Gewoon proberen, soms kunnen mega slechte paints ook hilarisch zijn!quote:Op donderdag 20 september 2018 11:22 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Oh ik ben hier absoluut niet goed in.
Maar ik volg het maar al te graag
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Gewoon proberen, soms kunnen mega slechte paints ook hilarisch zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op donderdag 20 september 2018 11:45 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proficiat man, had het nog niet meegekregen.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 20 september 2018 16:31 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Proficiat man, had het nog niet meegekregen.
Mooi jochie ook, geniet ervan.
Ben je vrij deze weken?
Echt wel!quote:Op donderdag 20 september 2018 16:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Dan is het helemaal genieten zo!
quote:
Ken het gevoel, mijn dochter is nu 1.2 jaar oud (staat beter dan 13,5 maand). Geloof me, het gevoel wat je nu hebt blijft groeien met de dag.quote:Op donderdag 20 september 2018 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Ja echt waanzinnig om dit mee te maken!
Al veel foto's gemaakt, maar ik heb nog niet de drang ervaren hem "een klein wonder" te noemen (7 miljard kleine wondertjes op deze wereld is niet echt wonderbaarlijk meer) of een sticker "Baby aan boord" te kopen! Maar geweldig is het absoluut wel!
Hehehe okee dan!quote:Op vrijdag 21 september 2018 12:57 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ken het gevoel, mijn dochter is nu 1.2 jaar oud (staat beter dan 13,5 maand). Geloof me, het gevoel wat je nu hebt blijft groeien met de dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |