Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?
Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?!![]()
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv.
Yv doet niet aan 2e kansen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv.
Minus de seks dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
Ik doelde op je dates.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Sjonge, aangevallen mensen hier allemaal.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Dat wil niet zeggen dat ze je niet als een klootzak hebben ervaren....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Mja, wat is netter? Elke keer dat ik het uitmaakte voelde ik me wel rot maar om nu te zeggen dat ik een klootzak was, nee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik zeker geen klootzak ben, maar er zijn wel dingen waarvan ik achteraf vind dat ik dat iets netter aan had kunnen pakken.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest. Onbewust.
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijkquote:
Je bent het hier constantquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Achteraf is iedereen minder trots op zichzelf denk ik bij bepaalde acties. Het gaat erom of je er van leert.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
'Gewoon gezellig hebben' in bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .
Belangrijk punt indeed.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent het hier constantDat is bewust, natuurlijk. Maar ik bedoel in relatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Iets met een geheugen dat me in de steek laat. Dates? Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Sexy hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Iets wat misschien iets kon worden niet al te handig afkappen, bijvoorbeeldquote:
Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze je niet als een klootzak hebben ervaren....
Maar natuurlijk bedoelde je dat zo.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Iets met een geheugen dat me in de steek laat. Dates? Welke?Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar natuurlijk bedoelde je dat zo.
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de kookplaat al uit staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje
Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest.quote:
Ga wegquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid.
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Wel knap dat hij dat voor elkaar heeft weten te krijgen kan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Art is helaas te druk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest.
Ow...Niet? Crap...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.
In bed slaap ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
'Gewoon gezellig hebben' in bed.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen.
Voordat ik weer echt ga daten moet ik dit verhaal eerst even iets beter accepteren.
Tja, je kent me, always sexy, zelfs s'ochtendsquote:
Al heb je nooit garanties natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.
Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Ik wel. Gewoon een leuke dag of middag of avond hebben. Gaat prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |