SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ontopique FAquote:Op maandag 29 december 2008 23:39 schreef Jump het volgende:
Doet me denken aan een topic van vorig jaar ergens
Zie je:
Fokke en Fok!ke
Fokke en Fok!ke #2
![]()
Hoe krijg je dat in photoshop danquote:Op maandag 29 december 2008 23:24 schreef Het_hupt het volgende:
Als je mijn font wil gebruiken, die zijn hier: http://www.1001freefonts.com/winfonts/ididthis.zip
gooi maar in de OP murp
Ik sta boven de regelsquote:
ZIP uitpakken in de Windows\Font map, Photoshop opnieuw opstartenquote:Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in photoshop dan
Uitpakken op bureuablad, slepen naar windows\fonts en photoshop starten of zoquote:foto Op maandag 29 december 2008 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat in photoshop dan
En? Dat houdt je tegen om mooie paints te maken?quote:
hahaha lmao geniaal paul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop