Dus wat je eigenlijk met deze paint wil zeggen... Als we allemaal maar op Roemer zouden stemmen, we hier dan een net zo grote economische groei zouden krijgen als China?quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:25 schreef Sjors_Peter het volgende:
FOK!kers.
Jullie rappende swag boi SP is back![]()
Dit maal heeft de TS een shoppie van onze nedercommunist Emile Roemer gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Gaarne uw ideeen hieronder![]()
[Origineel]
[ afbeelding ]
nastyquote:Op vrijdag 5 september 2014 05:17 schreef ToT het volgende:
Ah, grote close-ups! Daar kan ik wel wat mee!
quote:Op vrijdag 5 september 2014 08:20 schreef ToT het volgende:
Ik volg de politiek allemaal niet zo en ken deze knakker ook niet echt, maar aangezien hij blijkbaar iets communistisch heeft (ach natuurlijk; van de SP!), een variant op het plaatje in de OP:
[ afbeelding ]
Ik volg de politiek allemaal niet zo en ken deze knakker ook niet echt, maar aangezien hij blijkbaar iets communistisch heeft (ach natuurlijk; van de SP!), een variant op het plaatje in de OP:
[ afbeelding ]
Ik moest het plaatje ff in een nieuwe tab openen, anders deed-ie het niet, maar LOL!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zullen we weer land veroveren/herindelen?
[ afbeelding ]
Bij mij doet ie hetquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest het plaatje ff in een nieuwe tab openen, anders deed-ie het niet, maar LOL!
Dat ging toch door een mes te gooien?quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:05 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zullen we weer land veroveren/herindelen?
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat ging toch door een mes te gooien?
Leuke UI trouwensquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:23 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat ging toch door een mes te gooien?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |