SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• PNG AFBEELDINGEN ZOEKEN
Google Afbeeldingen
Waarom zelf een PNG maken als ze al kant-en-klaar zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• CONTENT AWARE FILL
Adobe Photoshop CS5 of hoger.
Verwijder een ongewenst object.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor meer tutorials.
ONZ / [PAINT] handige informatie over hoe te Photoshoppen.
• Corel PaintShop Pro
• Adobe Photoshop
• GIMP (Gratis)
SOFTWARE VOOR GIFJES
• Animation Shop 3
• Gif Movie Gear
• Imgur http://imgur.com/
• TinyPic http://nl.tinypic.com/
[ Bericht 0% gewijzigd door Flippiee op 20-10-2018 17:11:59 ]SgtPorkbeans
Emmenaren olé oléDit, goed topicquote:Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.Misschien ook een idee om te zeggen dat je beter kunt uploaden naar Imgur dan naar MijnAlbum? Meeste plaatjes in de oude topics doen het niet meer.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Meisje met lelie in dr kont linkt helaas verkeerd.
Nu doet hij het wel.Moira
Heeft al lang geen punt meer.Dit is idd een goeie tip. Imgur plaatjes heb ik nooit zien falen, die van alle andere uploadsites vroeg of laat welquote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
Misschien ook een idee om te zeggen dat je beter kunt uploaden naar Imgur dan naar MijnAlbum? Meeste plaatjes in de oude topics doen het niet meer.Fuck the EBU.maandag 16 juni 2014 @ 18:23:05 #10Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!Thanks!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
Nu doet hij het wel.
Ga gelijk kijken!maandag 16 juni 2014 @ 18:25:24 #11Fopje
Het Stokbrood"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.maandag 16 juni 2014 @ 18:53:58 #13datismijnmening
Prinses in 020Dat is wel jammer ja, altijd als ik een oud paint topic teruglees mist de helftquote:Op maandag 16 juni 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
Misschien ook een idee om te zeggen dat je beter kunt uploaden naar Imgur dan naar MijnAlbum? Meeste plaatjes in de oude topics doen het niet meer.
Kunnen foto's niet gewoon op de FOK! server worden opgeslagen?SPQRHeel fijn dat er is geluisterd
Hier nog een kleine aanvulling voor de lijst ,want deze horen er ook nog tussen eigenlijk..
Op de Camping ONZ / [PAINT] Op de Camping..
Op de Camping # 2 ONZ / [PAINT] Op de Camping #2
Koningsdag ONZ / [PAINT] Koningsdag
Obama in The Netherlands ONZ / [PAINT] Obama in The Netherlands.....
Peent ONZ / [PAINT] PEENT
Er zijn nog wel wat meer volgens mij, dus als mensen nog meer weten, zet ze er bij..
[ Bericht 0% gewijzigd door Gloorbek op 16-06-2014 19:39:49 ]Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the lightmaandag 16 juni 2014 @ 20:10:30 #17ToT
Hopen dat een aantal painttopics hierdoor weer uit de catacomben worden opgevist!Moira
Heeft al lang geen punt meer.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef Gloorbek het volgende:
Heel fijn dat er is geluisterd
Hier nog een kleine aanvulling voor de lijst ,want deze horen er ook nog tussen eigenlijk..
Er zijn nog wel wat meer volgens mij, dus als mensen nog meer weten, zet ze er bij..Fuck the EBU.maandag 16 juni 2014 @ 20:28:48 #19ToT
Enait staat er ook niet tussen. ONZ / photoshop hier Mohammed Enait
Meeste zijn overigens al wel verdwenen.maandag 16 juni 2014 @ 20:44:45 #20Evi_90
Met de groeten van Johannes V.Paint topics!Het is patat.maandag 16 juni 2014 @ 23:10:19 #21ROADRUNN3R
U R 2 SLOW
Is er eigenlijk ook al een painttopic voor al die leuke plaatjes die dit jaar met het WK voorbij flitsen?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef Gloorbek het volgende:
Heel fijn dat er is geluisterd
Er zijn nog wel wat meer volgens mij, dus als mensen nog meer weten, zet ze er bij..Toegevoegdquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
Enait staat er ook niet tussen. ONZ / photoshop hier Mohammed Enait
Meeste zijn overigens al wel verdwenen.dinsdag 17 juni 2014 @ 00:20:52 #23Lt.Surge
The Lightning AmericanIk wacht nog wel op een HeaN82-is-een-held-dus-paint-hem-hier topic.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!dinsdag 17 juni 2014 @ 20:36:12 #24Grielen
Ave est autem verbumZo zonde dat bijna alle plaatjes in de oudere topics kaput zijnhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.dinsdag 17 juni 2014 @ 20:41:42 #25ToT
idd. Maar als nieuwe painttopics hier in opgenomen worden en zo actief blijven, zullen de plaatjes hopelijk ook blijven bestaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:36 schreef Grielen het volgende:
Zo zonde dat bijna alle plaatjes in de oudere topics kaput zijndinsdag 17 juni 2014 @ 20:53:29 #26Fopje
Het StokbroodEn je mag ook oude topics kicken mocht je nog wat leuke nieuwe ideeën hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
idd. Maar als nieuwe painttopics hier in opgenomen worden en zo actief blijven, zullen de plaatjes hopelijk ook blijven bestaan."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.dinsdag 17 juni 2014 @ 20:54:27 #27ToT
Gaat ook wel gebeuren, maar de narcose moet eerst een beetje uit mijn lijf weg zijn voor ik Photoshop weer aan ga slingeren. Ben nu zo wazig als een konijn!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
En je mag ook oude topics kicken mocht je nog wat leuke nieuwe ideeën hebben
Maar ik hoop op een heeeeeeleboel kickjes!dinsdag 17 juni 2014 @ 20:55:00 #28Fopje
Het StokbroodOh das minder, hopelijk gaat ie snel weer beterquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook wel gebeuren, maar de narcose moet eerst een beetje uit mijn lijf weg zijn voor ik Photoshop weer aan ga slingeren. Ben nu zo wazig als een konijn!"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.dinsdag 17 juni 2014 @ 20:58:30 #29ToT
Vast wel!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh das minder, hopelijk gaat ie snel weer beter
Misschien ook wel en grappig Photoshop-ideetje: allemaal verzonnen ziektes. Barstende hoofdpijn waarbij het hoofd barst, een rauwe keel (met een arts er bij die de bbq opstookt om dat te verhelpen), een gebroken hart dat vol ducttape zit, maar ook gewoon dingen die niets met woordgrapjes hebben te maken zoals een lintworm die in hongerstaking is of whatever!
In mijn geval ging het om een liesbreuk. Misschien Liesbeth List die doormidden gebroken is of zo?Sterkte ToT! , en zeker een leuk idee voor een Paintje!, als ik wat meer tijd heb doe ik hem misschien wel maken .quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel!
Misschien ook wel en grappig Photoshop-ideetje: allemaal verzonnen ziektes. Barstende hoofdpijn waarbij het hoofd barst, een rauwe keel (met een arts er bij die de bbq opstookt om dat te verhelpen), een gebroken hart dat vol ducttape zit, maar ook gewoon dingen die niets met woordgrapjes hebben te maken zoals een lintworm die in hongerstaking is of whatever!
In mijn geval ging het om een liesbreuk. Misschien Liesbeth List die doormidden gebroken is of zo?
ToT Laterdinsdag 17 juni 2014 @ 22:17:29 #31Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!In OPquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Brummetje2.0 het volgende:
ONZ / [paint] Ontwerp kinderchocoladedinsdag 17 juni 2014 @ 23:39:37 #33Osvaldo2
To boldly go...Ook nog wat toevoegingen...
ONZ / [PAINT] Het is Jan
ONZ / [PAINT] De paus.
ONZ / [Paint] My Super Sweet 116
ONZ / [PAINT] Wat vindt Jorien op het olympische ijs?
ONZ / [PAINT] Marilyn Manson wil volgend jaar meer acteren
ONZ / [PAINT] Stunten met vuurwerk
ONZ / [PAINT] Rood Jurkje
ONZ / [PAINT] Meldpunt Bigfoot overlast
ONZ / [PAINT Etc.] Knuffeldieren in het wild...Photoshop your own reality...ff linkje plaatsen en Crea Hea zet hem er vast wel bijquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:25 schreef ToT het volgende:
Volgens mij zit onze hooligan er ook niet tussen he?Ja ik kan 'm zo gauw ff niet vinden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:48 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ff linkje plaatsen en Crea Hea zet hem er vast wel bijsmitjew
mijn onderschrift is speciaalParels !Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEXquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook nog wat toevoegingen...
ONZ / [PAINT] Het is Jan
ONZ / [PAINT] De paus.
ONZ / [Paint] My Super Sweet 116
ONZ / [PAINT] Wat vindt Jorien op het olympische ijs?
ONZ / [PAINT] Marilyn Manson wil volgend jaar meer acteren
ONZ / [PAINT] Stunten met vuurwerk
ONZ / [PAINT] Rood Jurkje
ONZ / [PAINT] Meldpunt Bigfoot overlast
ONZ / [PAINT Etc.] Knuffeldieren in het wild...Okiedokie!quote:In OPquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:58 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / [PAINT] Vermaak deze FOK!ker
Begint pas net maar toch!vrijdag 27 juni 2014 @ 19:51:54 #45Osvaldo2
To boldly go...Heb er nog een paar gevonden...
ONZ / [Paint] Hoe komt deze FOK!-er aan zijn lekkere cake?
ONZ / Er zit meer achter plank. (PAINT)
ONZ / [paint] Chinese agent
ONZ / [PAINT,PS,GIMP,etc.] GTA5 FOK! style...Photoshop your own reality...vrijdag 27 juni 2014 @ 19:56:05 #46ToT
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb er nog een paar gevonden...
ONZ / [PAINT,PS,GIMP,etc.] GTA5 FOK! style...vrijdag 27 juni 2014 @ 20:00:18 #47Osvaldo2
To boldly go...Die mogen beslist niet vergeten worden...quote:Photoshop your own reality...In OP!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb er nog een paar gevonden...
ONZ / [PAINT,PS,GIMP,etc.] GTA5 FOK! style...vrijdag 27 juni 2014 @ 23:34:01 #49Osvaldo2
To boldly go...Thanks...quote:Photoshop your own reality...Maringo
BčhčhčhčhJammer dat de bijna de gehele PS/p serie leeg is ondertussen.
[ Bericht 27% gewijzigd door Maringo op 28-06-2014 22:17:12 ]Osvaldo2
To boldly go...Heb er nog een paar gevonden die er nog niet tussen staan...
ONZ / [PAINT] Het geheim van tong80....
ONZ / [Paint] neusturtles
ONZ / [PAINT] Sesamstraat vriendjesPhotoshop your own reality...Peter Timoscheefquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:59 schreef Onorgineel het volgende:
Ik mis het grote Peter Timofeeftopic nog
ONZ / [Paint] Het is Peter...YuckFou
Nu niet, nooit niet...Tof topic
Eindelijk alles bij elkaar...*bookmarkt*
Je bent deze alleen vergeten, geniale reeks die op zich wel een kick mag hebben
ONZ / Gesprekje op het spoor. [Paint!]Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonateszondag 13 juli 2014 @ 10:05:29 #58Maringo
BčhčhčhčhDie was inderdaad geweldig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:29 schreef YuckFou het volgende:
Tof topic
Eindelijk alles bij elkaar...*bookmarkt*
Je bent deze alleen vergeten, geniale reeks die op zich wel een kick mag hebben
ONZ / Gesprekje op het spoor. [Paint!]zondag 13 juli 2014 @ 12:45:19 #59YuckFou
Nu niet, nooit niet...Ik ben een faalhaas met paint, maar dat topic moet hoognodig gereanimeerd wordenquote:Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonatesAch, een 'slechte' paint kan ook hilarisch zijn!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:45 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben een faalhaas met paint, maar dat topic moet hoognodig gereanimeerd worden
Dus gewoon meedoen!zondag 13 juli 2014 @ 22:26:05 #61Maringo
BčhčhčhčhDit inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ach, een 'slechte' paint kan ook hilarisch zijn!
Dus gewoon meedoen!quote:Op maandag 14 juli 2014 18:54 schreef 0108daniel het volgende:
Even afgeslachte dieren painten met steekwonden en hoofden erafNiet het Poetin painttopic die ik zocht, maar blijkbaar was deze er dus ook nog: ONZ / [PAINT] Poetin
Edit: Heeft net iemand een nieuwe geopend! ONZ / Pleur hier je Putin photoshops neer. #1
[ Bericht 52% gewijzigd door ToT op 19-07-2014 22:45:12 ]En deze natuurlijk niet te vergeten: ONZ / [Paint] Paulie Geller. #2
Hierin zitten trouwens ook nog een paar verwijzingen naar oudere painttopics.In OPquote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:41 schreef ToT het volgende:
En deze natuurlijk niet te vergeten: ONZ / [Paint] Paulie Geller. #2
Hierin zitten trouwens ook nog een paar verwijzingen naar oudere painttopics.Dagoduck
SINTERGROHLWaarom staat één van de briljantste paint-topics niet in de OP?
ONZ / buiten! [incl. paint]
En deze
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#2]
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#3]
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#4]
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#5]
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#6]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Dagoduck
SINTERGROHLEn deze: ONZ / boze vogels [incl. paint]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Omdat voor mijn tijd......quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat één van de briljantste paint-topics niet in de OP?
ONZ / buiten! [incl. paint]
En deze
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#2]
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#3]
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#4]
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#5]
ONZ / FOKKE & SUKKE - Paint® only [#6]ONZ / [PAINT] *hier* Hoe reclame te maken voor FOK/ONZ?
ONZ / [paint] Laura het zeilmeisje
ONZ / [PAINT] je mee?
ONZ / [Paint] spel #4
ONZ / [PAINT] - Kom ik opeens deze foto tegen
ONZ / [Paint] Reclames tegenwoordig
ONZ / [paint] De zombies komen!
ONZ / [PAINT] Songtitels #10
ONZ / [paint] help de tasjes dief te stoppen
ONZ / [paint] Minder bekende smurven
ONZ / [paint] jozef stalin
ONZ / [paint] Hitler :')
ONZ / [paint] Vrouwenbaarden.
ONZ / [PAINT] PVDA Campagne
ONZ / [Paint] Ouderwetsche reclame voor Fok!
ONZ / [Paint/Photoshop] Mix hier dieren.
ONZ / [Photoshop/Paint] Op weg naar huis..
ONZ / [PAINT] Elmo was here...
--> ONZ / [ONZ] PS/ paint Battle #48. Nieuwe deelnemers erbij. <-- (Laatste winnaar meteen maar ff een DM gestuurd dat-ie aan de beurt was voor een nieuwe opdracht! )
Helaas zijn er veel plaatjes verdwenen.
[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 09-08-2014 19:19:52 ]CookieSlikker
#HARDGAANMis ik nou de NS winter topic?De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?Dagoduck
SINTERGROHLKan iemand deze dan tot reeks maken? Even alle delen opgezocht:
ONZ / Clash of the titans: ToT versus HaJee!
ONZ / Photoshop battle 2! Bring it on!
ONZ / Photoshopbattle #3
ONZ / Photoshopbattle #4
ONZ / Photoshopbattle #5
ONZ / Photoshopbattle #6
ONZ / Photoshopbattle #7
ONZ / Photoshopbattle #8
ONZ / Photoshopbattle deeltje 9
ONZ / Photoshopbattle #10
ONZ / ONZ photoshopbattle #11
ONZ / Photoshopbattle #12: Waar het steeds gezelliger wordt
ONZ / [ONZ] Photoshop / Paint battle #13
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #14: Inclusief link naar de OP
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #15
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #16 ZONDER DE SC
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #17: Met alweer een andere naam
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #18: Het gaat hard !
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #19: Waar mwaterl is geslaagd!
ONZ / PS/S Battle deel 20: waar we knippen zonder muis!
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #21: Waar we binnen blijven
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #22
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #22: Waar HaJee te goed is <- stiekem #23
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #24 waar men voor de 2e keer niet kan tellen! :P
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #25 Waar we strijden om de fipo!
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #26: Zonder zinvolle TT.
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #27, no title
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #28, waar HeaN82 gaat streaken! *O*
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #29: Met winnaars, verliezers en jarige!
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #30 Waar we muren bekladden
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #31 Met vieze blote kerels
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #32, Waar Maringo goed gaat!
ONZ / [ONZ] Photoshopbattle #33 Niet klagen, shoppen!
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #34, waar HaJee nog aan kop staat.
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #35, waar HaJee & Dottey gaan trouwen
ONZ / Photoshop Battle #36: Waar -K03N- nog net op tijd online was
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #37: Met Bier, Buttplugs & Mannequins
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #38: Waar Hean82 geen nieuw topic maakt
ONZ / PS/P Battle #39: Waar shadowflash nog wakker is
ONZ / [ONZ] Battle ps, waar goede inzendingen vereist zijn
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #41 Waar er weinig gebeurt...
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #42 Voor zoetekauwers...
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #43 Een nieuwe start?!
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #44, waar HaJee nog steeds aan kop staat.
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #45, Holy Cow, wat een Photoshop!
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #46. Waar het drukker en voller word.
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #47. De enige echte
ONZ / [ONZ] PS/ paint Battle #48. Nieuwe deelnemers erbij.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||CookieSlikker
#HARDGAANLeuk klusjequote:Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand deze dan tot reeks maken? Even alle delen opgezocht:
ONZ / Clash of the titans: ToT versus HaJee!
ONZ / Photoshop battle 2! Bring it on!
ONZ / Photoshopbattle #3
ONZ / Photoshopbattle #4
ONZ / Photoshopbattle #5
ONZ / Photoshopbattle #6
ONZ / Photoshopbattle #7
ONZ / Photoshopbattle #8
ONZ / Photoshopbattle deeltje 9
ONZ / Photoshopbattle #10
ONZ / ONZ photoshopbattle #11
ONZ / Photoshopbattle #12: Waar het steeds gezelliger wordt
ONZ / [ONZ] Photoshop / Paint battle #13
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #14: Inclusief link naar de OP
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #15
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #16 ZONDER DE SC
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #17: Met alweer een andere naam
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #18: Het gaat hard !
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #19: Waar mwaterl is geslaagd!
ONZ / PS/S Battle deel 20: waar we knippen zonder muis!
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #21: Waar we binnen blijven
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #22
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #22: Waar HaJee te goed is <- stiekem #23
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #24 waar men voor de 2e keer niet kan tellen! :P
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #25 Waar we strijden om de fipo!
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #26: Zonder zinvolle TT.
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #27, no title
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #28, waar HeaN82 gaat streaken! *O*
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #29: Met winnaars, verliezers en jarige!
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #30 Waar we muren bekladden
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #31 Met vieze blote kerels
ONZ / [ONZ] Battle Paint vs Photoshop #32, Waar Maringo goed gaat!
ONZ / [ONZ] Photoshopbattle #33 Niet klagen, shoppen!
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #34, waar HaJee nog aan kop staat.
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #35, waar HaJee & Dottey gaan trouwen
ONZ / Photoshop Battle #36: Waar -K03N- nog net op tijd online was
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #37: Met Bier, Buttplugs & Mannequins
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #38: Waar Hean82 geen nieuw topic maakt
ONZ / PS/P Battle #39: Waar shadowflash nog wakker is
ONZ / [ONZ] Battle ps, waar goede inzendingen vereist zijn
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #41 Waar er weinig gebeurt...
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #42 Voor zoetekauwers...
ONZ / [ONZ] PS/P Battle #43 Een nieuwe start?!
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #44, waar HaJee nog steeds aan kop staat.
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #45, Holy Cow, wat een Photoshop!
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #46. Waar het drukker en voller word.
ONZ / [ONZ] Photoshop Battle #47. De enige echte
ONZ / [ONZ] PS/ paint Battle #48. Nieuwe deelnemers erbij.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?Dagoduck
SINTERGROHLAch, dat heeft iemand ook ooit met de KSC en 3FM SC etc. gedaan en dat waren duizende topics.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Osvaldo2
To boldly go...Bedoel je deze, staat nog niet in de lijst...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:02 schreef ToT het volgende:
Er was toch nog een 2e painttopic van de Paus?
ONZ / [paint/shop] de nieuwe potentiele paus
Of anders... ONZ / Hoe smaakt een Hostie??
[ Bericht 5% gewijzigd door Osvaldo2 op 13-08-2014 01:11:03 ]Photoshop your own reality...Nee, als het goed is was er nog een deeltje 2 van deze, toch? ONZ / [PAINT] De paus.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 01:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bedoel je deze, staat nog niet in de lijst...
ONZ / [paint/shop] de nieuwe potentiele paus
Of anders... ONZ / Hoe smaakt een Hostie??Osvaldo2
To boldly go...Dat weet ik niet... Dat tweede deel staat niet in mijn lijst, maar misschien heb ik er gewoon niet aan mee gedaan...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, als het goed is was er nog een deeltje 2 van deze, toch? ONZ / [PAINT] De paus.Photoshop your own reality...Dottey
+1Ik mis de Fok!flat reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die van het Fok!strand
ONZ / Paint [ONZ] Fok!strand #1, Help HaJee van zijn Depressie af!
stond deze er al in? : ONZ / [Paint] spel #4
[ Bericht 16% gewijzigd door Dottey op 27-08-2014 23:33:59 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+Dagoduck
SINTERGROHLNu je het zegt, de FOK!klas staat er ook niet bij.
ONZ / [paint] Fokklas
ONZ / [paint] Fokklas #2
ONZ / [paint] De Fokklas #3 Waar we op kamp zijn!
En voorlopers:
JNG / De PUB Schoolklas
JNG / De PUB Schoolklas - Schooljaar 2008 Deel 2|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmerSwJ
Het boegbeeld van FOK!Het zijn Paint-topics. Paint. PAINT. Geen Photoshop, Corel of wat dan ook .... maar fucking Paint!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:00 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
welk shop-programma
• EEN PNG MAKEN
Corel PaintShop Pro X4 of hoger.
[
• CONTENT AWARE FILL
Adobe Photoshop CS5 of hoger.
• Corel PaintShop Pro
• Adobe Photoshop
• GIMP (Gratis)F.K.A. SuperwormJimGooi de OP dan maar helemaal leeg.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het zijn Paint-topics. Paint. PAINT. Geen Photoshop, Corel of wat dan ook .... maar fucking Paint!Oké, bedankt voor de info!quote:Op woensdag 3 september 2014 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het zijn Paint-topics. Paint. PAINT. Geen Photoshop, Corel of wat dan ook .... maar fucking Paint!SwJ
Het boegbeeld van FOK!Graag gedaan. Foutjes zijn menselijk en mods zijn ook maar mensen he, ik neem dan ook niemand iets kwalijk.quote:
Pas het even aan en iedereen is weer gelukkig.F.K.A. SuperwormJimpeterkailey
*Tekst die users leuk vinden*TvpaintOp donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.ONZ / [PAINT] Moammar al-Qadhafi (Khadaffi - Libië) #2
ONZ / [PAINT] Ron Boszhard
[ Bericht 17% gewijzigd door ToT op 15-10-2014 12:48:30 ]Er was er trouwens ook nog eentje met een dikke man die van een duikplank af dook. Die kan ik ff niet terug vinden.peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.zondag 4 januari 2015 @ 21:22:18 #10044rdbei
woensdag 7 januari 2015 @ 10:56:52 #102ToT
ONZ / [Paint] De sneeuwpoppen komen!
ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.
[ Bericht 40% gewijzigd door ToT op 07-01-2015 11:04:33 ]quote:quote:In OPquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
ONZ / [PAINT] Deze man
ONZ / [Paint] Maar prinses, wat doet u nu?donderdag 8 januari 2015 @ 23:06:29 #107ToT
Misschien is het handiger deeltje 3 er in te gooien, en in de OP's naar de vorige delen te verwijzen?quote:Topicreeks: [PAINT] tong80 #2quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is het handiger deeltje 3 er in te gooien, en in de OP's naar de vorige delen te verwijzen?zaterdag 31 januari 2015 @ 18:32:33 #112ToT
woensdag 25 maart 2015 @ 22:29:30 #115Dagoduck
SINTERGROHLDie mod seal in de OP is helemaal niet klikbaarquote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||woensdag 25 maart 2015 @ 22:36:54 #116Osvaldo2
To boldly go...Nee idd... Maar ik zou ook niet weten wat er zou moeten gebeuren als hij wel klikbaar zou zijn...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die mod seal in de OP is helemaal niet klikbaarPhotoshop your own reality...woensdag 25 maart 2015 @ 22:38:46 #117Dagoduck
SINTERGROHLDat weet ik nu dus niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee idd... Maar ik zou ook niet weten wat er zou moeten gebeuren als hij wel klikbaar zou zijn...
Dan kom je hier uit:
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||woensdag 25 maart 2015 @ 22:43:49 #118Osvaldo2
To boldly go...Oh, op die manier. Ja, dat is wel leuk zo'n verzameltopic... Maar zo fanatiek zijn ze hier in ONZ helaas niet meer...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weet ik nu dus niet.
Dan kom je hier uit:
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg bannersPhotoshop your own reality...dinsdag 5 mei 2015 @ 13:47:00 #11944rdbei
Bij gebrek aan een paintbattle ben ik zelf maar even aan het prutsen....
orgineel:
resultaat:
Any thoughts....
Ik ben niet tevreden over de bliksem, maar weet niet hoe ik hem kan verbeteren...woensdag 6 mei 2015 @ 01:03:23 #120#ANONIEM
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:47 schreef 44rdbei het volgende:
Bij gebrek aan een paintbattle ben ik zelf maar even aan het prutsen....
orgineel:
[ afbeelding ]
resultaat:
[ afbeelding ]
Any thoughts....
Ik ben niet tevreden over de bliksem, maar weet niet hoe ik hem kan verbeteren...
• Beetje met de belichting, en wat andere instellingen spelen.
• Gebruik eventueel een filter.
• Maak zelf bliksem, zoek een betere png of gebruik bliksem uit een andere foto.woensdag 6 mei 2015 @ 09:34:51 #12144rdbei
quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
• Beetje met de belichting, en wat andere instellingen spelen.
• Gebruik eventueel een filter.
• Maak zelf bliksem, zoek een betere png of gebruik bliksem uit een andere foto.
Ik had de bliksem ook zelf gemaakt maar het resultaat was minder ..
Je hebt de regen ook wat 'korter' gemaakt zie ik, dat ziet er ook beter uit.dinsdag 26 mei 2015 @ 10:26:47 #122Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hanshean en tot de paintgodenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroďd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4dinsdag 26 mei 2015 @ 21:00:31 #126Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hanshun ookquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4dinsdag 26 mei 2015 @ 21:01:41 #127Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hanswatte?quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4dinsdag 26 mei 2015 @ 21:08:16 #129Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hansohquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4dinsdag 26 mei 2015 @ 21:09:18 #130ToT
Ja ik moest ook eerst ff kijken wat hij nou precies bedoelde hoor!quote:woensdag 27 mei 2015 @ 00:09:56 #131ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmerwoensdag 27 mei 2015 @ 00:12:29 #132Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hanshaha geweldigquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4woensdag 27 mei 2015 @ 11:49:07 #135ToT
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?quote:woensdag 27 mei 2015 @ 12:04:21 #136ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmerHet busje voorin komt in zijn klauwen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?woensdag 27 mei 2015 @ 12:26:57 #137#ANONIEM
Ja, een paint topic waar we onze eigen foto's (vakantie, thuis, hobby's enz...) kunnen gaan painten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?
Ik moet zo weg, dus ik kan ff niks opstarten.woensdag 27 mei 2015 @ 12:32:33 #138ToT
Of artillerie op dat plein voor die garages.quote:Zat ik me ook te bedenken, aangezien ik net terug van vakantie ben!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, een paint topic waar we onze eigen foto's (vakantie, thuis, hobby's enz...) kunnen gaan painten.
Ik moet zo weg, dus ik kan ff niks opstarten.zaterdag 6 juni 2015 @ 00:57:40 #139ToT
zondag 7 juni 2015 @ 00:35:12 #140Osvaldo2
To boldly go...Deze staan er ook nog niet bij...
ONZ / [PAINT] Waar is Putin?
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschotenPhotoshop your own reality...zondag 7 juni 2015 @ 00:45:50 #142#ANONIEM
quote:quote:Op zondag 7 juni 2015 00:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staan er ook nog niet bij...
ONZ / [PAINT] Waar is Putin?
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschotenOkiedokiequote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Oh, deze ook niet vergeten...
ONZ / [PAINT] Fotosoep je eigen en andermans foto.vrijdag 12 juni 2015 @ 11:42:56 #144ToT
Staat dat topic van Balkenende met z'n voetbal er niet tussen? Of is dat dat topic van hem waarin inmiddels zo veel paintjes verdwenen zijn?vrijdag 12 juni 2015 @ 19:45:50 #145#ANONIEM
ONZ / (PAINT) Jan Peter Balkenende....wat doet hij nu?!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:42 schreef ToT het volgende:
Staat dat topic van Balkenende met z'n voetbal er niet tussen? Of is dat dat topic van hem waarin inmiddels zo veel paintjes verdwenen zijn?Wellusquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij staat deze nog niet in het lijstje?Nee, want ONZ / [PAINT] hier de NOS indringer is ook niet met hoofdletter....quote:zaterdag 20 juni 2015 @ 17:12:16 #150ToT
Och ja!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, want ONZ / [PAINT] hier de NOS indringer is ook niet met hoofdletter....
Toch staat het wel een beetje raar zo, hoewel het grammaticaal wel weer klopt aangezien Paint in dit geval een deel van de zin is!donderdag 2 juli 2015 @ 21:15:33 #153ToT
Nog een oudje gevonden, maar bijna alle linkjes zijn inmiddels wel kaduuk: ONZ / [PAINT] HET BREEZAH BOLWERCK (subtopique)vrijdag 3 juli 2015 @ 09:23:27 #154#ANONIEM
Jammer van die dooie plaatjes....quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
Nog een oudje gevonden, maar bijna alle linkjes zijn inmiddels wel kaduuk: ONZ / [PAINT] HET BREEZAH BOLWERCK (subtopique)donderdag 9 juli 2015 @ 22:22:11 #155ToT
zondag 12 juli 2015 @ 23:00:27 #156defokkingfoker
Holy fucking shitzondag 12 juli 2015 @ 23:24:03 #157Quyxz_
Kwiksquote:Op zondag 12 juli 2015 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / Kan iemand de foto van mijn vriend bewerken?
Die TS lijkt mij overigens wel overduidelijke trol.gr grdinsdag 14 juli 2015 @ 17:51:03 #158ToT
woensdag 15 juli 2015 @ 18:22:18 #159ToT
donderdag 16 juli 2015 @ 10:44:03 #160Treehut362
Brought to you by+TRht+🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient moderndonderdag 16 juli 2015 @ 11:27:41 #161ToT
Ehhh geen idee wat je met dat plaatje wil, maar dit is duidelijk niet het juiste topic er voor!quote:vrijdag 17 juli 2015 @ 23:08:29 #162marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:42 schreef ToT het volgende:
Staat dat topic van Balkenende met z'n voetbal er niet tussen? Of is dat dat topic van hem waarin inmiddels zo veel paintjes verdwenen zijn?
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijn #2
die dus
Balkenende| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platenvrijdag 17 juli 2015 @ 23:21:35 #163ToT
JUIST!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijn
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijn #2
die dus
Balkenendevrijdag 17 juli 2015 @ 23:22:18 #164marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻheb me kapot gelachen toen
om veel paint topics wel..
binnenkort ook maar weer s fotowinkelen| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platenvrijdag 17 juli 2015 @ 23:43:40 #165marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platenzaterdag 18 juli 2015 @ 00:10:11 #166ToT
Ja ik heb sowieso wel weer zin in een nieuw painttopicje!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:22 schreef marcel-o het volgende:
heb me kapot gelachen toen
om veel paint topics wel..
binnenkort ook maar weer s fotowinkelenquote:
Dat soort heerlijk flauwe simpele dingen zijn gaaf!!zaterdag 18 juli 2015 @ 00:18:40 #167marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻHoe heette die reeks met die cartoons met de kamerleden..| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platenzaterdag 18 juli 2015 @ 00:30:43 #168ToT
zaterdag 18 juli 2015 @ 01:10:37 #169marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platenwoensdag 22 juli 2015 @ 13:07:20 #170ToT
vrijdag 31 juli 2015 @ 15:20:24 #1711marcelfilms
(permanent verbannen)hoi
wrm word imgur zo weinig gebruikt? al die andere sites zijn na een paar jaar al kapotvroeger was alles beter
ěk_vôél_më_čëńzâám_ën_ĺllęén_vándŕâg_wďl_ěemĺnd_męt_mę_prätéńWie zegt dat imgur volgend jaar nog bestaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
hoi
wrm word imgur zo weinig gebruikt? al die andere sites zijn na een paar jaar al kapotzaterdag 1 augustus 2015 @ 00:23:35 #173defokkingfoker
Holy fucking shitOmdat Tinypicquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
hoi
wrm word imgur zo weinig gebruikt? al die andere sites zijn na een paar jaar al kapotIk ben geilzaterdag 1 augustus 2015 @ 00:36:21 #174ToT
Tinypic deletet plaatjes behoorlijk snel. Ik gebruik Imgur en die laat de boel heel lang staan.quote:Nu welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staat er ook nog niet bij...
ONZ / [PAINT] Supporter op Open Dag FeyenoordIk doe alleen nieuwe toevoegen, oude topics mag je natuurlijk wel hier posten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je de rest wat hier ook genoemd is ook aan het lijstje willen toevoegen?Ow okee. Ik zie behoorlijk veel oude in de OP staan, dus wist ik niet dat je die niet toevoegt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:54 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik doe alleen nieuwe toevoegen, oude topics mag je natuurlijk wel hier posten.
Enige reden waarom die niet meer bij de OP komen? Is wel zo handig als alles in 1 overzicht staat, met name als hier straks een deeltje 2 van zou komen; dan moet je weer terug naar deel 1 gaan en er doorheen scrollen om te zien of er dingen in staan die niet in de OP opgenomen zijn.Achja, waarom ook niet....quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee. Ik zie behoorlijk veel oude in de OP staan, dus wist ik niet dat je die niet toevoegt.
Enige reden waarom die niet meer bij de OP komen? Is wel zo handig als alles in 1 overzicht staat, met name als hier straks een deeltje 2 van zou komen; dan moet je weer terug naar deel 1 gaan en er doorheen scrollen om te zien of er dingen in staan die niet in de OP opgenomen zijn.
OP aangepast!zondag 23 augustus 2015 @ 12:24:53 #182ToT
Toppie!quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Achja, waarom ook niet....
OP aangepast!
Die Photoshop je eigen of andermans foto-topic mag wel weer eens een kutkick krijgen, vind ik!
Oh en dat pindatopic kan er natuurlijk ook in! ONZ / [PAINT] Creatief met pinda'squote:Op zaterdag 26 september 2015 13:44 schreef 44rdbei het volgende:
ONZ / [PAINT] Het custom header topic.
Wezen spelen met banners.In OP!quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze ook niet vergeten...
ONZ / [PAINT] Kom op bezoek bij Barbapapa!Weer een nieuw topic vind ik eigelijk te veel eer, daarom even zo.
Met het oog op komende week probeer ik een paint te maken voor op het moment dat Nederland is uitgeschakeld. Wil jullie me daarbij helpen? Dus een soort treurige troosteloze paint. Ik heb al een poging gedaan:
Maar dat kan vast wel iemand beter, misschien de achtergrond veranderen naar een soort afbrandend dorp ofzo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.donderdag 8 oktober 2015 @ 11:29:06 #188ToT
Zou ik niet in dit topic doen. Dit is echt een verzameltopic voor de painttopics.
Misschien dat we een kleine paint-verzoekjes-topic kunnen aanmaken, net zoals FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #3 ?Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic vanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:29 schreef ToT het volgende:
Zou ik niet in dit topic doen. Dit is echt een verzameltopic voor de painttopics.
Misschien dat we een kleine paint-verzoekjes-topic kunnen aanmaken, net zoals FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #3 ?donderdag 8 oktober 2015 @ 12:07:02 #190ToT
Nee ik bedoel ook niet specifiek in dat topic, maar en ONZ-variant er van.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic vanGewoon een nieuw paint topic openen!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic van
Maar ze gaan gewoon naar het EK hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.donderdag 8 oktober 2015 @ 13:19:46 #192ToT
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:13 schreef 44rdbei het volgende:
Weer een nieuw topic vind ik eigelijk te veel eer, daarom even zo.
Met het oog op komende week probeer ik een paint te maken voor op het moment dat Nederland is uitgeschakeld. Wil jullie me daarbij helpen? Dus een soort treurige troosteloze paint. Ik heb al een poging gedaan:
[ afbeelding ]
Maar dat kan vast wel iemand beter, misschien de achtergrond veranderen naar een soort afbrandend dorp ofzo:Beetje drama geprobeerd te verhogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e versie:
En nog ff een heel erg vlugge:
[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 08-10-2015 13:46:59 ]Wat minder contrast is inderdaad beterquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje drama geprobeerd te verhogen!
[ afbeelding ]
2e versie:
[ afbeelding ]
En nog ff een heel erg vlugge:
[ afbeelding ]Ah zo, ik open eerst wel een apart topic hiervoor. kijken of het loopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:29 schreef ToT het volgende:
Misschien dat we een kleine paint-verzoekjes-topic kunnen aanmaken, net zoals FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #3 ?donderdag 8 oktober 2015 @ 23:52:43 #196Osvaldo2
To boldly go...Nog eentje gevonden die er niet bij staat... Moest daar opeens aan denken vanwege het nieuwe topic van 44rdbei...
ONZ / (PAINT) Huilende Nederlandse VoetbalfansPhotoshop your own reality...quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog eentje gevonden die er niet bij staat... Moest daar opeens aan denken vanwege het nieuwe topic van 44rdbei...
ONZ / (PAINT) Huilende Nederlandse VoetbalfansIn OPquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze natuurlijk ook niet vergeten...
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?zondag 8 november 2015 @ 01:35:57 #199Ewelina
Ik ben ikIk mis dit pareltje: ONZ / -painttopic- Het kapsel van pensioendeskundige Dennis van Ek .[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!vrijdag 20 november 2015 @ 20:08:11 #200ToT
zaterdag 5 december 2015 @ 20:40:38 #201Dagoduck
SINTERGROHL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||dinsdag 15 december 2015 @ 22:12:54 #202ToT
Suárez staat trouwens 2x in de OP! 2 aparte topics voor zijn bijt-gedrag!Veel dooie pics.....quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
Suárez staat trouwens 2x in de OP! 2 aparte topics voor zijn bijt-gedrag!zaterdag 9 januari 2016 @ 17:21:51 #205Treehut362
Brought to you by+TRht+
heel subtiel🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modernzaterdag 9 januari 2016 @ 19:36:54 #206ToT
zaterdag 9 januari 2016 @ 19:40:02 #207Treehut362
Brought to you by+TRht+Sorry, ik bak d'r weer nix van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkeerd topic!
ONZ / [PAINT] De ondergang van Blind.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modernwoensdag 3 februari 2016 @ 11:29:08 #208ToT
zondag 28 februari 2016 @ 21:13:28 #210ToT
zaterdag 16 april 2016 @ 20:57:01 #212ToT
Geen idee of de OP nog aangepast gaat worden, maar de volgende: ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgddonderdag 19 mei 2016 @ 22:56:51 #213Dagoduck
SINTERGROHL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||donderdag 19 mei 2016 @ 22:57:55 #214Dagoduck
SINTERGROHLDie ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
ONZ / [PAINT] Meet hier dingen in Mono.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!zondag 26 juni 2016 @ 15:48:03 #216#ANONIEM
PNG gemacht, zie topiek!quote:Op zondag 26 juni 2016 11:06 schreef Paul het volgende:
Wie wil m'n topic op gang helpen
ONZ / [paint] NOS valt in slaapvrijdag 22 juli 2016 @ 17:42:02 #218ToT
Hij loopt helaas nog niet echt vlotjes: ONZ / [Paint] Erdogan begint met de grote schoonmaak
Misschien samenvoegen met ONZ / [Paint] Erdogan, maak hem hier zo belachelijk mogelijk! ?vrijdag 22 juli 2016 @ 17:48:26 #219Juup©
PoepDat is Erdogan wel waard jaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:42 schreef ToT het volgende:
Hij loopt helaas nog niet echt vlotjes: ONZ / [Paint] Erdogan begint met de grote schoonmaak
Misschien samenvoegen met ONZ / [Paint] Erdogan, maak hem hier zo belachelijk mogelijk! ?maandag 8 augustus 2016 @ 21:31:40 #220ToT
donderdag 5 januari 2017 @ 12:54:00 #223porsche1
- Meneer in de jurrek.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.Bosbeetle
terminaal verdwaaldCorendon heeft pas onzin paints ONZ / Kan iemand corendon uitleggen?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna_UserName_
Nog niet geregistreerd.Hoe zijn de actievere paint topics te herkennen? Na veel gezien te begint bij mij de inspiratie te komenKoetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!In ONZ kijken of je een topic ziet met de tag [paint]. Maar de paint topic's zijn niet meer wat ze geweest zijn, het is rustig op het moment. Ik ben zelf ook minder actief dan een jaar of 2 geleden.quote:Op woensdag 8 februari 2017 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe zijn de actievere paint topics te herkennen? Na veel gezien te begint bij mij de inspiratie te komen
Maar als je zin + inspiratie kan je altijd je eigen painttopic openen._UserName_
Nog niet geregistreerd.Met de verkiezingen in het vooruitzicht moet er vast wel wat opleving te creeëren zijnquote:Op woensdag 8 februari 2017 09:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
In ONZ kijken of je een topic ziet met de tag [paint]. Maar de paint topic's zijn niet meer wat ze geweest zijn, het is rustig op het moment. Ik ben zelf ook minder actief dan een jaar of 2 geleden.
Maar als je zin + inspiratie kan je altijd je eigen painttopic openen.Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!woensdag 8 februari 2017 @ 21:38:13 #229ToT
Momenteel zijn er niet echt topics gaande, maar maak er gerust zelf eentje aan, of post wat in een bestaande; misschien dat die dan weer op gang komt!quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met de verkiezingen in het vooruitzicht moet er vast wel wat opleving te creeëren zijnKom maar op als je iets leuks weet!quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met de verkiezingen in het vooruitzicht moet er vast wel wat opleving te creeëren zijn_UserName_
Nog niet geregistreerd.Ik zal mijn best doen, heel veel skills heb ik (nog) niet bij paintquote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Kom maar op als je iets leuks weet!Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!Negen gratis Photoshop-alternatievenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, heel veel skills heb ik (nog) niet bij paintIk gebruik Picsart, gratis en makkelijkerquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:57 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Negen gratis Photoshop-alternatievenLife is a highway...let's ride it!Ik vond dit destijds vet grappig. Snikkelfrisch...
ONZ / inlegkruisjes met bloemengeur. En de mannen dan??!
Echt vet oud. I know...Zo..dus jij wil tienduizend lenen? Magniet!Nicequote:Op donderdag 23 februari 2017 14:20 schreef Horror-Clown het volgende:
Ik vond dit destijds vet grappig. Snikkelfrisch...
ONZ / inlegkruisjes met bloemengeur. En de mannen dan??!
Echt vet oud. I know...vrijdag 17 maart 2017 @ 19:41:51 #236ToT
Kan deze aan de OP toegevoegd worden? ONZ / [Paint] Zijn we onder de indruk van Erdogan?quote:Natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan deze aan de OP toegevoegd worden? ONZ / [Paint] Zijn we onder de indruk van Erdogan?donderdag 30 maart 2017 @ 14:29:23 #238ToT
Donequote:Op donderdag 30 maart 2017 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En deze? ONZ / [PAINT] Het borstbeeld van Ronaldo - painters leef je uit!
Evt renamen naar [Paint]zondag 2 april 2017 @ 00:30:51 #241Osvaldo2
To boldly go...Deze staat er ook nog niet tussen...
ONZ / [Paint] Aliens in the Netherlands
En deze ook niet vergeten...
POK / [Paint] Gotta catch em all!Photoshop your own reality...vrijdag 30 juni 2017 @ 11:10:55 #242ToT
En deze?
ONZ / [PAINT] Pippi piepelen
ONZ / [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Dik 50k views trouwens, dit topic!
[ Bericht 40% gewijzigd door ToT op 30-06-2017 15:26:49 ]Volgens mij ben ik de eerste die ooit met paints is begonnen in 2008, toen werd het topic meer dan 10.000 x bekeken.
Nu is het inmiddels zo ver gevorderd en geëvolueerd dat er een sticky topic is, toch iets bijgedragen aan deze maatschappij...vrijdag 3 november 2017 @ 13:12:29 #245ToT
Linkje naar je painttopic?quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:42 schreef kzomba het volgende:
Volgens mij ben ik de eerste die ooit met paints is begonnen in 2008, toen werd het topic meer dan 10.000 x bekeken.
Nu is het inmiddels zo ver gevorderd en geëvolueerd dat er een sticky topic is, toch iets bijgedragen aan deze maatschappij...vrijdag 3 november 2017 @ 13:16:53 #246Dagoduck
SINTERGROHLDit zijn wat oudjes:
ONZ / Paint © zelfportret.
ONZ / Teken jou desktop! [Paint]
ONZ / Teken in 1 minuut iets bij Paint en post het hier!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||woensdag 8 november 2017 @ 14:40:25 #247ToT
Lijkt me handiger als hier alleen topics komen waar daadwerkelijk nog iets in staat.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dit zijn wat oudjes:
ONZ / Paint © zelfportret.
ONZ / Teken jou desktop! [Paint]
ONZ / Teken in 1 minuut iets bij Paint en post het hier!Gewoon posten, misschien kunnen we ze nieuw leven inblazen door een nieuw topic te openen.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me handiger als hier alleen topics komen waar daadwerkelijk nog iets in staat.woensdag 8 november 2017 @ 14:55:29 #249ToT
Ook een goed idee uiteraard!quote:Op woensdag 8 november 2017 14:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gewoon posten, misschien kunnen we ze nieuw leven inblazen door een nieuw topic te openen.
Ik heb al wel aardig wat die ik gezien heb, geskipt omdat er niets interessants in stond qua paintjes. (imgur laat ze zo ongeveer eeuwig staan, maar verder verdwijnen ze meestal na een relatief korte periode.)woensdag 8 november 2017 @ 21:24:20 #250Dagoduck
SINTERGROHLWas als reactie op:quote:Op woensdag 8 november 2017 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me handiger als hier alleen topics komen waar daadwerkelijk nog iets in staat.quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:42 schreef kzomba het volgende:
Volgens mij ben ik de eerste die ooit met paints is begonnen in 2008, toen werd het topic meer dan 10.000 x bekeken.
Nu is het inmiddels zo ver gevorderd en geëvolueerd dat er een sticky topic is, toch iets bijgedragen aan deze maatschappij...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||zondag 12 november 2017 @ 21:57:55 #254Shakaloha
Be happy.kom ik net ook achter...quote:Smile and be happy!Bosbeetle
terminaal verdwaaldIk heb de oude doos weer wat aangevuld: ONZ / [Paint] neusturtlesEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - GehennaFEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #22
Hier is trouwens nog wat paint hulp nodig, als iemand zin heeft.ONZ / [PAINT] Noord Koreaanse rakettestquote:Op woensdag 29 november 2017 13:03 schreef ToT het volgende:
Ik mis het topic van Kim Jong-Un en z'n raketlancering.Tof, thx! Zet je hem meteen in de OP?quote:Op woensdag 29 november 2017 17:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Noord Koreaanse rakettestJaquote:Op woensdag 29 november 2017 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof, thx! Zet je hem meteen in de OP?woensdag 3 januari 2018 @ 13:13:17 #262ToT
Bump.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
Niet het Poetin painttopic die ik zocht, maar blijkbaar was deze er dus ook nog: ONZ / [PAINT] Poetin
Edit: Heeft net iemand een nieuwe geopend! ONZ / Pleur hier je Putin photoshops neer. #1Echt welquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staat er ook nog steeds niet bij...
ONZ / [Paint] Aliens in the Netherlandszaterdag 6 januari 2018 @ 15:48:02 #265ToT
Maar die 2 Putin-painttopics niet. Wel een andere.quote:zaterdag 6 januari 2018 @ 16:57:25 #266ToT
Van Gerwen stond er al in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:57 schreef ToT het volgende:
ONZ / [PAINT] Rapper Boef
ONZ / [PAINT] Michael van Gerwenmaandag 12 februari 2018 @ 08:33:02 #270Rozevla
Cees ChineesIk mis de maikuuuuul praintsDying whore's cancer heater!!!!!!donderdag 8 maart 2018 @ 21:16:34 #271Dexter1
Altijd SerieusWorden er geen paintwedstrijden gehouden?Vroeger.... RIP...quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:16 schreef Dexter1 het volgende:
Worden er geen paintwedstrijden gehouden?
Topicreeks: Clash of the titans: ToT versus HaJee!zondag 22 april 2018 @ 19:14:57 #273Ik2
GradueelWat een genot
en de winter is net voorbijIk zeg niets meer, dat was het.zondag 22 april 2018 @ 19:39:38 #274ToT
quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Vroeger.... RIP...
Topicreeks: Clash of the titans: ToT versus HaJee!Bosbeetle
terminaal verdwaaldEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - GehennaNog geen ideeën, maar dit komt vanzelf wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
ONZ / De andere kant van de baard
Uitnodiging tot paintGiertje
lets all make believe:woeps verkeerde topic sorryLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes firstGeen idee of ze al genoemd zijn, maar ik heb mij altijd wel vermaakt met de baas onur paints
En de paints over hoe FOK!kers van hun zolderkamer af moeten komen (iets in die richting)Bosbeetle
terminaal verdwaaldEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - Gehennaquote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Dames en heren van de rechtbank
Deels paint.GBF / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Deze komt hier naar toe als [GBF] gesloten wordt.
Maar laten we hopen dat dat forum nog wel een tijdje open blijft he! Maar er kan dus weer gepaint worden! Kan hij al wel toegevoegd worden aan de OP, of verandert er iets in het adres als hij verplaatst wordt? Volgens mij moet het wel kunnen he!
En het Pokémon painttopic uit het toenmalige [POK] komt misschien ook hier naar toe! Zou mooi zijn!Hier is iequote:Op vrijdag 28 september 2018 20:31 schreef ToT het volgende:
GBF / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Deze komt hier naar toe als [GBF] gesloten wordt.
Maar laten we hopen dat dat forum nog wel een tijdje open blijft he! Maar er kan dus weer gepaint worden! Kan hij al wel toegevoegd worden aan de OP, of verandert er iets in het adres als hij verplaatst wordt? Volgens mij moet het wel kunnen he!
En het Pokémon painttopic uit het toenmalige [POK] komt misschien ook hier naar toe! Zou mooi zijn!
ONZ / [Paint] Gotta catch em all!zondag 30 september 2018 @ 13:34:44 #285ToT
WOEIIIIIIIII!!!!!quote:Op zondag 30 september 2018 13:33 schreef Flippiee het volgende:
Kan hij al wel toegevoegd worden aan de OP, of verandert er iets in het adres als hij verplaatst wordt?
En ook meteen aan het lijstje in de OP toegevoegd?Heb hem er even snel bijgezet. Als ik zo thuis ben, dan doe ik het even in Hean stijlquote:Op zondag 30 september 2018 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
WOEIIIIIIIII!!!!!
En ook meteen aan het lijstje in de OP toegevoegd?zondag 30 september 2018 @ 13:39:20 #287ToT
quote:Op zondag 30 september 2018 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem er even snel bijgezet. Als ik zo thuis ben, dan doe ik het even in Hean stijlvrijdag 12 oktober 2018 @ 23:21:13 #288ToT
Kan deze er ook in? ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
En die Gotta catch 'em all die onderin staat, kan die ook naar boven toe omdat-ie net nieuw is in [ONZ]?Pfff je stelt wel veel eisen. Pak zo mijn laptop er ffe bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
Kan deze er ook in? ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
En die Gotta catch 'em all die onderin staat, kan die ook naar boven toe omdat-ie net nieuw is in [ONZ]?zondag 14 oktober 2018 @ 20:15:39 #290ToT
quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff je stelt wel veel eisen. Pak zo mijn laptop er ffe bijmaandag 5 november 2018 @ 21:59:07 #291Parafernalia
Leuker als je denktTekentijd!Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegtdonderdag 21 maart 2019 @ 10:02:07 #292ToT
Hmmm ik kan de painttopics van Kuzu/DENK niet terugvinden?donderdag 21 maart 2019 @ 10:05:05 #293Dagoduck
SINTERGROHLONZ / [PAINT] Tunahan Kuzu tijdens de Algemene Politieke Beschouwingenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:02 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik kan de painttopics van Kuzu/DENK niet terugvinden?
ONZ / [Paint] Kuzu wil videoscheids in de kamer|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||