abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150002939
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:55:13 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150002940
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Pas op, straks zeggen ze dat ik je heb geïndoctrineerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150002942
Ach wat maakt het uit, ik heb toch nooit seks :'(
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150002961
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben innerlijk bejaard, dus ik heb toch niets aan dat boek.
Gebreide condooms :9~
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:03 #65
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150002967
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef artelligence het volgende:

[..]

Idem.
Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150002970
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:25 #67
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150002977
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Gebreide condooms :9~
Allergisch voor wol -O-
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:39 #68
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150002987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Geen last van :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:56:56 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Let it go, meis :). Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003003
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Lastig -O- , sterkte ermee *O*
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:57:14 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003008
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe mij maar gewoon seks.
Idem, ik zit al genoeg op de bank

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Eh, dat mag je me eens uitleggen. Daar heb ik eigenlijk nooit last van.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Geen last van :).
Geef mij wat van je lichamelijke fitheid. ;(
Ik kan mijn nek niet eens voorover buigen vandaag.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:57:23 #73
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003015
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Je had er laatst nog last van toch? :P
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003026
Orale seks :9~
pi_150003049
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef aeque het volgende:

[..]

Je had er laatst nog last van toch? :P
Ja, maar aan seks kan het niet liggen denk ik zo. :$
pi_150003052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:57 schreef Harmankardon het volgende:
Orale seks :9~
Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150003065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
En wat nog het meest oncomfortabel is trouwens, houdingen bij orale seks.
Dat sloopt pas echt de nekjes en de ruggetjes.
Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:34 #78
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:39 #79
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo lenig ben ik nu ook weer niet dat ik mijzelf kan pijpen :+
Mooi doel om voor te trainen toch
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:46 #80
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
Ik zou er geen moeite meer in steken als ik jouw was Krullie, echt niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Let it go, meis :). Wat moet je met een vent die je zo behandelt?
Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:59:16 #82
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meh. Als hij bindingsangst lijkt te hebben is er niet zoveel meer wat ik kan doen he? ;(

Wil zo graag gewoon het gesprek met hem aangaan, ontdekken wat er in zijn hoofd omgaat maar ik denk dat alles wat ik kan proberen al snel super wanhopig overkomt.
He aint worth it.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 19:59:49 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150003131
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik heb nu een MI van Kaneel die seks heeft. Op een heel oncomfortabele manier.
Lekker fappen op mij toch. Kan ik je niet kwalijk nemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150003144
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik dacht dat mijn geheugen dramatisch was, maar dat van jou slaat wel alles
Oh ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:21 #85
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is juist waarom ik zo graag wil weten wat er in hem om gaat, omdat ik me niet voor kan stellen dat hij bewust zo afschuwelijk doet.

Ik word zo moe van mezelf. :') Maar kan er heel slecht tegen dat hij het geen kans durft te geven, terwijl ik echt denk dat er potentie op iets heel tofs was.
Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003168
Lokasenna je neemt die nekpijn maar voor lief hoor, anders wordt t nooit wat tussen ons
pi_150003169
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 19:58 schreef aeque het volgende:

[..]

Het gesprek aangaan snap ik maar schiet je er wat mee op? Wordt het dan alsnog misschien wat? Misschien heeft hij wel helemaal geen bindingsangst, is altijd een mooi excuus voor als je een schoft bent geweest.
Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:00:59 #88
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003183
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef artelligence het volgende:

[..]

Oh ;(
Dat valt lastig te ontkennen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal, echt. Maar ik weet niet of het wat oplost.
Nee dat weet ik ook niet, maar ik blijf er maar over malen...
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:01:15 #90
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:00 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Hij zei niet zelf bindingsangst he, als ze er zelf mee komen geloof ik het nooit zo. Juist zijn vrienden zeggen het. Ik vind het zo jammer dat hij zichzelf zo tekort doet. :{
Nah, ik heb de illusie dat als ik het gesprek aan ben gegaan ik het daarna misschien makkelijker los kan laten.
Of je blijft met meer vragen zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')