abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150003777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Logisch, ik doe immers niet aan seks. Maar het 'gewoon gezellig hebben' kan altijd natuurlijk
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:13:43 #182
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003779
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
Ik heb de kookplaat al uit staan.
pi_150003786
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:14 #184
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ja.
Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest. :)
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:19 #185
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Ga weg :(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:20 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003796
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:23 #187
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003799
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Wel knap dat hij dat voor elkaar heeft weten te krijgen kan.
Ik kan dat ik normale situaties nu ook al niet meer onderscheiden hiervan. :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:34 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003806
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Ik ook :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:14:35 #189
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Art is helaas te druk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150003812
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb de kookplaat al uit staan.
Als je inductie hebt, staat het niet op een pitje ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:03 #191
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003826
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef aeque het volgende:

[..]

Dan had je de opmerkingen 'mannen' ook niet gemaakt. Dan was de versie 'sommige mannen' beter geweest. :)
Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
pi_150003827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Art is helaas te druk.
Ja ;(
pi_150003831
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga weg :(
Moest lachen :D
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:11 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Nou kan niet altijd, niet echt gepast om het gezellig te hebben wanneer ze bezet is bijvoorbeeld.
Ow...Niet? Crap...

quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

'Gewoon gezellig hebben' in bed.
In bed slaap ik

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Heb maar meteen afgesproken donderdag iets te gaan drinken met een jongen die ik ontmoette net voordat ik met deze ging daten. Gewoon gezellig, zonder verwachtingen, lekker ontspannen. :)

Voordat ik weer echt ga daten moet ik dit verhaal eerst even iets beter accepteren. :{
^O^

Mocht je de komende tijd een keer wat afleiding willen, laat het me maar weten. Ik werk nu immers toch in Utrecht dus een hapje of drankje kan altijd

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sexy hoor.
Tja, je kent me, always sexy, zelfs s'ochtends
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:12 schreef yats het volgende:

[..]

Zou het? Ik kan het me haast niet voorstellen. Of het moet een wederpartij zijn in een rechtszaak, maar daar heb ik schijt aan en is puur professioneel.
Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:29 #196
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003853
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
pi_150003861
Daten is ook een jeukwoord trouwens.
pi_150003862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Art is helaas te druk.
Daar maak ik tijd voor.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:41 #199
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003864
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Al heb je nooit garanties natuurlijk.
_O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:04 #200
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Ik wel. Gewoon een leuke dag of middag of avond hebben. Gaat prima.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:15 #201
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:36 #203
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003900
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:16 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
Dus we gaan geen voetbal kijken?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:18 #205
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003933
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
Maar is dat eigen keus? Ik vermoed dat jij het weer aan kan wakkeren zodra je dat zelf wil

quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Joh...Alsof het serieus gemeend was

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Niet vanavond, ik ga vroeg naar bed, sorry...

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Wijze woorden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003939
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga weg :(
Graag of niet hoor. :{w
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:30 #207
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003940
Zal ik de bingo er weer even bij halen?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:35 #208
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003946
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef aeque het volgende:

[..]

Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja. :+
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:45 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003952
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:52 #210
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003957
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dus we gaan geen voetbal kijken?
Ja maar zonder gezelligheid dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')