abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:37 #101
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006295
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan rolt ze wel weg. ;(
Daarom ook in een kuil houden _O- of een ruimte met hele hoge drempels
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:05:55 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Die zitten er genoeg op fok. Zelfs veel meer piemels dan vagina's in de tentoonstelling.
Het is gewoon zo'n opmerking waar je niks mee kan. Fijn dat je een goed stel benen O+ vindt, dan maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006308
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:03 schreef artelligence het volgende:

[..]

Whahaha
Mijn stalpoten zijn heul niet grappig ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:12 #105
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150006318
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

:D
Ja het komt vast door een man dat je een kutdag hebt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:15 #106
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006322
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daarom ook in een kuil houden _O- of een ruimte met hele hoge drempels
Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:25 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kan niet ze moet afvallen :+
Is ze nog steeds je vriendin dan?

quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan rolt ze wel weg. ;(
Ik zie nu een dikke vrouw voor me in zo'n hamsterbal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006349
Narnia wtf? :')
pi_150006352
Benen dikker dan mijn romp O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:40 #110
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150006357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe heet ie?
Yats natuurlijk, duh...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:06:55 #111
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006363
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja het komt vast door een man dat je een kutdag hebt.
Ja is ook zo
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:07:09 #112
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef yats het volgende:

[..]

Yats natuurlijk, duh...
Heten er echt mensen zo? :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006384
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar het is zo algemeen. Wat vind je er goed aan dan? Wij kunnen niets met zo'n beschrijving. :{
Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
pi_150006405
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn stalpoten zijn heul niet grappig ;(
Jouw benen, mijn nek. Anytime.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:07:47 #115
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
O dan zit ik nog in de race. Ofzo. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef artelligence het volgende:
Benen dikker dan mijn romp O+
Vrouwen die 80% dij zijn. :)
pi_150006442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is ze nog steeds je vriendin dan?

Ik zie haar zaterdag pas weer, en dan is het over.
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef Fera het volgende:

[..]

Of een diepe put. Af en toe wat lotion in een mandje naar beneden. ;(
Zo barbaars ben ik nu ook weer niet ~O>
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:08:27 #118
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006446
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ze mogen in ieder geval zeker wat omtrek hebben. Van die enge magere beentjes vind ik maar niets. Brugkutten :{w
Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006457
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jouw benen, mijn nek. Anytime.
Bijna romantisch. O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:10 #120
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:20 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vrouwen die 80% dij zijn. :)
Hoi ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:21 #122
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006491
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:50 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006512
Ik ben een zeezoogdier, lees ik :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bijna romantisch. O+
Hij is behoorlijk obsceen, ja.
pi_150006521
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig. :@
Ik kom trouwens niet hoor :@
pi_150006531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Als ik een zeezoogdier zou zijn zou ik een walrus willen zijn. Maar wel een mannelijke.
pi_150006552
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon lekkere spillebeentjes met een thighgap toch.
Blubber is voor zeezoogdieren.
Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
pi_150006565
Thigh gap O+

  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:12 #129
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150006585
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Heten er echt mensen zo? :@
Dat staat toch in mijn paspoort? ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jouw benen, mijn nek. Anytime.
Dude...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:29 #130
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150006604
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
Thigh hap O+

[ afbeelding ]
Pret met een skelet
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:34 #132
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006609
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een zeezoogdier, lees ik :).
Samen badderen? :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:38 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150006613
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
Thigh gap O+

[ afbeelding ]
Wat een dunne latjes :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:50 #134
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kom trouwens niet hoor :@
Oké. Wie wel eigenlijk. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:11:58 #135
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006637
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:09 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik zag laatst zeekoeien in de dierentuin. Ze zijn wel heel erg schattig. :@
Zeker. Erg koddig.

Heb je wel eens gelezen over de Stellers zeekoe?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik een zeezoogdier zou zijn zou ik een walrus willen zijn. Maar wel een mannelijke.
Omdat je dan jezelf kan pijpen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
Genoteerd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006638
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef yats het volgende:

[..]

Dat staat toch in mijn paspoort? ;)

[..]

Dude...
Wat is er? Neem je het weer te serieus op?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:12:03 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006642
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Samen badderen? :)
Ik pak de strandbal :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:12:21 #138
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006661
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
Thigh gap O+

[ afbeelding ]
"Concentratiekampen konden echter ook erg leuk zijn".
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:12:38 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006674
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef artelligence het volgende:
Thigh gap O+

[ afbeelding ]
Dat die linker nog leeft :{. Dat is toch niet gezond meer, tering.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150006675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat je dan jezelf kan pijpen?

Een betere reden om een walrus te worden kan ik niet bedenken.
pi_150006691
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

Omdat je dan jezelf kan pijpen?

Die hebben toch slagtanden?
pi_150006696
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wat een dunne latjes :o
Het erge nog zij doen het vrijwillig -O- Why?

Ik heb ze liever veel steviger, lekker zacht en mooie rondingen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150006704
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Oké. Wie wel eigenlijk. ;(
Geen idee :@ Even balletje opgooien nog zou ik zeggen :@
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:13:18 #144
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006712
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zeker. Erg koddig.

Heb je wel eens gelezen over de Stellers zeekoe?

[..]

Omdat je dan jezelf kan pijpen?

[..]

Genoteerd.
Nee, vertel. :o
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:13:43 #145
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen idee :@ Even balletje opgooien nog zou ik zeggen :@
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006741
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Fera het volgende:

[..]

"Concentratiekampen konden echter ook erg leuk zijn".
Hihalocuast _O-
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150006744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat die linker nog leeft :{. Dat is toch niet gezond meer, tering.
Die heeft met recht scherpe knieën. Zie je ook niet vaak.
pi_150006774
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat die linker nog leeft :{. Dat is toch niet gezond meer, tering.
Zag laatst een jongen (man) lopen met overduidelijk anorexia. Geen gezicht. Dat was geen man meer. En ook nog skinny jeans aan. Hij rende om de tram te halen. Ik was bang dat er misschien een stoeptegel verkeerd lag en hij zijn benen zou breken.
pi_150006786
Wat jezelf kunnen pijpen :D count me in
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150006793
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:07 schreef artelligence het volgende:

[..]

Jouw benen, mijn nek. Anytime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')