Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Kippen zijn wel heel leuk.Die zou ik later ook wel willen hebben. Maar ik wil zoveel. Ik wil sowieso een tweede hond (als ik een groter huis met tuin heb ooit). Als het klikt is het zo leuk om te zien.
Het was ook wel moeilijk voor Bogie toen hij gescheiden werd van m'n moeder's hondje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
Als ze met meer zijn kun je ze ook makkelijker langer alleen laten, hebben ze elkaar als gezelschap.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:58 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met meer honden wordt jouw en hun leven ook makkelijker, het blijven toch roedeldieren.
Inderdaad, hier met 3 honden laten we ze in principe niet langer alleen dan 6 uur, meestal veel korter en dat drie of vier dagen per week. Dan gaat het prima en gaan ze op elkaar liggen slapenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze met meer zijn kun je ze ook makkelijker langer alleen laten, hebben ze elkaar als gezelschap.
Scheelt dat jullie met z'n tweeën zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Inderdaad, hier met 3 honden laten we ze in principe niet langer alleen dan 6 uur, meestal veel korter en dat drie of vier dagen per week. Dan gaat het prima en gaan ze op elkaar liggen slapen
Eens, ik zou in mijn eentje geen hond (kunnen) nemen of je moet hem/haar heel vaak naar het werk kunnen meenemen. Voor de rest altijd in je uppie moeten lopen, training doen, vaak voel je je schuldig enzo. Nu leggen we wekelijks de agenda naast elkaar om af te stemmen en zelfs dan is het nog wel eens lastig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Scheelt dat jullie met z'n tweeën zijn. Als je alleenstaand bent met een fulltime baan kun je eigenlijk geen honden houden.
Oh, dat allemaal in mijn eentje doen is voor mij geen probleemquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eens, ik zou in mijn eentje geen hond (kunnen) nemen of je moet hem/haar heel vaak naar het werk kunnen meenemen. Voor de rest altijd in je uppie moeten lopen, training doen, vaak voel je je schuldig enzo. Nu leggen we wekelijks de agenda naast elkaar om af te stemmen en zelfs dan is het nog wel eens lastig.
Niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik geef het niet op.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:34 schreef bamibij het volgende:
[..]
Whehehe..
hoe gaat het met je zoektocht naar nieuw werk?
Van die realdolls?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:38 schreef Myraela het volgende:
Faxie, nu een programma op tv over mannen die poppen als vriendin hebben, omdat echte vrouwen niet wilde. Misschien iets voor jou.
Moet je een Lars and the Real Girl kijken, echt een heel ongemakkelijke film.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet zo goed als ik gehoopt had, maar ik geef het niet op.
Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef Samzz het volgende:
Blegh, dat familie-gejank in OuaT komt me wel echt de keel uit.
Ik doelde eigenlijk op Snow, Charming en Emmaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
Snow en Charming hadden ze al lang af moeten maken met dat eeuwige positieve gedoe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Regina en Henry samen wel ja, de rest valt wel mee vind ik.
Oh dat kan ik nog wel hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijn op Snow, Charming en Emma.
Ben alles weer opnieuw aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |