abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:45 #101
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging. :')
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
pi_150003286
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef artelligence het volgende:

[..]

Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
pi_150003289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
:$
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:17 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:18 #105
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003294
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Correctie: een man.
Niet generaliseren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:20 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003298
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
Dit. Je pijnigt enkel jezelf ermee :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:23 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150003313
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef artelligence het volgende:

[..]

Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
Bedankt voor de tip ^O^
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:56 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003322
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
Nee, jij bent fantastisch O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:01 #111
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef yats het volgende:

[..]

Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef aeque het volgende:

[..]

Correctie: een man.
Niet generaliseren.
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
:D
pi_150003327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Ah ok. 'Gelukkig' maar dat hij je niet gebruikt heeft. Wel ontzettend jammer dat het zo gelopen is dan.
pi_150003332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Meh, ik geloof wel dat soort aandoeningen 'real' zijn alleen dat mensen te snel het etiketje opgeplakt krijgen is het probleem

Net als autisme ADHD etc
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:22 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Slaat niet op mij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003346
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
pi_150003347
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef aeque het volgende:

[..]

Nu al bindingsangst. :') Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.

En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:25 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150003348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Bindingsangst moet je in 9/10 gevallen lezen als dat je interessant genoeg bent voor seks maar niet voor een relatie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150003354
Mannen, vrouwen een pot nat 8)7
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:43 #119
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
De gedachte dat je ineens 'vast' zit aan iets kan soms ook wel wat afschrikken hoor, dus ik geloof er wel een beetje in. Maar niet bij de situatie van Bambi. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:49 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:58 #121
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Mannen, vrouwen een pot nat 8)7
Mooi verwoord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:05 #122
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
We kunnen er beide wat van.
Al ben ik hartstikke lief natuurlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:07 #123
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D
:6 :{w
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Dat is ook niet te begrijpen. Mensen :?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:52 #125
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Ja misschien omdat hij daar geen zin in heeft. Ofwel een schoft. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')