Nu moet jij zeggen dat dat andersom ook zo is.quote:
Laatst twee weken onthoudingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al dagen niet gefapt.
What is wrong with me?
Romantischquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Ik laat gewoon mijn daden voor zich spreken, kaneel weet wel dat ik hem ernstig lief vind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu moet jij zeggen dat dat andersom ook zo is.
Leek me wel een originele manier om bij jou te komen verbouwen ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Oké, dat accepteer ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat gewoon mijn daden voor zich spreken, kaneel weet wel dat ik hem ernstig lief vind.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wacht tot je de juiste vrouw door de muur kunt spuiten met wat je opspaart?
Ja, best wel.quote:
Meteen de muren gewitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leek me wel een originele manier om bij jou te komen verbouwen ja.
Ik zit op twee weken inmiddels. Totaal geen behoefte aan ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet het niet overdrijven he.
Zo doen wij dat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel.
[..]
Meteen de muren gewit.
quote:
Sammie en ik, het gaat niet zonder de juiste vrouw he.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
wij? Jullie seksloze mannen? Klussers?
Totaal geen voorspelbare reactie, ditquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Sorry, was even afgeleidquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sammie en ik, het gaat niet zonder de juiste vrouw he.
Wel opletten Yv.
Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seksquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja eh jij hebt een vriendin grapjas
I knowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hmmmm wrijven.
Als jij seks wil dan heb je dat letterlijk binnen uren.
I know. Zo ineens, vanuit het niets.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totaal geen voorspelbare reactie, dit.
Verrassend...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Heel fijn inderdaadquote:
Hoi Fax.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Dan wit jij maar lekker zelf je murenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik wil geen seks op dit moment.
Te laat, ik was eerder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:30 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om iemand te overladen met genegenheid en kusjes.
Okéquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wit jij maar lekker zelf je muren
Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan doe ik toch iets fout want ik heb nog steeds geen seks
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen
Ja, ja, ik doe 't zelf welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nu heb ik geen zin meer.
Vrouwen
Nopequote:
Was grapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja, ik doe 't zelf wel. Dat wordt geen zolderkamer/logeerkamer
.
Dat weet ik wel zeker, zaterdag volgt nog een gesprek en daarna ze is exit. Nee dat heeft niet met dat te maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren zo vrees ik voor je
Sorry, zoveel heb ik niet op het moment.quote:
Ik ook niet. Ik heb heul niet zitten klagen over de kouquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet wat Dqod ermee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het een grap. Ja, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |