abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150003416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, jij bent fantastisch O+.
O+!

Hier, Yvie. Lees dit! :6
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:11 #127
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Vrouwen natuurlijk. Die zijn beter in het psychologische spel om met iemands hoofd te fucken en daarna zich ineens terug te trekken.Mannen zijn lomper,maar daar verwacht je eerder dergelijke acties van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:13 #128
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Een vriend van hem zal ook niet zo snel zeggen dat het gewoon een botte lul is die om de paar weken een ander heeft natuurlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:16 #129
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003425
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:05 schreef aeque het volgende:

[..]

:6 :{w
je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
pi_150003438
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Zoals ik zei, niet zijn woorden maar juist een vriend van hem die aangeeft dat hij dit altijd doet, weglopen zodra het echt potentie begint te krijgen.
Dat kan, dat is geen bindingsangst maar zoeken naar een nieuwe kick.
pi_150003440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef yats het volgende:

[..]

Tja,ik begrijp wel waarom je antwoorden wil,maar ik betwijfel of je die gaat krijgen en als je ze wel krijgt,of dat je genoeg bevredigd.Dit soort gasten zijn het gewoon niet waard en mis je niets aan.
Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat. ;)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:42 #132
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003444
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

O+!

Hier, Yvie. Lees dit! :6
Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:01 #133
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003456
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:08 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003461
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja ja, jij bent geweldig, lekker etc etc.
Niet zo jaloers Yv. Dat siert je niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:11 #135
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak? :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:12 #136
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003463
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Ja
pi_150003472
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
dat dus
pi_150003473
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
Wie zijn er nu eigenlijk erger
Mannen of vrouwen?
Ik snap het niet meer :$
Hermafrodieten ;(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:20 #139
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Niet dat we weten...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:38 #140
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?! :D :P
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:07:52 #141
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003492
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus dat maakt bij per definitie maar gelijk een klootzak? :')
Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?
pi_150003502
Ik ben totaal irrelevant. Te veel moeite om een naampje aan te geven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:11 #143
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003507
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

..?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003514
Mannen :(

Vrouwen O+
pi_150003518
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:38 #146
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja ik kom er ws ook niet veel verder mee idd. Maar kan het ook heel moeilijk loslaten met hoe het nu geëindigd is. Het is ook lastig dat ik een aantal mensen ken die hem kennen, en weten dat het een hele goede jongen is. De gezamenlijke vriendin die ons gekoppeld heeft, constateerde dat hij gewoon alleen maar moet scharrelen voorlopig omdat hij iets met potentie uiteindelijk dus toch niet aandurft. Daar heeft ze wel gelijk in denk ik, alleen is dat voor mij te laat. ;)
Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Harmankardon het volgende:
Mannen :(

Vrouwen O+
Slijmbal :r
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:08:46 #148
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003544
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil best wel een klootzak zijn, als dat het vuur bij de rest van de mannen weghaalt. Np. Zo ben ik.
Sociaal
pi_150003546
Mannen ^O^
Vrouwen :9~
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:17 #150
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003568
Ik denk dat ik zeker geen klootzak ben, maar er zijn wel dingen waarvan ik achteraf vind dat ik dat iets netter aan had kunnen pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')