Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je blijft met meer vragen zitten.
Misschien dan toch het gesprek maar eens goed aangaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
Helaas ben ik zo lening als een metalen staafquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi doel om voor te trainen toch
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik denk dat je me maar moet dumpen dan, zal het je niet kwalijk nemen, zo is het levenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
Nu al bindingsangst.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.![]()
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf
[..]
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging.
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
:$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...quote:
Correctie: een man.quote:
Dit. Je pijnigt enkel jezelf ermeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Ik doe heul nie afschuwelijkquote:
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Correctie: een man.
Niet generaliseren.
quote:
Ah ok. 'Gelukkig' maar dat hij je niet gebruikt heeft. Wel ontzettend jammer dat het zo gelopen is dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Meh, ik geloof wel dat soort aandoeningen 'real' zijn alleen dat mensen te snel het etiketje opgeplakt krijgen is het probleemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Slaat niet op mij.quote:
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu al bindingsangst.Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.
En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Bindingsangst moet je in 9/10 gevallen lezen als dat je interessant genoeg bent voor seks maar niet voor een relatie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
De gedachte dat je ineens 'vast' zit aan iets kan soms ook wel wat afschrikken hoor, dus ik geloof er wel een beetje in. Maar niet bij de situatie van Bambi.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |