel wat afschrikken hoor, dus ik geloof er wel een beetje in. Maar niet bij de situatie van Bambi.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Mooi verwoord.quote:
We kunnen er beide wat van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Dat is ook niet te begrijpen. Mensenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Ja misschien omdat hij daar geen zin in heeft. Ofwel een schoft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
quote:
Vrouwen natuurlijk. Die zijn beter in het psychologische spel om met iemands hoofd te fucken en daarna zich ineens terug te trekken.Mannen zijn lomper,maar daar verwacht je eerder dergelijke acties van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Een vriend van hem zal ook niet zo snel zeggen dat het gewoon een botte lul is die om de paar weken een ander heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Dat kan, dat is geen bindingsangst maar zoeken naar een nieuwe kick.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Niet zo jaloers Yv. Dat siert je niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
dat dusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Hermafrodietenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Niet dat we weten...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak?
Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat.
Sociaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?
Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?!![]()
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv.
Yv doet niet aan 2e kansen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv.
Minus de seks dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
Ik doelde op je dates.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Sjonge, aangevallen mensen hier allemaal.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Dat wil niet zeggen dat ze je niet als een klootzak hebben ervaren....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Mja, wat is netter? Elke keer dat ik het uitmaakte voelde ik me wel rot maar om nu te zeggen dat ik een klootzak was, nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik zeker geen klootzak ben, maar er zijn wel dingen waarvan ik achteraf vind dat ik dat iets netter aan had kunnen pakken.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest. Onbewust.
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijkquote:
Je bent het hier constantquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest. Onbewust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Achteraf is iedereen minder trots op zichzelf denk ik bij bepaalde acties. Het gaat erom of je er van leert.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest. Onbewust.
'Gewoon gezellig hebben' in bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest. Onbewust.
Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .
Belangrijk punt indeed.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent het hier constantDat is bewust, natuurlijk. Maar ik bedoel in relatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Iets met een geheugen dat me in de steek laat. Dates? Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Sexy hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Iets wat misschien iets kon worden niet al te handig afkappen, bijvoorbeeldquote:
Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze je niet als een klootzak hebben ervaren....
Maar natuurlijk bedoelde je dat zo.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Iets met een geheugen dat me in de steek laat. Dates? Welke?Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar natuurlijk bedoelde je dat zo.
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Ik heb de kookplaat al uit staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje
Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest.quote:
Ga wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid.
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Wel knap dat hij dat voor elkaar heeft weten te krijgen kan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid.
Art is helaas te druk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid.
Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest.
Ow...Niet? Crap...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.
In bed slaap ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
'Gewoon gezellig hebben' in bed.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen.
Voordat ik weer echt ga daten moet ik dit verhaal eerst even iets beter accepteren.
Tja, je kent me, always sexy, zelfs s'ochtendsquote:
Al heb je nooit garanties natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.
Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Ik wel. Gewoon een leuke dag of middag of avond hebben. Gaat prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Dus we gaan geen voetbal kijken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
Maar is dat eigen keus? Ik vermoed dat jij het weer aan kan wakkeren zodra je dat zelf wilquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje
Joh...Alsof het serieus gemeend wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Niet vanavond, ik ga vroeg naar bed, sorry...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid.
Wijze woordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja.
Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
Yvke, doe eens niet zo happenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Kan niet meer, ik loop me er nu ontzettend druk over te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Ja ik weet het niet, wie weet wat er van komt. Voor je het weet kom je vaker en win ik nooit meer iets.quote:
De aanhalingstekens zijn matig, ja. Maar je kunt imo best gewoon een gezellige avond hebben, ook op een date. Er hoeft echt niet meteen geneukt te worden op de eerste date.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
Oh, ik ben heel makkelijk, gezelligheid en seks, geen last van bindingsangst, niet willen trouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal
Wel seks
Geen gezelligheid
Niet trouwen
Geen last van bindingsangst
Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
Is toch ook prima. Al zou ik het dan geen daten meer noemen, neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.
* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan niet meer. Grrr.... irritant ventje
Afhankelijk van de intenties. Al zou ik het idd ook geen date meer noemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen date meer Sammie
Ik heb reuze veel gezelligheid in het leven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal
Wel seks
Geen gezelligheid
Niet trouwen
Geen last van bindingsangst
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjes
Nee hoor, het is bij mij heel simpel. Geen bindingsangst, geen seks, niet trouwen maar wel gezelligheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal
Wel seks
Geen gezelligheid
Niet trouwen
Geen last van bindingsangst
Zo beter?quote:
Goed zoquote:
Ja ja, wel de lusten niet de lasten. Jij manquote:
Kut. Ben het niet geworden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thijs, hoe ging je gesprek vandaag?
Ik wil ook best wat lastenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ja, wel de lusten niet de lasten. Jij man.
Ze mag bovenop?quote:
Ik heb al dagen niet gefapt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Je spaart het op?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
En sommige vrouwen met hun speeltjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Ja, heb weer wat rond gebeld. Morgen nog een gesprek en hopelijk komt er nu veel meer uit wat ik rond gestuurd heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen. Nog andere ijzers in het vuur?
Je hebt het goed in de hand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Dagen pas?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Heerlijk, ben blij voor julliequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.
Aww.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.
Nu moet jij zeggen dat dat andersom ook zo is.quote:
Laatst twee weken onthoudingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Romantischquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Ik laat gewoon mijn daden voor zich spreken, kaneel weet wel dat ik hem ernstig lief vind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu moet jij zeggen dat dat andersom ook zo is.
Leek me wel een originele manier om bij jou te komen verbouwen ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Oké, dat accepteer ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat gewoon mijn daden voor zich spreken, kaneel weet wel dat ik hem ernstig lief vind.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Ja, best wel.quote:
Meteen de muren gewitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leek me wel een originele manier om bij jou te komen verbouwen ja.
Ik zit op twee weken inmiddels. Totaal geen behoefte aan ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet het niet overdrijven he.
Zo doen wij dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel.
[..]
Meteen de muren gewit.
quote:
Sammie en ik, het gaat niet zonder de juiste vrouw he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wij? Jullie seksloze mannen? Klussers?
Totaal geen voorspelbare reactie, ditquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Sorry, was even afgeleidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sammie en ik, het gaat niet zonder de juiste vrouw he.
Wel opletten Yv.
Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eh jij hebt een vriendin grapjas
I knowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hmmmm wrijven.
Als jij seks wil dan heb je dat letterlijk binnen uren.
I know. Zo ineens, vanuit het niets.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totaal geen voorspelbare reactie, dit.
Verrassend...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Heel fijn inderdaadquote:
Hoi Fax.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Dan wit jij maar lekker zelf je murenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik wil geen seks op dit moment.
Te laat, ik was eerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Okéquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wit jij maar lekker zelf je muren
Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seks
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen
Ja, ja, ik doe 't zelf welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen
Nopequote:
Was grapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ik doe 't zelf wel. Dat wordt geen zolderkamer/logeerkamer
.
Dat weet ik wel zeker, zaterdag volgt nog een gesprek en daarna ze is exit. Nee dat heeft niet met dat te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor je
Sorry, zoveel heb ik niet op het moment.quote:
Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kouquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het een grap. Ja, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |