Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpenquote:
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Mooi doel om voor te trainen tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen
Ik zou er geen moeite meer in steken als ik jouw was Krullie, echt niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let it go, meis. Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
He aint worth it.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
Ohquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Dat valt lastig te ontkennen...quote:
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
Of je blijft met meer vragen zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.![]()
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je blijft met meer vragen zitten.
Misschien dan toch het gesprek maar eens goed aangaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
Helaas ben ik zo lening als een metalen staafquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi doel om voor te trainen toch
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik denk dat je me maar moet dumpen dan, zal het je niet kwalijk nemen, zo is het levenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
Nu al bindingsangst.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.![]()
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf
[..]
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging.
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
:$quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...quote:
Correctie: een man.quote:
Dit. Je pijnigt enkel jezelf ermeequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Ik doe heul nie afschuwelijkquote:
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Correctie: een man.
Niet generaliseren.
quote:
Ah ok. 'Gelukkig' maar dat hij je niet gebruikt heeft. Wel ontzettend jammer dat het zo gelopen is dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Meh, ik geloof wel dat soort aandoeningen 'real' zijn alleen dat mensen te snel het etiketje opgeplakt krijgen is het probleemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Slaat niet op mij.quote:
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu al bindingsangst.Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.
En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Bindingsangst moet je in 9/10 gevallen lezen als dat je interessant genoeg bent voor seks maar niet voor een relatie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
De gedachte dat je ineens 'vast' zit aan iets kan soms ook wel wat afschrikken hoor, dus ik geloof er wel een beetje in. Maar niet bij de situatie van Bambi.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Mooi verwoord.quote:
We kunnen er beide wat van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Dat is ook niet te begrijpen. Mensenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Ja misschien omdat hij daar geen zin in heeft. Ofwel een schoft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
quote:
Vrouwen natuurlijk. Die zijn beter in het psychologische spel om met iemands hoofd te fucken en daarna zich ineens terug te trekken.Mannen zijn lomper,maar daar verwacht je eerder dergelijke acties van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Een vriend van hem zal ook niet zo snel zeggen dat het gewoon een botte lul is die om de paar weken een ander heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Dat kan, dat is geen bindingsangst maar zoeken naar een nieuwe kick.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Niet zo jaloers Yv. Dat siert je niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
dat dusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Hermafrodietenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Niet dat we weten...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak?
Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat.
Sociaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |