Dus wat je eigenlijk met deze paint wil zeggen... Als we allemaal maar op Roemer zouden stemmen, we hier dan een net zo grote economische groei zouden krijgen als China?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Sjors_Peter het volgende:
FOK!kers.
Jullie rappende swag boi SP is back![]()
Dit maal heeft de TS een shoppie van onze nedercommunist Emile Roemer gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Gaarne uw ideeen hieronder![]()
[Origineel]
[ afbeelding ]
nastyquote:Op vrijdag 5 september 2014 05:17 schreef ToT het volgende:
Ah, grote close-ups! Daar kan ik wel wat mee!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:20 schreef ToT het volgende:
Ik volg de politiek allemaal niet zo en ken deze knakker ook niet echt, maar aangezien hij blijkbaar iets communistisch heeft (ach natuurlijk; van de SP!), een variant op het plaatje in de OP:
[ afbeelding ]
Politiek incorrect zijn kan soms best lol geven!quote:
Ik volg de politiek allemaal niet zo en ken deze knakker ook niet echt, maar aangezien hij blijkbaar iets communistisch heeft (ach natuurlijk; van de SP!), een variant op het plaatje in de OP:
[ afbeelding ]
Zullen we weer land veroveren/herindelen?quote:
Ik moest het plaatje ff in een nieuwe tab openen, anders deed-ie het niet, maar LOL!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zullen we weer land veroveren/herindelen?
[ afbeelding ]
Bij mij doet ie hetquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest het plaatje ff in een nieuwe tab openen, anders deed-ie het niet, maar LOL!
Dat ging toch door een mes te gooien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zullen we weer land veroveren/herindelen?
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat ging toch door een mes te gooien?
Leuke UI trouwensquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat ging toch door een mes te gooien?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop