Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpenquote:
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Mooi doel om voor te trainen tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen
Ik zou er geen moeite meer in steken als ik jouw was Krullie, echt niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Let it go, meis. Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
He aint worth it.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he?
Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
Ohquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Dat valt lastig te ontkennen...quote:
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
Of je blijft met meer vragen zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.![]()
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Heb het gemist, maar je bent gebruikt neem ik aan? Ik zou er dan geen aandacht meer aan schenken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Nog meer dan nu lijkt me best een uitdaging.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je blijft met meer vragen zitten.
Misschien dan toch het gesprek maar eens goed aangaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
Helaas ben ik zo lening als een metalen staafquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mooi doel om voor te trainen toch
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.
Ik word zo moe van mezelf.Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik denk dat je me maar moet dumpen dan, zal het je niet kwalijk nemen, zo is het levenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
Nu al bindingsangst.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet.![]()
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Goed heet maken en je kunt je in alle bochten wringen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas ben ik zo lening als een metalen staaf
[..]
Ik zou ook willen weten wat er in mijn vriendin omgaat maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.En dat maakt voor mij het onmogelijk om iets met haar voort te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |