abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150004335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Aww. O+
Nu moet jij zeggen dat dat andersom ook zo is. :{w
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:26:36 #252
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004347
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef yats het volgende:

[..]

Dagen pas?
Ja je moet het niet overdrijven he.
pi_150004353
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Laatst twee weken onthouding :{
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:26:50 #254
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004354
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:27:07 #255
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004370
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Romantisch :)
pi_150004383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nu moet jij zeggen dat dat andersom ook zo is. :{w
Ik laat gewoon mijn daden voor zich spreken, kaneel weet wel dat ik hem ernstig lief vind. :@
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:27:32 #257
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Leek me wel een originele manier om bij jou te komen verbouwen ja.
pi_150004410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik laat gewoon mijn daden voor zich spreken, kaneel weet wel dat ik hem ernstig lief vind. :@
Oké, dat accepteer ik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:28:26 #259
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_150004417
Ik ga mijn bed in, welterusten alvast. :W
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_150004422
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
:D
Beter onethisch dan oneetbaar
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:28:50 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Romantisch :)
Ja, best wel.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Leek me wel een originele manier om bij jou te komen verbouwen ja.
Meteen de muren gewit :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:28:58 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150004442
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja je moet het niet overdrijven he.
Ik zit op twee weken inmiddels. Totaal geen behoefte aan ook.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:29:09 #263
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004449
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, best wel.

[..]

Meteen de muren gewit :).
Zo doen wij dat.
pi_150004470
Seksloos SC
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:29:43 #265
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004474
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo doen wij dat.
wij? Jullie seksloze mannen? Klussers?
pi_150004484
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:25 schreef artelligence het volgende:

[..]

Niet zo praten over Straw :(
:D
pi_150004490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Seksloos SC
-O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150004510
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:22 #269
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

wij? Jullie seksloze mannen? Klussers?
Sammie en ik, het gaat niet zonder de juiste vrouw he.
Wel opletten Yv.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:32 #270
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Harmankardon het volgende:
Seksloos SC
Wrijf het er maar in :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150004521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

-O-
Ja eh jij hebt een vriendin grapjas
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:51 #272
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150004532
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Totaal geen voorspelbare reactie, dit :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:30:55 #273
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150004539
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Sammie en ik, het gaat niet zonder de juiste vrouw he.
Wel opletten Yv.
Sorry, was even afgeleid
pi_150004554
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in :).
Hmmmm wrijven :9~ .

Als jij seks wil dan heb je dat letterlijk binnen uren.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:31:42 #275
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150004572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Sorry, was even afgeleid
Oke, but don't let it happen again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')