abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150003052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef Harmankardon het volgende:
Orale seks :9~
Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150003065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:34 #78
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:39 #79
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen :+
Mooi doel om voor te trainen toch
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:46 #80
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Ik zou er geen moeite meer in steken als ik jouw was Krullie, echt niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Let it go, meis :). Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:59:16 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
He aint worth it.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:59:49 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150003131
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150003144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Oh ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:21 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003168
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
pi_150003169
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef aeque het volgende:

[..]

Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:59 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003183
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:

[..]

Oh ;(
Dat valt lastig te ontkennen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:15 #90
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Of je blijft met meer vragen zitten.
pi_150003205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
pi_150003219
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Of je blijft met meer vragen zitten.
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging. :')
pi_150003223
Mis ik wat? Wie doet afschuwelijk? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:57 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003234
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
Misschien dan toch het gesprek maar eens goed aangaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mooi doel om voor te trainen toch
Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. :{ En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:10 #96
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Mis ik wat? Wie doet afschuwelijk? :@
Mannen
pi_150003249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
Ik denk dat je me maar moet dumpen dan, zal het je niet kwalijk nemen, zo is het leven
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:33 #98
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Nu al bindingsangst. :') Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.

En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003256
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf :+

[..]

Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. :{ En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
pi_150003265
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:45 #101
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging. :')
Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
pi_150003286
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef artelligence het volgende:

[..]

Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
pi_150003289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
:$
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:17 #104
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003292
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:18 #105
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003294
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Correctie: een man.
Niet generaliseren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:20 #106
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003298
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Of hij gaat vage antwoorden geven of hij gaat mee in het bindingsangst verhaal om een excuus te hebben en van de vragen af te zijn.
Dit. Je pijnigt enkel jezelf ermee :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:23 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_150003313
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef artelligence het volgende:

[..]

Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
Bedankt voor de tip ^O^
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:03:56 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003322
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
Nee, jij bent fantastisch O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:01 #111
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef yats het volgende:

[..]

Scheer even fijn iedere man over dezelfde kam...
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef aeque het volgende:

[..]

Correctie: een man.
Niet generaliseren.
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik doe heul nie afschuwelijk :{w
:D
pi_150003327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Ah ok. 'Gelukkig' maar dat hij je niet gebruikt heeft. Wel ontzettend jammer dat het zo gelopen is dan.
pi_150003332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Harmankardon het volgende:
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
Meh, ik geloof wel dat soort aandoeningen 'real' zijn alleen dat mensen te snel het etiketje opgeplakt krijgen is het probleem

Net als autisme ADHD etc
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:22 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003344
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mannen
Slaat niet op mij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003346
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
pi_150003347
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef aeque het volgende:

[..]

Nu al bindingsangst. :') Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.

En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:25 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150003348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Bindingsangst moet je in 9/10 gevallen lezen als dat je interessant genoeg bent voor seks maar niet voor een relatie.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150003354
Mannen, vrouwen een pot nat 8)7
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:43 #119
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003361
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bindingsangst geloof ik ook niet in. Verlatingsangst wel.
De gedachte dat je ineens 'vast' zit aan iets kan soms ook wel wat afschrikken hoor, dus ik geloof er wel een beetje in. Maar niet bij de situatie van Bambi. :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:49 #120
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Bent gebruikt is wel een heel groot woord. 4 hele leuke dates gehad waarna het opeens compleet afgekapt werd. En ik heb wat moeite met accepteren dat deze rotsituatie er is, terwijl die helemaal niet zou bestaan als hij niet zo dom deed.
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:04:58 #121
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
Mannen, vrouwen een pot nat 8)7
Mooi verwoord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:05 #122
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
We kunnen er beide wat van.
Al ben ik hartstikke lief natuurlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:07 #123
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D
:6 :{w
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Dat is ook niet te begrijpen. Mensen :?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:05:52 #125
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Ja misschien omdat hij daar geen zin in heeft. Ofwel een schoft. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, jij bent fantastisch O+.
O+!

Hier, Yvie. Lees dit! :6
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:11 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Vrouwen natuurlijk. Die zijn beter in het psychologische spel om met iemands hoofd te fucken en daarna zich ineens terug te trekken.Mannen zijn lomper,maar daar verwacht je eerder dergelijke acties van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:13 #128
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Een vriend van hem zal ook niet zo snel zeggen dat het gewoon een botte lul is die om de paar weken een ander heeft natuurlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:16 #129
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003425
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef aeque het volgende:

[..]

:6 :{w
je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
pi_150003438
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Dat kan, dat is geen bindingsangst maar zoeken naar een nieuwe kick.
pi_150003440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef yats het volgende:

[..]

Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat. ;)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:42 #132
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

O+!

Hier, Yvie. Lees dit! :6
Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:01 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003456
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:08 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
Niet zo jaloers Yv. Dat siert je niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:11 #135
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak? :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:12 #136
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003463
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Ja
pi_150003472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
dat dus
pi_150003473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Hermafrodieten ;(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:20 #139
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Niet dat we weten...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:38 #140
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?! :D :P
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:52 #141
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003492
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak? :')
Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?
pi_150003502
Ik ben totaal irrelevant. Te veel moeite om een naampje aan te geven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:11 #143
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

..?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003514
Mannen :(

Vrouwen O+
pi_150003518
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:38 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat. ;)
Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen :(

Vrouwen O+
Slijmbal :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:46 #148
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003544
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
Sociaal
pi_150003546
Mannen ^O^
Vrouwen :9~
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:17 #150
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003568
Ik denk dat ik zeker geen klootzak ben, maar er zijn wel dingen waarvan ik achteraf vind dat ik dat iets netter aan had kunnen pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')