Zo beter?quote:
Goed zoquote:
Ja ja, wel de lusten niet de lasten. Jij manquote:
Kut. Ben het niet geworden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thijs, hoe ging je gesprek vandaag?
Ik wil ook best wat lastenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ja, wel de lusten niet de lasten. Jij man.
Ze mag bovenop?quote:
Ik heb al dagen niet gefapt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Je spaart het op?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
En sommige vrouwen met hun speeltjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Ja, heb weer wat rond gebeld. Morgen nog een gesprek en hopelijk komt er nu veel meer uit wat ik rond gestuurd heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen. Nog andere ijzers in het vuur?
Je hebt het goed in de hand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Dagen pas?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Heerlijk, ben blij voor julliequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.
Aww.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |