Jammer van die dooie plaatjes....quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
Nog een oudje gevonden, maar bijna alle linkjes zijn inmiddels wel kaduuk: ONZ / [PAINT] HET BREEZAH BOLWERCK (subtopique)
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / Kan iemand de foto van mijn vriend bewerken?
Ehhh geen idee wat je met dat plaatje wil, maar dit is duidelijk niet het juiste topic er voor!quote:
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:42 schreef ToT het volgende:
Staat dat topic van Balkenende met z'n voetbal er niet tussen? Of is dat dat topic van hem waarin inmiddels zo veel paintjes verdwenen zijn?
JUIST!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijn
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijn #2
die dus
Balkenende
Ja ik heb sowieso wel weer zin in een nieuw painttopicje!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:22 schreef marcel-o het volgende:
heb me kapot gelachen toen
om veel paint topics wel..
binnenkort ook maar weer s fotowinkelen
quote:
Wie zegt dat imgur volgend jaar nog bestaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
hoi
wrm word imgur zo weinig gebruikt? al die andere sites zijn na een paar jaar al kapot
Omdat Tinypicquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
hoi
wrm word imgur zo weinig gebruikt? al die andere sites zijn na een paar jaar al kapot
Tinypic deletet plaatjes behoorlijk snel. Ik gebruik Imgur en die laat de boel heel lang staan.quote:
Nu welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staat er ook nog niet bij...
ONZ / [PAINT] Supporter op Open Dag Feyenoord
Ik doe alleen nieuwe toevoegen, oude topics mag je natuurlijk wel hier posten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je de rest wat hier ook genoemd is ook aan het lijstje willen toevoegen?
Ow okee. Ik zie behoorlijk veel oude in de OP staan, dus wist ik niet dat je die niet toevoegt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:54 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik doe alleen nieuwe toevoegen, oude topics mag je natuurlijk wel hier posten.
Achja, waarom ook niet....quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee. Ik zie behoorlijk veel oude in de OP staan, dus wist ik niet dat je die niet toevoegt.
Enige reden waarom die niet meer bij de OP komen? Is wel zo handig als alles in 1 overzicht staat, met name als hier straks een deeltje 2 van zou komen; dan moet je weer terug naar deel 1 gaan en er doorheen scrollen om te zien of er dingen in staan die niet in de OP opgenomen zijn.
Toppie!quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Achja, waarom ook niet....
OP aangepast!
quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:44 schreef 44rdbei het volgende:
ONZ / [PAINT] Het custom header topic.
Wezen spelen met banners.
In OP!quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze ook niet vergeten...
ONZ / [PAINT] Kom op bezoek bij Barbapapa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic vanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:29 schreef ToT het volgende:
Zou ik niet in dit topic doen. Dit is echt een verzameltopic voor de painttopics.
Misschien dat we een kleine paint-verzoekjes-topic kunnen aanmaken, net zoals FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #3 ?
Nee ik bedoel ook niet specifiek in dat topic, maar en ONZ-variant er van.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic van
Gewoon een nieuw paint topic openen!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:13 schreef 44rdbei het volgende:
Weer een nieuw topic vind ik eigelijk te veel eer, daarom even zo.
Met het oog op komende week probeer ik een paint te maken voor op het moment dat Nederland is uitgeschakeld. Wil jullie me daarbij helpen? Dus een soort treurige troosteloze paint. Ik heb al een poging gedaan:
[ afbeelding ]
Maar dat kan vast wel iemand beter, misschien de achtergrond veranderen naar een soort afbrandend dorp ofzo:Beetje drama geprobeerd te verhogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e versie:
En nog ff een heel erg vlugge:
[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 08-10-2015 13:46:59 ]
Wat minder contrast is inderdaad beterquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje drama geprobeerd te verhogen!
[ afbeelding ]
2e versie:
[ afbeelding ]
En nog ff een heel erg vlugge:
[ afbeelding ]
Ah zo, ik open eerst wel een apart topic hiervoor. kijken of het loopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:29 schreef ToT het volgende:
Zou ik niet in dit topic doen. Dit is echt een verzameltopic voor de painttopics.
Misschien dat we een kleine paint-verzoekjes-topic kunnen aanmaken, net zoals FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #3 ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog eentje gevonden die er niet bij staat... Moest daar opeens aan denken vanwege het nieuwe topic van 44rdbei...
ONZ / (PAINT) Huilende Nederlandse Voetbalfans
In OPquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze natuurlijk ook niet vergeten...
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?
Veel dooie pics.....quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
Suárez staat trouwens 2x in de OP! 2 aparte topics voor zijn bijt-gedrag!
Sorry, ik bak d'r weer nix van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Verkeerd topic!
ONZ / [PAINT] De ondergang van Blind.
Die ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
ONZ / [PAINT] Meet hier dingen in Mono.
PNG gemacht, zie topiek!quote:Op zondag 26 juni 2016 11:06 schreef Paul het volgende:
Wie wil m'n topic op gang helpen
ONZ / [paint] NOS valt in slaap
Dat is Erdogan wel waard jaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:42 schreef ToT het volgende:
Hij loopt helaas nog niet echt vlotjes: ONZ / [Paint] Erdogan begint met de grote schoonmaak
Misschien samenvoegen met ONZ / [Paint] Erdogan, maak hem hier zo belachelijk mogelijk! ?
In ONZ kijken of je een topic ziet met de tag [paint]. Maar de paint topic's zijn niet meer wat ze geweest zijn, het is rustig op het moment. Ik ben zelf ook minder actief dan een jaar of 2 geleden.quote:Op woensdag 8 februari 2017 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
Hoe zijn de actievere paint topics te herkennen? Na veel gezien te begint bij mij de inspiratie te komen
Met de verkiezingen in het vooruitzicht moet er vast wel wat opleving te creeëren zijnquote:Op woensdag 8 februari 2017 09:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
In ONZ kijken of je een topic ziet met de tag [paint]. Maar de paint topic's zijn niet meer wat ze geweest zijn, het is rustig op het moment. Ik ben zelf ook minder actief dan een jaar of 2 geleden.
Maar als je zin + inspiratie kan je altijd je eigen painttopic openen.
Momenteel zijn er niet echt topics gaande, maar maak er gerust zelf eentje aan, of post wat in een bestaande; misschien dat die dan weer op gang komt!quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met de verkiezingen in het vooruitzicht moet er vast wel wat opleving te creeëren zijn
Kom maar op als je iets leuks weet!quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Met de verkiezingen in het vooruitzicht moet er vast wel wat opleving te creeëren zijn
Ik zal mijn best doen, heel veel skills heb ik (nog) niet bij paintquote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Kom maar op als je iets leuks weet!
Negen gratis Photoshop-alternatievenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, heel veel skills heb ik (nog) niet bij paint
Ik gebruik Picsart, gratis en makkelijkerquote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:57 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Negen gratis Photoshop-alternatieven
Nicequote:Op donderdag 23 februari 2017 14:20 schreef Horror-Clown het volgende:
Ik vond dit destijds vet grappig. Snikkelfrisch...
ONZ / inlegkruisjes met bloemengeur. En de mannen dan??!
Echt vet oud. I know...
Kan deze aan de OP toegevoegd worden? ONZ / [Paint] Zijn we onder de indruk van Erdogan?quote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 17 maart 2017 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan deze aan de OP toegevoegd worden? ONZ / [Paint] Zijn we onder de indruk van Erdogan?
Donequote:Op donderdag 30 maart 2017 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
En deze? ONZ / [PAINT] Het borstbeeld van Ronaldo - painters leef je uit!
Evt renamen naar [Paint]
Linkje naar je painttopic?quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:42 schreef kzomba het volgende:
Volgens mij ben ik de eerste die ooit met paints is begonnen in 2008, toen werd het topic meer dan 10.000 x bekeken.
Nu is het inmiddels zo ver gevorderd en geëvolueerd dat er een sticky topic is, toch iets bijgedragen aan deze maatschappij...
Lijkt me handiger als hier alleen topics komen waar daadwerkelijk nog iets in staat.quote:Op vrijdag 3 november 2017 13:16 schreef Dagoduck het volgende:
Dit zijn wat oudjes:
ONZ / Paint İ zelfportret.
ONZ / Teken jou desktop! [Paint]
ONZ / Teken in 1 minuut iets bij Paint en post het hier!
Gewoon posten, misschien kunnen we ze nieuw leven inblazen door een nieuw topic te openen.quote:Op woensdag 8 november 2017 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me handiger als hier alleen topics komen waar daadwerkelijk nog iets in staat.
Ook een goed idee uiteraard!quote:Op woensdag 8 november 2017 14:53 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gewoon posten, misschien kunnen we ze nieuw leven inblazen door een nieuw topic te openen.
Was als reactie op:quote:Op woensdag 8 november 2017 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me handiger als hier alleen topics komen waar daadwerkelijk nog iets in staat.
quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:42 schreef kzomba het volgende:
Volgens mij ben ik de eerste die ooit met paints is begonnen in 2008, toen werd het topic meer dan 10.000 x bekeken.
Nu is het inmiddels zo ver gevorderd en geëvolueerd dat er een sticky topic is, toch iets bijgedragen aan deze maatschappij...
quote:
kom ik net ook achter...quote:
ONZ / [PAINT] Noord Koreaanse rakettestquote:Op woensdag 29 november 2017 13:03 schreef ToT het volgende:
Ik mis het topic van Kim Jong-Un en z'n raketlancering.
Tof, thx! Zet je hem meteen in de OP?quote:Op woensdag 29 november 2017 17:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Noord Koreaanse rakettest
Jaquote:Op woensdag 29 november 2017 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof, thx! Zet je hem meteen in de OP?
Bump.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
Niet het Poetin painttopic die ik zocht, maar blijkbaar was deze er dus ook nog: ONZ / [PAINT] Poetin
Edit: Heeft net iemand een nieuwe geopend! ONZ / Pleur hier je Putin photoshops neer. #1
Echt welquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staat er ook nog steeds niet bij...
ONZ / [Paint] Aliens in the Netherlands
Maar die 2 Putin-painttopics niet. Wel een andere.quote:
Van Gerwen stond er al in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:57 schreef ToT het volgende:
ONZ / [PAINT] Rapper Boef
ONZ / [PAINT] Michael van Gerwen
Vroeger.... RIP...quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:16 schreef Dexter1 het volgende:
Worden er geen paintwedstrijden gehouden?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Vroeger.... RIP...
Topicreeks: Clash of the titans: ToT versus HaJee!
Nog geen ideeën, maar dit komt vanzelf wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
ONZ / De andere kant van de baard
Uitnodiging tot paint
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Dames en heren van de rechtbank
Deels paint.
Hier is iequote:Op vrijdag 28 september 2018 20:31 schreef ToT het volgende:
GBF / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Deze komt hier naar toe als [GBF] gesloten wordt.
Maar laten we hopen dat dat forum nog wel een tijdje open blijft he! Maar er kan dus weer gepaint worden! Kan hij al wel toegevoegd worden aan de OP, of verandert er iets in het adres als hij verplaatst wordt? Volgens mij moet het wel kunnen he!
En het Pokémon painttopic uit het toenmalige [POK] komt misschien ook hier naar toe! Zou mooi zijn!
WOEIIIIIIIII!!!!!quote:Op zondag 30 september 2018 13:33 schreef Flippiee het volgende:
Kan hij al wel toegevoegd worden aan de OP, of verandert er iets in het adres als hij verplaatst wordt?
Heb hem er even snel bijgezet. Als ik zo thuis ben, dan doe ik het even in Hean stijlquote:Op zondag 30 september 2018 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
WOEIIIIIIIII!!!!!
En ook meteen aan het lijstje in de OP toegevoegd?
quote:Op zondag 30 september 2018 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem er even snel bijgezet. Als ik zo thuis ben, dan doe ik het even in Hean stijl
Pfff je stelt wel veel eisen. Pak zo mijn laptop er ffe bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
Kan deze er ook in? ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
En die Gotta catch 'em all die onderin staat, kan die ook naar boven toe omdat-ie net nieuw is in [ONZ]?
quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff je stelt wel veel eisen. Pak zo mijn laptop er ffe bij
ONZ / [PAINT] Tunahan Kuzu tijdens de Algemene Politieke Beschouwingenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:02 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik kan de painttopics van Kuzu/DENK niet terugvinden?
Hmmm met Control + F kon ik in de OP niets vinden als ik op Kuzu zocht.quote:
Hier staan er ook nog een paar:quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef ToT het volgende:
Er was er trouwens nog eentje, ik weet de TT niet meer maar ik had Kuzu er in gepaint dat hij bij een deur zat af te luisteren en notities maakte, en dat hij in een stemhokje iets schreef van dat Turken die niet op hem stemden verraders waren of zo.
Gritsus te paard, hoe weet je dat allemaal zo uit je hoofd?!?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier staan er ook nog een paar:
ONZ / [Paint] Zijn we onder de indruk van Erdogan?
Ehh, Google?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Gritsus te paard, hoe weet je dat allemaal zo uit je hoofd?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |