abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150006805
Die rechter vind ik ook veel te mager trouwens.
pi_150006827
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.
Ow ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:15:33 #153
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
Die rechter vind ik ook veel te mager trouwens.
Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:15:36 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006831
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Die heeft met recht scherpe knieën. Zie je ook niet vaak.
Je haalt jezelf open aan die heupbotten.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zag laatst een jongen (man) lopen met overduidelijk anorexia. Geen gezicht. Dat was geen man meer. En ook nog skinny jeans aan. Hij rende om de tram te halen. Ik was bang dat er misschien een stoeptegel verkeerd lag en hij zijn benen zou breken.
Boooh... Ik snap niet dat er mensen zijn die dat mooi vinden ;(. Andersom ook niet, trouwens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:15:45 #155
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150006838
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef artelligence het volgende:

[..]

Wat is er? Neem je het weer te serieus op?
Denk ook eens aan aeque. Die wil dat al zo lang bij jou doen
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:15:52 #156
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow ;(
Geeft niet. Ongelukkige planning denk ik. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:16:10 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006864
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat iedereen het zowat af laat weten. :$ Op drie mensen na.
Waar gaat 't over :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:16:13 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150006870
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een betere reden om een walrus te worden kan ik niet bedenken.
Een goede snor en slagtanden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Die hebben toch slagtanden?
Dat klopt. Toch kunnen ze het. Ze hebben een redelijk lange penis en ze zijn erg flexibel.

quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, vertel. :o
Die vonden boten enorm interessant en kwamen altijd kijken. Daarnaast waren ze lekker.
Ze zijn dus uitgestorven. ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150006892
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?
Kan prima, maar niet mijn smaak
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:16:32 #160
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006898
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar gaat 't over :)?
Hep's verjaardag. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150006900
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Die is gewoon heel slank. Kan toch prima?
Voor mijn smaak te slank _O-

Kaneel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:17:06 #162
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150006929
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef Fera het volgende:

[..]

Hep's verjaardag. :)
En niemand komt ;(? Noh.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:17:08 #163
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150006933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een goede snor en slagtanden.

[..]

Dat klopt. Toch kunnen ze het. Ze hebben een redelijk lange penis en ze zijn erg flexibel.

[..]

Die vonden boten enorm interessant en kwamen altijd kijken. Daarnaast waren ze lekker.
Ze zijn dus uitgestorven. ;(
Awwww. ;(

Vandaar dat ze soms voor zeemeerminnen aangezien werden. Zo vlak bij schepen. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:18:08 #164
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007007
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

En niemand komt ;(? Noh.
Sommigen staan nog op misschien. Verder komen er drie mensen. Ik vraag me af of het bij een geringe opkomst nog zin heeft. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007011
Klote Barcelona
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:18:26 #166
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150007021
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor mijn smaak te slank _O-

Kaneel?
Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.
De rechter is mooi.

quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Awwww. ;(

Vandaar dat ze soms voor zeemeerminnen aangezien werden. Zo vlak bij schepen. :@
Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.
Ze schijnen ook enorm log te zijn geweest. Moeite met bewegen waardoor ze niet konden vluchten.

Beetje faaldieren dus.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150007049
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.
De rechter is mooi.

[..]

Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.
Ze schijnen ook enorm log te zijn geweest. Moeite met bewegen waardoor ze niet konden vluchten.

Beetje faaldieren dus.
Beetje als de dodo dus.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_150007059
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef Modus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
godver :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:19:09 #169
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007063
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die linker heeft anorexia en niet te zuinig ook.
De rechter is mooi.

[..]

Waarschijnlijk wel, ja. Arme beestjes.
Ze schijnen ook enorm log te zijn geweest. Moeite met bewegen waardoor ze niet konden vluchten.

Beetje faaldieren dus.
:'(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:20:00 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007124
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Sommigen staan nog op misschien. Verder komen er drie mensen. Ik vraag me af of het bij een geringe opkomst nog zin heeft. :@
Ik denk dat je dan beter gezellig samen kunt vieren :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007157
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Geeft niet. Ongelukkige planning denk ik. :)
Ik ben schuldig. Vergeten te reageren. Maar zwager is jarig en viert z'n verjaardag.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:20:57 #172
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007180
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan beter gezellig samen kunt vieren :@.
Mja, zat ik ook al aan te denken. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007190
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

godver :')
Ik snap je wel hoor!!!111 ~O> ~O> ;) ;) :9 c_/ :@ }) >:) ~O> ;) ;) ~O>
pi_150007204
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

godver :')
Herkenbaar zeker?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:21:33 #175
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007214
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:20 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik ben schuldig. Vergeten te reageren. Maar zwager is jarig en viert z'n verjaardag.
Geen punt hoor. Het is gewoon een ongelukkige datum achteraf gezien, denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007304
Tijd om te werken ;(
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:23:31 #177
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150007333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te werken ;(
Werk ze!
pi_150007407
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef Fera het volgende:

[..]

Geen punt hoor. Het is gewoon een ongelukkige datum achteraf gezien, denk ik.
Ik heb 3 verjaardagen in maart (1, 12 en 15). En mijn oma was de 17e altijd jarig :') Net als augustus een maand met verjaardagen. Mensen copuleren graag in de winter en de zomer :')
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:25:03 #179
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007424
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:10 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Dat hele gap-gebeuren vind ik echt de grootste onzin sinds stemrecht voor iedereen is ingevoerd.
Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
pi_150007470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
Uhm hoi :P
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:26:20 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007488
Voorspelbare reactie is voorspelbaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007495
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Uhm hoi :P
Fax :')
pi_150007510
Benieuwd van wie dat de kloon is
pi_150007524
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:26 schreef artelligence het volgende:

[..]

Fax :')
Ja wat? :(

Owja ik ging werken....
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:28:09 #185
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007593
Oh excuseer, ben nieuw en moet me nog inlezen :') Ben al weg. :*
pi_150007632
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:29:31 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007668
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
Is dat zo?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007677
Ik heb zulke brede heupen dat zelfs mijn dikke stalpoten elkaar niet echt helemaal raken.
pi_150007680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Eens. Ik heb zelf lange, slanke benen maar die thigh-gap is nergens te bekennen door m'n smalle heupen. En dan zijn er meiden die vertellen mijn benen te willen hebben voor zo'n gap. ;(
KUT VERKEERDe ACCOUNT
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:29:56 #190
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150007699
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik moet mezelf wel corrigeren want technisch gezien is een decolleté ook een gap en O+
Als daar een flinke gap tussen zit vind ik het toch maar niets. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_150007707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
Oh excuseer, ben nieuw en moet me nog inlezen :') Ben al weg. :*
Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:30:46 #192
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150007761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
Wat een lieverd is het ook eigenlijk
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:31:28 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007803
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Wat een lieverd is het ook eigenlijk
Ik weet niet of ik het puur eigenbelang onder lief zou scharen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is dat zo?
Nouja als je gap letterlijk vertaalt wel denk ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:31:34 #195
441317 FrauMilena
Slightly Salty
pi_150007811
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijf gerust hoor. :* Faxie DMt je wel over het ontgroeningsritueel.
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
pi_150007847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Eerst even in KPD kijken en dan beslissen ^O^
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:32:33 #197
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150007868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Zolang hij niet aanbied om je zijn pooltafel te laten zien ben je veilig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:32:36 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150007873
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nouja als je gap letterlijk vertaalt wel denk ik.
Ik denk het niet, eigenlijk :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150007904
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Als daar een flinke gap tussen zit vind ik het toch maar niets. ;(
Nee inderdaad, dan is het geen decolleté meer maar borst - borstbeen - hé nog een borst daarginder.
pi_150007942
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn?
Faxie is de moderator van dit topic. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')