Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had net zo goed vrouwen kunnen zeggen.
Jij voelde je schijnbaar aangesproken.
Chill zeg!
Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon gezellig hebben met een vrouw?
Dus we gaan geen voetbal kijken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga het noot meer gezellig met iemand hebben, en al heb ik het wel, dan ga ik het iig niet zo meer noemen.
Maar is dat eigen keus? Ik vermoed dat jij het weer aan kan wakkeren zodra je dat zelf wilquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, staat bij mij ook al op een extreem laag pitje
Joh...Alsof het serieus gemeend wasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest bijna overgeven van deze uitdrukking.....
Niet vanavond, ik ga vroeg naar bed, sorry...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met kusjes en een overdosis genegenheid.
Wijze woordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al heb je nooit garanties natuurlijk.
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel als jij mij erop aanspreekt dat ik eenzelfde soort situatie ooit had ja.
Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, maar dan noem je het meestal geen dates.
Yvke, doe eens niet zo happenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Kan niet meer, ik loop me er nu ontzettend druk over te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als voorbeeld ja. Ik had net zo goed Samz haar voorbeeld als een kutwijf kunnen gebruiken.
Iedereen doet wel eens zo. Rustig nou maar.
Ja ik weet het niet, wie weet wat er van komt. Voor je het weet kom je vaker en win ik nooit meer iets.quote:
De aanhalingstekens zijn matig, ja. Maar je kunt imo best gewoon een gezellige avond hebben, ook op een date. Er hoeft echt niet meteen geneukt te worden op de eerste date.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die uitdrukking tussen aanhalingstekens? Niks gewoon gezelligs aan.
Oh, ik ben heel makkelijk, gezelligheid en seks, geen last van bindingsangst, niet willen trouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal
Wel seks
Geen gezelligheid
Niet trouwen
Geen last van bindingsangst
Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een date kan prima uitdraaien op gewoon een gezellige avond.
Is toch ook prima. Al zou ik het dan geen daten meer noemen, neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja de eerste date wel. Maar als het bij date 7 nog steeds gewoon een gezellige avond is dan ben je gewoon vriendschappelijk wat aan het doen.
* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjesquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan niet meer. Grrr.... irritant ventje
Afhankelijk van de intenties. Al zou ik het idd ook geen date meer noemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het geen date meer Sammie
Ik heb reuze veel gezelligheid in het leven.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal
Wel seks
Geen gezelligheid
Niet trouwen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
* El_Thijs knuffelt Yv en geeft thee en pure chocolade eitjes
Nee hoor, het is bij mij heel simpel. Geen bindingsangst, geen seks, niet trouwen maar wel gezelligheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:18 schreef Harmankardon het volgende:
Verwarrend hier allemaal
Wel seks
Geen gezelligheid
Niet trouwen
Zo beter?quote:
Goed zoquote:
Ja ja, wel de lusten niet de lasten. Jij manquote:
Kut. Ben het niet geworden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thijs, hoe ging je gesprek vandaag?
Ik wil ook best wat lastenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ja, wel de lusten niet de lasten. Jij man.
Ze mag bovenop?quote:
Ik heb al dagen niet gefapt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Je spaart het op?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
En sommige vrouwen met hun speeltjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
En sommige mannen hebben het gezelliger met hun rechterhand dan met een dame lijkt het wel.
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, heb weer wat rond gebeld. Morgen nog een gesprek en hopelijk komt er nu veel meer uit wat ik rond gestuurd heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen. Nog andere ijzers in het vuur?
Je hebt het goed in de hand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
What is wrong with me?
Dagen pas?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
What is wrong with me?
Heerlijk, ben blij voor julliequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.
Aww.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan met recht zeggen dat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld als nu met Lokje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |