Jij lijkt mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ik dacht ik gooi er gewoon een Fax-smiley in.
Who knows.
Mijn geheugen laat me even in de steekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Doe mij maar gewoon seks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, met een kussentje in de rug op de bank liggen is toch comfortabeler dan de gemiddelde sekshouding.
Idem.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me even in de steek
Kaneel moet jou de Kamasutra kopenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
quote:
Ik ben innerlijk bejaard, dus ik heb toch niets aan dat boek.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:54 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kaneel moet jou de Kamasutra kopen
Pas op, straks zeggen ze dat ik je heb geïndoctrineerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Gebreide condoomsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben innerlijk bejaard, dus ik heb toch niets aan dat boek.
Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel allesquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Geen last vanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Let it go, meisquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Lastigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Idem, ik zit al genoeg op de bankquote:
Eh, dat mag je me eens uitleggen. Daar heb ik eigenlijk nooit last van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Je had er laatst nog last van toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, maar aan seks kan het niet liggen denk ik zo. :$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had er laatst nog last van toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |