Jawel, maar niet in een omgeving waar het -5 was.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit stomend hete seks gehad, zeker.
Ik wel. Al was dat wel binnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in een omgeving waar het -5 was.
Mwha.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Seks is toch uberhaupt niet comfortabel.
Al die gekke houdingen waarin je je lichaam moet dwingen.
-5 binnen?quote:
Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dqod klaagde al zoveel over de kou, de cirkel is rond.
Jij bent raar.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, buiten -5, binnen stomend heet, héquote:
Of ze heeft thee.quote:
Andere houding aannemen volgende keer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voelt wel aangenaam wanneer de gelegenheid ernaar is, maar niet comfortabel.
Eh, whut?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, maar dat doet het hele concept van seks in de buitenlucht een beetje teniet, vind je niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, buiten -5, binnen stomend heet, hé.
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.quote:
Ben daar toch al nooit echt fan van geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet het hele concept van seks in de buitenlucht een beetje teniet, vind je niet?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Jij lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ik dacht ik gooi er gewoon een Fax-smiley in.
Who knows.
Mijn geheugen laat me even in de steekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Doe mij maar gewoon seks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Idem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me even in de steek
Kaneel moet jou de Kamasutra kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
quote:
Ik ben innerlijk bejaard, dus ik heb toch niets aan dat boek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kaneel moet jou de Kamasutra kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |