abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150003052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef Harmankardon het volgende:
Orale seks :9~
Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150003065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:34 #78
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:39 #79
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen :+
Mooi doel om voor te trainen toch
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:46 #80
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Ik zou er geen moeite meer in steken als ik jouw was Krullie, echt niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Let it go, meis :). Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:59:16 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
He aint worth it.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:59:49 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150003131
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150003144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Oh ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:21 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003168
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
pi_150003169
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef aeque het volgende:

[..]

Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:59 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003183
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:

[..]

Oh ;(
Dat valt lastig te ontkennen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:15 #90
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Of je blijft met meer vragen zitten.
pi_150003205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.
pi_150003219
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Of je blijft met meer vragen zitten.
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging. :')
pi_150003223
Mis ik wat? Wie doet afschuwelijk? :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:57 #94
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003234
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
Misschien dan toch het gesprek maar eens goed aangaan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Mooi doel om voor te trainen toch
Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. :{ En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:10 #96
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003247
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Barbusse het volgende:
Mis ik wat? Wie doet afschuwelijk? :@
Mannen
pi_150003249
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
Ik denk dat je me maar moet dumpen dan, zal het je niet kwalijk nemen, zo is het leven
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:02:33 #98
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003255
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Nu al bindingsangst. :') Wel seks kunnen hebben en je dan bedenken dat je bindingsangst hebt. Hoe vaak hadden jullie elkaar gezien? Een keer of 4 toch, dan is het echt geen bindingsangst hoor.

En die illusie ken ik, maar je weet zelf ook dat het antwoord wat je wilt er nooit bij gaat zitten.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003256
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf :+

[..]

Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe. :{ En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?
pi_150003265
Bindingsangst mijn reet, dat is een verzonnen begrip voor dit soort situaties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')