Challenge accepted!quote:Op vrijdag 15 april 2016 @ 13:34 schreef Bushmaster het volgende:
Heel de internets moeten nu plaatjes posten van Erdo de geytenneuqert.
Eens kijken of hij de internets kan dwingen te stoppen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:00 schreef Luuntje het volgende:
Jammer dat ik de paints niet gepost krijg.....
Mijn eigen werk.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Uploaden naar imgur en dan hier de linkjes neer zetten?
Je moet naar het plaatje linken, niet naar de pagina waarop het staatquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn eigen werk.
Ik heb het geprobeerd via Flickr public en dan [ [url=urladres]afbeelding[/url] ]
Maar helaas....
Zet eens zo'n URL hier neer zonder de img tags?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn eigen werk.
Ik heb het geprobeerd via Flickr public en dan [ [url=urladres]afbeelding[/url] ]
Maar helaas....
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu al een bazentopic
Erdogan
Triest dat Merkel voor hem zwicht.
Merkel. Zo mak als een lam.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Misschien ook een idee voor een paintje dat Merkel z'n bitch is?
Goed, als hij geen geitenneuker is: hier is hij met Merkelquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Merkel. Zo mak als een lam.
Woordspeling FTW.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:11 schreef Luuntje het volgende:
Merkel....bitch van Erdogan.
[ afbeelding ]
Al weg alt-tabbend op mijn werkquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]Sow, jij dacht: ik pak eens even flink uit!
Liegebeest, Benjamin Ben (schijnheil) moslimvarken, geile gert, en diep in Merkel, beledigender kan haast nietquote:
Ah!quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:18 schreef boempa het volgende:
[..]
Liegebeest, Benjamin Ben (schijnheil) moslimvarken, geile gert, en diep in Merkel, beledigender kan haast niet
Pijnlijk, maar volgens mij heeft dhr. Erdie daar geen last van met zijn darkroomuitjesquote:Op vrijdag 15 april 2016 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Overigens zit Merkel juist diep in zijn dickhole zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ships!quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:46 schreef ToT het volgende:
Trouwens Luuntje, heb je die plaatjes misschien zelf van imgur verwijderd?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh ships!
Ik had die geit drie keer op imgur staan, en blijkbaar te veel verwijderdal aangepast.
Pleur ze er weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |