abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:15 #201
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja. :+
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150003891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:16:36 #203
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003900
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:16 #204
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
Dus we gaan geen voetbal kijken?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:18 #205
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150003933
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje :{
Maar is dat eigen keus? Ik vermoed dat jij het weer aan kan wakkeren zodra je dat zelf wil

quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Joh...Alsof het serieus gemeend was

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid. :)
Niet vanavond, ik ga vroeg naar bed, sorry...

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Wijze woorden
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_150003939
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ga weg :(
Graag of niet hoor. :{w
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:30 #207
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003940
Zal ik de bingo er weer even bij halen?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:35 #208
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003946
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef aeque het volgende:

[..]

Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja. :+
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:45 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003952
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:52 #210
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150003957
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dus we gaan geen voetbal kijken?
Ja maar zonder gezelligheid dan.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:16 #211
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150003979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Yvke, doe eens niet zo happen :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:21 #212
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150003983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Kan niet meer, ik loop me er nu ontzettend druk over te maken. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:25 #213
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150003986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Graag of niet hoor. :{w
Ja ik weet het niet, wie weet wat er van komt. Voor je het weet kom je vaker en win ik nooit meer iets.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:36 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150003995
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
De aanhalingstekens zijn matig, ja. Maar je kunt imo best gewoon een gezellige avond hebben, ook op een date. Er hoeft echt niet meteen geneukt te worden op de eerste date.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150003997
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:50 #216
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Yvke, doe eens niet zo happen :*
Kan niet meer. Grrr.... irritant ventje
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:18 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004019
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Oh, ik ben heel makkelijk, gezelligheid en seks, geen last van bindingsangst, niet willen trouwen :7.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:23 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:19:37 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004033
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.
Is toch ook prima. Al zou ik het dan geen daten meer noemen, nee :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:08 #220
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004052
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

is toch ook prima.
Ja, maar dan is het geen date meer Sammie :6
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:15 #221
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150004054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Kan niet meer. Grrr.... irritant ventje
* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjes
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:28 #222
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004063
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja, maar dan is het geen date meer Sammie :6
Afhankelijk van de intenties. Al zou ik het idd ook geen date meer noemen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Ik heb reuze veel gezelligheid in het leven.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:20:36 #224
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjes
:s)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:21:01 #225
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150004089
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal

Wel seks

Geen gezelligheid

Niet trouwen

Geen last van bindingsangst

:?
Nee hoor, het is bij mij heel simpel. Geen bindingsangst, geen seks, niet trouwen maar wel gezelligheid.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')