quote:
Vrouwen natuurlijk. Die zijn beter in het psychologische spel om met iemands hoofd te fucken en daarna zich ineens terug te trekken.Mannen zijn lomper,maar daar verwacht je eerder dergelijke acties van.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Een vriend van hem zal ook niet zo snel zeggen dat het gewoon een botte lul is die om de paar weken een ander heeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Dat kan, dat is geen bindingsangst maar zoeken naar een nieuwe kick.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Niet zo jaloers Yv. Dat siert je niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
dat dusquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Hermafrodietenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Niet dat we weten...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak?
Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat.
Sociaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |