abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150001734


:W Van harte welkom in de Relatie SC :W

Wat te doen?

Gewoon lekker mee posten over van alles en nog wat. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:33:15 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150001928
Ik zou Narnia wel eens willen bezoeken :). Hogwarts heb ik al gezien.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150001935
Stormloop-TT.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150001960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zou Narnia wel eens willen bezoeken :). Hogwarts heb ik al gezien.
Ik wil naar Westeros en Middle Earth, maar ik denk dat ik dood ben binnen een dag :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:34:07 #5
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150001964
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef Barbusse het volgende:
Stormloop-TT.
Goh nou he.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:34:37 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150001982
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wil naar Westeros en Middle Earth, maar ik denk dat ik dood ben binnen een dag :')
Mijn zusje is naar Hobbiton geweest ;(. Ik wil ook :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:34:44 #7
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150001985
Daarom gewoon lekker een lege TT, laat genoeg aan de fantasie over :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:35:18 #8
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150002011
Gewoon naar dromenland, sprookjesland, altijd goed :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:35:20 #9
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150002013
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Daarom gewoon lekker een lege TT, laat genoeg aan de fantasie over :)
Fantasie is leuk, maar ook niet altijd. Je wilt het dan toch ook wel een beetje echt hebben.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150002014
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mijn zusje is naar Hobbiton geweest ;(. Ik wil ook :@.
Ik wil naar Dorne :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:35:27 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Daarom gewoon lekker een lege TT, laat genoeg aan de fantasie over :)
Is sowieso beter :). Een lege TT.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:35:37 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002030
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik wil naar Dorne :')
Ik ga mee *O*!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150002038
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:34 schreef aeque het volgende:

[..]

Goh nou he.
:6
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150002040
The Chronicles of Faxie.

Chapters:

- The Abyss Underneath The Board
- Bathrobe Miseries
- Women
pi_150002087
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ga mee *O*!
Dornish wine and Dornish morals, baby :9
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150002097
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:33 schreef Barbusse het volgende:
Stormloop-TT.
pi_150002105
Jeetje, eindelijk weer thuis.
pi_150002121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
The Chronicles of Faxie.

Chapters:

- The Abyss Underneath The Board
- Bathrobe Miseries
- Women
Je vergat The Emptiness in the Attic.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150002169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:38:32 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002174
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dornish wine and Dornish morals, baby :9
Rawr :9~.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:38:39 #21
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150002178
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:6
Was meer naar de mensen bedoeld die niet posten. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150002217
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Rawr :9~.
Oh, en zon. Fuck those northeners.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:40:30 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002249
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, en zon. Fuck those northeners.
Winter kan ook beeldschoon zijn :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150002298
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Winter kan ook beeldschoon zijn :).
Maar de koudheid verpest het wel een beetje.
pi_150002307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Winter kan ook beeldschoon zijn :).
Ja, maar seks in de buitenlucht is niet echt comfortabel met -5 graden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:42:28 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002346
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar de koudheid verpest het wel een beetje.
The cold never bothered me anyway.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:42:29 #27
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150002347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:35 schreef artelligence het volgende:
The Chronicles of Faxie.

Chapters:

- The Abyss Underneath The Board
- Bathrobe Miseries
- Women
-Kite Chronicles
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:42:37 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002351
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar seks in de buitenlucht is niet echt comfortabel met -5 graden.
Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:43:01 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150002362
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150002378
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
pi_150002390
Ik wil andere werelden zien, waar is de Stargate
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150002401
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.
Jawel, maar niet in een omgeving waar het -5 was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:44:22 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002429
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jawel, maar niet in een omgeving waar het -5 was.
Ik wel. Al was dat wel binnen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:45:11 #34
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150002473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wel. Al was dat wel binnen.
Dqod klaagde al zoveel over de kou, de cirkel is rond.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:46:04 #36
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150002513
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Yvie_lu het volgende:
:9
Je hebt zin?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150002518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
Mwha.
pi_150002540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wel. Al was dat wel binnen.
-5 binnen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:46:55 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dqod klaagde al zoveel over de kou, de cirkel is rond.
Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150002567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
Jij bent raar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:47:21 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002570
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

-5 binnen?
Nee, buiten -5, binnen stomend heet, hé ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150002608
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij bent raar.
Het voelt wel aangenaam wanneer de gelegenheid ernaar is, maar niet comfortabel.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:48:57 #43
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150002643
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef aeque het volgende:

[..]

Je hebt zin?
Of ze heeft thee.

Of chocolade.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150002654
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het voelt wel aangenaam wanneer de gelegenheid ernaar is, maar niet comfortabel.
Andere houding aannemen volgende keer.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:49:20 #45
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150002662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
Eh, whut?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:49:40 #46
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150002678
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Of ze heeft thee.

Of chocolade.
Of ik dacht ik gooi er gewoon een Fax-smiley in.
Who knows.
pi_150002704
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, buiten -5, binnen stomend heet, hé ;(.
Ja, maar dat doet het hele concept van seks in de buitenlucht een beetje teniet, vind je niet? ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150002724
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef yats het volgende:

[..]

Eh, whut?
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:50:48 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar dat doet het hele concept van seks in de buitenlucht een beetje teniet, vind je niet? ;(
Ben daar toch al nooit echt fan van geweest :). Maar het is in de warmte wel comfortabeler, denk ik. Hoewel ik nooit echt last heb van de kou.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:50:53 #50
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150002735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:50:59 #51
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150002743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Of ik dacht ik gooi er gewoon een Fax-smiley in.
Who knows.
Jij lijkt mij. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150002799
Ik moet zo zaalvoetballen tijdens man city-Barça. Welke mongool verzint dit
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:52:34 #53
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150002817
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Mijn geheugen laat me even in de steek O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:52:40 #54
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:53:12 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Doe mij maar gewoon seks.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150002853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn geheugen laat me even in de steek O-)
Idem.
pi_150002868
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
pi_150002915
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Kaneel moet jou de Kamasutra kopen :)
pi_150002924
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe mij maar gewoon seks.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150002937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Kaneel moet jou de Kamasutra kopen :)
Ik ben innerlijk bejaard, dus ik heb toch niets aan dat boek.
pi_150002939
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:55:13 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150002940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Pas op, straks zeggen ze dat ik je heb geïndoctrineerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150002942
Ach wat maakt het uit, ik heb toch nooit seks :'(
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150002961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben innerlijk bejaard, dus ik heb toch niets aan dat boek.
Gebreide condooms :9~
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:03 #65
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150002967
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Idem.
Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150002970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:25 #67
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150002977
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Gebreide condooms :9~
Allergisch voor wol -O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:39 #68
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Geen last van :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:56 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Let it go, meis :). Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003003
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Lastig -O- , sterkte ermee *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:57:14 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003008
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe mij maar gewoon seks.
Idem, ik zit al genoeg op de bank

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Eh, dat mag je me eens uitleggen. Daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Geen last van :).
Geef mij wat van je lichamelijke fitheid. ;(
Ik kan mijn nek niet eens voorover buigen vandaag.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:57:23 #73
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003015
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Je had er laatst nog last van toch? :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003026
Orale seks :9~
pi_150003049
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef aeque het volgende:

[..]

Je had er laatst nog last van toch? :P
Ja, maar aan seks kan het niet liggen denk ik zo. :$
pi_150003052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef Harmankardon het volgende:
Orale seks :9~
Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150003065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:34 #78
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:39 #79
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen :+
Mooi doel om voor te trainen toch
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:46 #80
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Ik zou er geen moeite meer in steken als ik jouw was Krullie, echt niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Let it go, meis :). Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:59:16 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
He aint worth it.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:59:49 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150003131
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150003144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Oh ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:21 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003168
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
pi_150003169
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef aeque het volgende:

[..]

Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:59 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003183
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:

[..]

Oh ;(
Dat valt lastig te ontkennen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:15 #90
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Of je blijft met meer vragen zitten.
pi_150003205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
pi_150003219
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Of je blijft met meer vragen zitten.
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging. :')
pi_150003223
Mis ik wat? Wie doet afschuwelijk? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:57 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003234
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
Misschien dan toch het gesprek maar eens goed aangaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mooi doel om voor te trainen toch
Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. :{ En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:10 #96
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Mis ik wat? Wie doet afschuwelijk? :@
Mannen
pi_150003249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
Ik denk dat je me maar moet dumpen dan, zal het je niet kwalijk nemen, zo is het leven
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:33 #98
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Nu al bindingsangst. :') Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.

En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003256
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf :+

[..]

Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. :{ En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
pi_150003265
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:45 #101
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging. :')
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
pi_150003286
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef artelligence het volgende:

[..]

Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
pi_150003289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
:$
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:17 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:18 #105
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003294
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Correctie: een man.
Niet generaliseren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:20 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003298
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
Dit. Je pijnigt enkel jezelf ermee :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:23 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150003313
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef artelligence het volgende:

[..]

Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
Bedankt voor de tip ^O^
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:56 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003322
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
Nee, jij bent fantastisch O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:01 #111
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef yats het volgende:

[..]

Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef aeque het volgende:

[..]

Correctie: een man.
Niet generaliseren.
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
:D
pi_150003327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Ah ok. 'Gelukkig' maar dat hij je niet gebruikt heeft. Wel ontzettend jammer dat het zo gelopen is dan.
pi_150003332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Meh, ik geloof wel dat soort aandoeningen 'real' zijn alleen dat mensen te snel het etiketje opgeplakt krijgen is het probleem

Net als autisme ADHD etc
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:22 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Slaat niet op mij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003346
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
pi_150003347
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef aeque het volgende:

[..]

Nu al bindingsangst. :') Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.

En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:25 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150003348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Bindingsangst moet je in 9/10 gevallen lezen als dat je interessant genoeg bent voor seks maar niet voor een relatie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150003354
Mannen, vrouwen een pot nat 8)7
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:43 #119
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
De gedachte dat je ineens 'vast' zit aan iets kan soms ook wel wat afschrikken hoor, dus ik geloof er wel een beetje in. Maar niet bij de situatie van Bambi. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:49 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:58 #121
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Mannen, vrouwen een pot nat 8)7
Mooi verwoord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:05 #122
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
We kunnen er beide wat van.
Al ben ik hartstikke lief natuurlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:07 #123
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D
:6 :{w
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Dat is ook niet te begrijpen. Mensen :?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:52 #125
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Ja misschien omdat hij daar geen zin in heeft. Ofwel een schoft. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, jij bent fantastisch O+.
O+!

Hier, Yvie. Lees dit! :6
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:11 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Vrouwen natuurlijk. Die zijn beter in het psychologische spel om met iemands hoofd te fucken en daarna zich ineens terug te trekken.Mannen zijn lomper,maar daar verwacht je eerder dergelijke acties van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:13 #128
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Een vriend van hem zal ook niet zo snel zeggen dat het gewoon een botte lul is die om de paar weken een ander heeft natuurlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:16 #129
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003425
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef aeque het volgende:

[..]

:6 :{w
je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
pi_150003438
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Dat kan, dat is geen bindingsangst maar zoeken naar een nieuwe kick.
pi_150003440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef yats het volgende:

[..]

Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat. ;)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:42 #132
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

O+!

Hier, Yvie. Lees dit! :6
Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:01 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003456
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:08 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
Niet zo jaloers Yv. Dat siert je niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:11 #135
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak? :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:12 #136
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003463
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Ja
pi_150003472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
dat dus
pi_150003473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Hermafrodieten ;(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:20 #139
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Niet dat we weten...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:38 #140
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?! :D :P
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:52 #141
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003492
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak? :')
Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?
pi_150003502
Ik ben totaal irrelevant. Te veel moeite om een naampje aan te geven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:11 #143
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

..?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003514
Mannen :(

Vrouwen O+
pi_150003518
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:38 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat. ;)
Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen :(

Vrouwen O+
Slijmbal :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:46 #148
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003544
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
Sociaal
pi_150003546
Mannen ^O^
Vrouwen :9~
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:17 #150
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003568
Ik denk dat ik zeker geen klootzak ben, maar er zijn wel dingen waarvan ik achteraf vind dat ik dat iets netter aan had kunnen pakken.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:21 #151
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003571
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?
Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003583
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Slijmbal :r
:(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:46 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?! :D :P
Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:55 #154
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003600
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv. :)
Dat zeg ik toch niet?
Sjonge, aangevallen mensen hier allemaal.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:09 #155
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003610
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv. :)
Yv doet niet aan 2e kansen.
pi_150003612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef yats het volgende:

[..]

Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
Minus de seks dan.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:17 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003617
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:20 #158
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef yats het volgende:

[..]

Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
Ik doelde op je dates.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:28 #159
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003627
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?
Sjonge, aangevallen mensen hier allemaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003635
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Dat wil niet zeggen dat ze je niet als een klootzak hebben ervaren....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:41 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik zeker geen klootzak ben, maar er zijn wel dingen waarvan ik achteraf vind dat ik dat iets netter aan had kunnen pakken.
Mja, wat is netter? Elke keer dat ik het uitmaakte voelde ik me wel rot maar om nu te zeggen dat ik een klootzak was, nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
Ongetwijfeld.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:51 #163
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003645
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

was geweest staat er toch
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:02 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003650
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Minus de seks dan.
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
Je bent het hier constant :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:32 #166
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003667
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.
pi_150003671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
Achteraf is iedereen minder trots op zichzelf denk ik bij bepaalde acties. Het gaat erom of je er van leert.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:35 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
'Gewoon gezellig hebben' in bed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
Op wat voor manier?
pi_150003676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef yats het volgende:

[..]

Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .
Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen. :)

Voordat ik weer echt ga daten moet ik dit verhaal eerst even iets beter accepteren. :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:41 #171
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003677
Wat een jeukuitdrukking, gewoon gezellig hebben.
pi_150003683
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Minus de seks dan.
Belangrijk punt indeed.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:52 #173
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003687
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je bent het hier constant :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is bewust, natuurlijk. Maar ik bedoel in relaties :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:55 #174
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003689
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik doelde op je dates.
Iets met een geheugen dat me in de steek laat. Dates? Welke?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Sexy hoor.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:12:35 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003723
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op wat voor manier?
Iets wat misschien iets kon worden niet al te handig afkappen, bijvoorbeeld :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:12:36 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat ze je niet als een klootzak hebben ervaren....
Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:07 #178
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

was geweest staat er toch
Maar natuurlijk bedoelde je dat zo. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Iets met een geheugen dat me in de steek laat. Dates? Welke?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:24 #180
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003759
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef aeque het volgende:

[..]

Maar natuurlijk bedoelde je dat zo. :+
Ja.
pi_150003777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:43 #182
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003779
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
Ik heb de kookplaat al uit staan.
pi_150003786
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:14 #184
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja.
Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:19 #185
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Ga weg :(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:20 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003796
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:23 #187
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003799
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Wel knap dat hij dat voor elkaar heeft weten te krijgen kan.
Ik kan dat ik normale situaties nu ook al niet meer onderscheiden hiervan. :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:34 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003806
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Ik ook :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:35 #189
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Art is helaas te druk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003812
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb de kookplaat al uit staan.
Als je inductie hebt, staat het niet op een pitje ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:03 #191
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003826
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef aeque het volgende:

[..]

Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest. :)
Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
pi_150003827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Art is helaas te druk.
Ja ;(
pi_150003831
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga weg :(
Moest lachen :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:11 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.
Ow...Niet? Crap...

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

'Gewoon gezellig hebben' in bed.
In bed slaap ik

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen. :)

Voordat ik weer echt ga daten moet ik dit verhaal eerst even iets beter accepteren. :{
^O^

Mocht je de komende tijd een keer wat afleiding willen, laat het me maar weten. Ik werk nu immers toch in Utrecht dus een hapje of drankje kan altijd

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sexy hoor.
Tja, je kent me, always sexy, zelfs s'ochtends
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef yats het volgende:

[..]

Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.
Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:29 #196
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
pi_150003861
Daten is ook een jeukwoord trouwens.
pi_150003862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Art is helaas te druk.
Daar maak ik tijd voor.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:41 #199
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003864
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Al heb je nooit garanties natuurlijk.
_O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:04 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Ik wel. Gewoon een leuke dag of middag of avond hebben. Gaat prima.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:15 #201
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:36 #203
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003900
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:16 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
Dus we gaan geen voetbal kijken?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:18 #205
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003933
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
Maar is dat eigen keus? Ik vermoed dat jij het weer aan kan wakkeren zodra je dat zelf wil

quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Joh...Alsof het serieus gemeend was

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Niet vanavond, ik ga vroeg naar bed, sorry...

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Wijze woorden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003939
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga weg :(
Graag of niet hoor. :{w
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:30 #207
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003940
Zal ik de bingo er weer even bij halen?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:35 #208
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003946
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef aeque het volgende:

[..]

Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja. :+
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:45 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003952
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:52 #210
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003957
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dus we gaan geen voetbal kijken?
Ja maar zonder gezelligheid dan.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:16 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Yvke, doe eens niet zo happen :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:21 #212
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Kan niet meer, ik loop me er nu ontzettend druk over te maken. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:25 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Graag of niet hoor. :{w
Ja ik weet het niet, wie weet wat er van komt. Voor je het weet kom je vaker en win ik nooit meer iets.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:36 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
De aanhalingstekens zijn matig, ja. Maar je kunt imo best gewoon een gezellige avond hebben, ook op een date. Er hoeft echt niet meteen geneukt te worden op de eerste date.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003997
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:50 #216
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Yvke, doe eens niet zo happen :*
Kan niet meer. Grrr.... irritant ventje
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:18 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004019
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Oh, ik ben heel makkelijk, gezelligheid en seks, geen last van bindingsangst, niet willen trouwen :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:23 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:37 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004033
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.
Is toch ook prima. Al zou ik het dan geen daten meer noemen, nee :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:08 #220
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

is toch ook prima.
Ja, maar dan is het geen date meer Sammie :6
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:15 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Kan niet meer. Grrr.... irritant ventje
* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjes
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:28 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004063
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het geen date meer Sammie :6
Afhankelijk van de intenties. Al zou ik het idd ook geen date meer noemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Ik heb reuze veel gezelligheid in het leven.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:36 #224
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjes
:s)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:21:01 #225
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150004089
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Nee hoor, het is bij mij heel simpel. Geen bindingsangst, geen seks, niet trouwen maar wel gezelligheid.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:21:02 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004090
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

:s)
Zo beter?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:21:20 #227
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:21:35 #228
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004112
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

:Y
Goed zo :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:21:37 #229
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150004114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zo beter?
Thijs, hoe ging je gesprek vandaag?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150004118
Bleh. Ik ga koekjes bakken.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:22:07 #231
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleh. Ik ga koekjes bakken.
Oh die wil ik wel O+
pi_150004151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Bleh. Ik ga koekjes bakken.
Vol met jouw liefde O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:22:32 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004157
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh die wil ik wel O+
Ja ja, wel de lusten niet de lasten. Jij man :6.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:23:07 #234
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Thijs, hoe ging je gesprek vandaag?
Kut. Ben het niet geworden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:23:09 #235
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004184
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja ja, wel de lusten niet de lasten. Jij man :6.
Ik wil ook best wat lasten :6
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:23:29 #236
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004198
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:23:45 #237
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004212
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik wil ook best wat lasten :6
Ze mag bovenop?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:23:59 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150004223
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kut. Ben het niet geworden.
Balen. Nog andere ijzers in het vuur?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:24:11 #239
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:24:28 #240
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004243
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze mag bovenop?
Straw? Nee
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:24:32 #241
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004248
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Je spaart het op?
pi_150004251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
En sommige vrouwen met hun speeltje
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:24:41 #243
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150004257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:25:04 #244
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004279
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Je spaart het op?
Ja I don't know, just don't feel like it.
pi_150004288
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze mag bovenop?
Niet zo praten over Straw :(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:25:28 #246
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004296
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Balen. Nog andere ijzers in het vuur?
Ja, heb weer wat rond gebeld. Morgen nog een gesprek en hopelijk komt er nu veel meer uit wat ik rond gestuurd heb.
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Je hebt het goed in de hand.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:25:38 #247
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150004308
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Dagen pas?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:25:51 #248
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje. :)
Heerlijk, ben blij voor jullie O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150004318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje. :)
Aww. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:26:10 #250
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004326
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef artelligence het volgende:

[..]

Niet zo praten over Straw :(
Ik heb haar al afgewezen Art, geen zorgen.
pi_150004335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Aww. O+
Nu moet jij zeggen dat dat andersom ook zo is. :{w
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:26:36 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef yats het volgende:

[..]

Dagen pas?
Ja je moet het niet overdrijven he.
pi_150004353
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Laatst twee weken onthouding :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:26:50 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004354
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:27:07 #255
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Romantisch :)
pi_150004383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nu moet jij zeggen dat dat andersom ook zo is. :{w
Ik laat gewoon mijn daden voor zich spreken, kaneel weet wel dat ik hem ernstig lief vind. :@
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:27:32 #257
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Leek me wel een originele manier om bij jou te komen verbouwen ja.
pi_150004410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik laat gewoon mijn daden voor zich spreken, kaneel weet wel dat ik hem ernstig lief vind. :@
Oké, dat accepteer ik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:28:26 #259
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150004417
Ik ga mijn bed in, welterusten alvast. :W
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150004422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
:D
Beter onethisch dan oneetbaar
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:28:50 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Romantisch :)
Ja, best wel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Leek me wel een originele manier om bij jou te komen verbouwen ja.
Meteen de muren gewit :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:28:58 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150004442
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja je moet het niet overdrijven he.
Ik zit op twee weken inmiddels. Totaal geen behoefte aan ook.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:29:09 #263
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, best wel.

[..]

Meteen de muren gewit :).
Zo doen wij dat.
pi_150004470
Seksloos SC
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:29:43 #265
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004474
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo doen wij dat.
wij? Jullie seksloze mannen? Klussers?
pi_150004484
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef artelligence het volgende:

[..]

Niet zo praten over Straw :(
:D
pi_150004490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Seksloos SC
-O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150004510
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:22 #269
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

wij? Jullie seksloze mannen? Klussers?
Sammie en ik, het gaat niet zonder de juiste vrouw he.
Wel opletten Yv.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:32 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Seksloos SC
Wrijf het er maar in :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

-O-
Ja eh jij hebt een vriendin grapjas
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:51 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004532
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Totaal geen voorspelbare reactie, dit :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:55 #273
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004539
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Sammie en ik, het gaat niet zonder de juiste vrouw he.
Wel opletten Yv.
Sorry, was even afgeleid
pi_150004554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in :).
Hmmmm wrijven :9~ .

Als jij seks wil dan heb je dat letterlijk binnen uren.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:31:42 #275
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Sorry, was even afgeleid
Oke, but don't let it happen again.
pi_150004573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ja eh jij hebt een vriendin grapjas
Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seks :X
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:31:43 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Hmmmm wrijven :9~ .

Als jij seks wil dan heb je dat letterlijk binnen uren.
I know :). Maar ik wil geen seks op dit moment.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Totaal geen voorspelbare reactie, dit :).
I know. Zo ineens, vanuit het niets.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:31:56 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150004593
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Verrassend...

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in :).
Heel fijn inderdaad
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:32:03 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004599
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Hoi Fax.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:32:27 #281
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

I know :). Maar ik wil geen seks op dit moment.
Dan wit jij maar lekker zelf je muren :6
pi_150004636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Te laat, ik was eerder.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:32:45 #283
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004637
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan wit jij maar lekker zelf je muren :6
Oké :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004669
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Te laat, ik was eerder.
Koekjes al in de oven?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:33:22 #285
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004671
Ik moet mijn muren ook nog witten :{
pi_150004682
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150004691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet mijn muren ook nog witten :{
Ik ook. Serieus :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:33:59 #288
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004701
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet mijn muren ook nog witten :{
Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen :r
pi_150004702
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seks :X
Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor je
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:34:37 #290
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004728
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen :r
:O
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:34:50 #291
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004739
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Barbusse het volgende:
:')
Iets mis, schat :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:35:11 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004751
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen :r
Ja, ja, ik doe 't zelf wel :). Dat wordt geen zolderkamer/logeerkamer :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004759
Na al dat gezeur over fornicus in absentia heb ik zin in seks :@ :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150004790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Iets mis, schat :)?
Nope :*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:35:57 #295
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004798
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, ja, ik doe 't zelf wel :). Dat wordt geen zolderkamer/logeerkamer :).
Was grap :@ :*
pi_150004834
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor je
Dat weet ik wel zeker, zaterdag volgt nog een gesprek en daarna ze is exit. Nee dat heeft niet met dat te maken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:36:41 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004836
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Was grap :@ :*
Oh ja, nu is het een grap :7. Ja, ja.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:36:56 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet mijn muren ook nog witten :{
Sorry, zoveel heb ik niet op het moment.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:37:05 #299
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_150004855
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.
Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kou :(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:37:15 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004871
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh ja, nu is het een grap :7. Ja, ja.
-O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:37:22 #301
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004876
Vol.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')