abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150009238
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Kippen zijn wel heel leuk. O+ Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien. :@
Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:02:08 #277
365231 Fera
Fire & Blood
pi_150009425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
Het was ook wel moeilijk voor Bogie toen hij gescheiden werd van m'n moeder's hondje. ;( Eerste paar dagen aten ze beiden heel slecht. Maar gelukkig zien ze elkaar snel weer. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:03:51 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
Als ze met meer zijn kun je ze ook makkelijker langer alleen laten, hebben ze elkaar als gezelschap.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150009684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als ze met meer zijn kun je ze ook makkelijker langer alleen laten, hebben ze elkaar als gezelschap.
Inderdaad, hier met 3 honden laten we ze in principe niet langer alleen dan 6 uur, meestal veel korter en dat drie of vier dagen per week. Dan gaat het prima en gaan ze op elkaar liggen slapen O+
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:08:52 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150009754
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Inderdaad, hier met 3 honden laten we ze in principe niet langer alleen dan 6 uur, meestal veel korter en dat drie of vier dagen per week. Dan gaat het prima en gaan ze op elkaar liggen slapen O+
Scheelt dat jullie met z'n tweeën zijn :). Als je alleenstaand bent met een fulltime baan kun je eigenlijk geen honden houden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150010002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Scheelt dat jullie met z'n tweeën zijn :). Als je alleenstaand bent met een fulltime baan kun je eigenlijk geen honden houden.
Eens, ik zou in mijn eentje geen hond (kunnen) nemen of je moet hem/haar heel vaak naar het werk kunnen meenemen. Voor de rest altijd in je uppie moeten lopen, training doen, vaak voel je je schuldig enzo. Nu leggen we wekelijks de agenda naast elkaar om af te stemmen en zelfs dan is het nog wel eens lastig.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:15:57 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150010156
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Eens, ik zou in mijn eentje geen hond (kunnen) nemen of je moet hem/haar heel vaak naar het werk kunnen meenemen. Voor de rest altijd in je uppie moeten lopen, training doen, vaak voel je je schuldig enzo. Nu leggen we wekelijks de agenda naast elkaar om af te stemmen en zelfs dan is het nog wel eens lastig.
Oh, dat allemaal in mijn eentje doen is voor mij geen probleem :). Ook het houden van twee of meerdere honden niet, vind het heerlijk.

Het is puur dat ik op werkdagen de honden acht uur alleen moet laten. Niet acht uur aaneengesloten, maar ze zitten in totaal wel acht uur alleen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_150010814
Rustig hier!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:27:31 #284
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150010850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Rustig hier!
Heerlijk toch?
pi_150010885
Ik ben meer van de gezellige drukte!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:29:59 #286
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150010997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Ik ben meer van de gezellige drukte!
Oh, nja kom met een gezellig iets en de mensen komen vast wel weer terug dan :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:32:09 #287
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150011132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Rustig hier!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150011287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whehehe..

hoe gaat het met je zoektocht naar nieuw werk?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 februari 2015 @ 22:35:10 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_150011325
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef bamibij het volgende:

[..]

Whehehe..

hoe gaat het met je zoektocht naar nieuw werk?
Niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik geef het niet op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_150011582
Faxie, nu een programma op tv over mannen die poppen als vriendin hebben, omdat echte vrouwen niet wilde. Misschien iets voor jou.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:40:22 #291
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150011722
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef Myraela het volgende:
Faxie, nu een programma op tv over mannen die poppen als vriendin hebben, omdat echte vrouwen niet wilde. Misschien iets voor jou.
Van die realdolls?
pi_150011786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:40 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Van die realdolls?
Ja. Aparte mannen. :D
pi_150011847
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. Aparte mannen. :D
Moet je een Lars and the Real Girl kijken, echt een heel ongemakkelijke film.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_150012032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik geef het niet op.
^O^ succes!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:45:49 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012050
Blegh, dat familie-gejank in OuaT komt me wel echt de keel uit :r.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:46:56 #296
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Samzz het volgende:
Blegh, dat familie-gejank in OuaT komt me wel echt de keel uit :r.
Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:47:37 #297
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_150012175
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
Ik doelde eigenlijk op Snow, Charming en Emma :).

Ben alles weer opnieuw aan het kijken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:48:06 #298
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012205
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]

Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
Snow en Charming hadden ze al lang af moeten maken met dat eeuwige positieve gedoe.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:48:21 #299
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150012221
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijn op Snow, Charming en Emma :).

Ben alles weer opnieuw aan het kijken.
Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 22:49:00 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_150012259
Wie gaat er een heks die al honderden slachtoffers gemaakt heeft 344 keer vergeven en een nieuwe kans geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')