abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:21 #151
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003571
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nee, welk woord gebruikte jij dan ook alweer?
Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003583
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Slijmbal :r
:(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:46 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003594
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wie zegt dat die vrouwen waarbij je geen move hebt gemaakt je geen klootzak vinden omdat je geen move hebt gemaakt?! :D :P
Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:09:55 #154
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003600
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv. :)
Dat zeg ik toch niet?
Sjonge, aangevallen mensen hier allemaal.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:09 #155
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003610
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Dus omdat je zoiets 1 keer laat gebeuren, je vervolgens dat ook echt wel heel goed realiseert, is iemand maar voor altijd een klootzak. Maar natuurlijk Yv. :)
Yv doet niet aan 2e kansen.
pi_150003612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef yats het volgende:

[..]

Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
Minus de seks dan.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:17 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003617
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:20 #158
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef yats het volgende:

[..]

Als dat zo is ben ik vooral een klootzak voor mezelf aangezien ik zelf dan het meeste gemist heb. Maar de volgende keer dat ik thee bij je kom drinken zal ik wel een move maken, ok?
Ik doelde op je dates.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:28 #159
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003627
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet?
Sjonge, aangevallen mensen hier allemaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

je zei gisteren zelf ook nog dat je een klootzak was geweest, dus doe nou maar niet zo.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003635
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:07 schreef yats het volgende:
Ben ik een uitzondering dat ik nooit een klootzak geweest ben tegenover het andere geslacht?
Dat wil niet zeggen dat ze je niet als een klootzak hebben ervaren....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:41 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003637
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:09 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat ik zeker geen klootzak ben, maar er zijn wel dingen waarvan ik achteraf vind dat ik dat iets netter aan had kunnen pakken.
Mja, wat is netter? Elke keer dat ik het uitmaakte voelde ik me wel rot maar om nu te zeggen dat ik een klootzak was, nee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003640
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
Ongetwijfeld.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:51 #163
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003645
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef aeque het volgende:

[..]

[..]

was geweest staat er toch
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:02 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003650
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Minus de seks dan.
Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
Je bent het hier constant :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:32 #166
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003667
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.
pi_150003671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
Achteraf is iedereen minder trots op zichzelf denk ik bij bepaalde acties. Het gaat erom of je er van leert.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:35 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003672
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
'Gewoon gezellig hebben' in bed.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben volgens mij wel eens een kutwijf geweest :@. Onbewust.
Op wat voor manier?
pi_150003676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef yats het volgende:

[..]

Herkenbaar verhaal qua situatie (minus de seks). Maar er komt een moment dat je dat toch los laat en ineens om je heen ontdekt dat er wel leuke mensen zijn .
Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen. :)

Voordat ik weer echt ga daten moet ik dit verhaal eerst even iets beter accepteren. :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:41 #171
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003677
Wat een jeukuitdrukking, gewoon gezellig hebben.
pi_150003683
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Minus de seks dan.
Belangrijk punt indeed.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:52 #173
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003687
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je bent het hier constant :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is bewust, natuurlijk. Maar ik bedoel in relaties :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:11:55 #174
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003689
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik doelde op je dates.
Iets met een geheugen dat me in de steek laat. Dates? Welke?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Sexy hoor.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:12:35 #176
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003723
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op wat voor manier?
Iets wat misschien iets kon worden niet al te handig afkappen, bijvoorbeeld :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:12:36 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003725
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat ze je niet als een klootzak hebben ervaren....
Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:07 #178
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003745
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

was geweest staat er toch
Maar natuurlijk bedoelde je dat zo. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003750
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Iets met een geheugen dat me in de steek laat. Dates? Welke?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:24 #180
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003759
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef aeque het volgende:

[..]

Maar natuurlijk bedoelde je dat zo. :+
Ja.
pi_150003777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:43 #182
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003779
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
Ik heb de kookplaat al uit staan.
pi_150003786
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:14 #184
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja.
Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:19 #185
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Ga weg :(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:20 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003796
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:23 #187
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003799
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Wel knap dat hij dat voor elkaar heeft weten te krijgen kan.
Ik kan dat ik normale situaties nu ook al niet meer onderscheiden hiervan. :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:34 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003806
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Ik ook :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:35 #189
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Art is helaas te druk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003812
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb de kookplaat al uit staan.
Als je inductie hebt, staat het niet op een pitje ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:03 #191
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003826
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef aeque het volgende:

[..]

Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest. :)
Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
pi_150003827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Art is helaas te druk.
Ja ;(
pi_150003831
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga weg :(
Moest lachen :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:11 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.
Ow...Niet? Crap...

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

'Gewoon gezellig hebben' in bed.
In bed slaap ik

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen. :)

Voordat ik weer echt ga daten moet ik dit verhaal eerst even iets beter accepteren. :{
^O^

Mocht je de komende tijd een keer wat afleiding willen, laat het me maar weten. Ik werk nu immers toch in Utrecht dus een hapje of drankje kan altijd

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sexy hoor.
Tja, je kent me, always sexy, zelfs s'ochtends
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef yats het volgende:

[..]

Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.
Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:29 #196
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
pi_150003861
Daten is ook een jeukwoord trouwens.
pi_150003862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Art is helaas te druk.
Daar maak ik tijd voor.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:41 #199
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003864
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Al heb je nooit garanties natuurlijk.
_O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:04 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Ik wel. Gewoon een leuke dag of middag of avond hebben. Gaat prima.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:15 #201
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:36 #203
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003900
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:16 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
Dus we gaan geen voetbal kijken?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:18 #205
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003933
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
Maar is dat eigen keus? Ik vermoed dat jij het weer aan kan wakkeren zodra je dat zelf wil

quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Joh...Alsof het serieus gemeend was

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Niet vanavond, ik ga vroeg naar bed, sorry...

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Wijze woorden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003939
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga weg :(
Graag of niet hoor. :{w
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:30 #207
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003940
Zal ik de bingo er weer even bij halen?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:35 #208
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003946
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef aeque het volgende:

[..]

Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja. :+
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:45 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003952
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:52 #210
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003957
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dus we gaan geen voetbal kijken?
Ja maar zonder gezelligheid dan.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:16 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Yvke, doe eens niet zo happen :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:21 #212
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Kan niet meer, ik loop me er nu ontzettend druk over te maken. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:25 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Graag of niet hoor. :{w
Ja ik weet het niet, wie weet wat er van komt. Voor je het weet kom je vaker en win ik nooit meer iets.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:36 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
De aanhalingstekens zijn matig, ja. Maar je kunt imo best gewoon een gezellige avond hebben, ook op een date. Er hoeft echt niet meteen geneukt te worden op de eerste date.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003997
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:50 #216
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Yvke, doe eens niet zo happen :*
Kan niet meer. Grrr.... irritant ventje
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:18 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004019
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Oh, ik ben heel makkelijk, gezelligheid en seks, geen last van bindingsangst, niet willen trouwen :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:23 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:37 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004033
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.
Is toch ook prima. Al zou ik het dan geen daten meer noemen, nee :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:08 #220
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

is toch ook prima.
Ja, maar dan is het geen date meer Sammie :6
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:15 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Kan niet meer. Grrr.... irritant ventje
* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjes
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:28 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004063
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het geen date meer Sammie :6
Afhankelijk van de intenties. Al zou ik het idd ook geen date meer noemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Ik heb reuze veel gezelligheid in het leven.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:36 #224
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjes
:s)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:21:01 #225
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150004089
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Nee hoor, het is bij mij heel simpel. Geen bindingsangst, geen seks, niet trouwen maar wel gezelligheid.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')