Challenge accepted!quote:Op vrijdag 15 april 2016 @ 13:34 schreef Bushmaster het volgende:
Heel de internets moeten nu plaatjes posten van Erdo de geytenneuqert.
Eens kijken of hij de internets kan dwingen te stoppen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:00 schreef Luuntje het volgende:
Jammer dat ik de paints niet gepost krijg.....
Mijn eigen werk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Uploaden naar imgur en dan hier de linkjes neer zetten?
Je moet naar het plaatje linken, niet naar de pagina waarop het staatquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn eigen werk.
Ik heb het geprobeerd via Flickr public en dan [ [url=urladres]afbeelding[/url] ]
Maar helaas....
Zet eens zo'n URL hier neer zonder de img tags?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn eigen werk.
Ik heb het geprobeerd via Flickr public en dan [ [url=urladres]afbeelding[/url] ]
Maar helaas....
Thx!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu al een bazentopic
Erdogan
Triest dat Merkel voor hem zwicht.
Merkel. Zo mak als een lam.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!
Misschien ook een idee voor een paintje dat Merkel z'n bitch is?
Goed, als hij geen geitenneuker is: hier is hij met Merkelquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Merkel. Zo mak als een lam.
Woordspeling FTW.
Sow, jij dacht: ik pak eens even flink uit!quote:
Die mondhoeken passen sowieso echt goed bij dat ras!quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:11 schreef Luuntje het volgende:
Merkel....bitch van Erdogan.
[ afbeelding ]
Al weg alt-tabbend op mijn werk . Maar inspiratie laat zich niet remmen! Nu even die duitser mailen om te vragen of hij een huisgenoot wil hebben op zijn onderduikadres .quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, jij dacht: ik pak eens even flink uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |