quote:
quote:
In OPquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:37 schreef Osvaldo2 het volgende:
ONZ / [PAINT] Deze man
ONZ / [Paint] Maar prinses, wat doet u nu?
Misschien is het handiger deeltje 3 er in te gooien, en in de OP's naar de vorige delen te verwijzen?quote:
Topicreeks: [PAINT] tong80 #2quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is het handiger deeltje 3 er in te gooien, en in de OP's naar de vorige delen te verwijzen?
Die mod seal in de OP is helemaal niet klikbaarquote:
Nee idd... Maar ik zou ook niet weten wat er zou moeten gebeuren als hij wel klikbaar zou zijn...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die mod seal in de OP is helemaal niet klikbaar
Dat weet ik nu dus niet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee idd... Maar ik zou ook niet weten wat er zou moeten gebeuren als hij wel klikbaar zou zijn...
Oh, op die manier. Ja, dat is wel leuk zo'n verzameltopic... Maar zo fanatiek zijn ze hier in ONZ helaas niet meer...quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat weet ik nu dus niet.
Dan kom je hier uit:
ONZ / ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:47 schreef 44rdbei het volgende:
Bij gebrek aan een paintbattleben ik zelf maar even aan het prutsen....
orgineel:
[ afbeelding ]
resultaat:
[ afbeelding ]
Any thoughts....
Ik ben niet tevreden over de bliksem, maar weet niet hoe ik hem kan verbeteren...
quote:Op woensdag 6 mei 2015 01:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
• Beetje met de belichting, en wat andere instellingen spelen.
• Gebruik eventueel een filter.
• Maak zelf bliksem, zoek een betere png of gebruik bliksem uit een andere foto.
hun ookquote:
watte?quote:
ohquote:
haha geweldigquote:
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?quote:
Het busje voorin komt in zijn klauwen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?
Ja, een paint topic waar we onze eigen foto's (vakantie, thuis, hobby's enz...) kunnen gaan painten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?
Of artillerie op dat plein voor die garages.quote:
Zat ik me ook te bedenken, aangezien ik net terug van vakantie ben!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, een paint topic waar we onze eigen foto's (vakantie, thuis, hobby's enz...) kunnen gaan painten.
Ik moet zo weg, dus ik kan ff niks opstarten.
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staan er ook nog niet bij...![]()
ONZ / [PAINT] Waar is Putin?
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
Okiedokiequote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Oh, deze ook niet vergeten...
ONZ / [PAINT] Fotosoep je eigen en andermans foto.
ONZ / (PAINT) Jan Peter Balkenende....wat doet hij nu?!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:42 schreef ToT het volgende:
Staat dat topic van Balkenende met z'n voetbal er niet tussen? Of is dat dat topic van hem waarin inmiddels zo veel paintjes verdwenen zijn?
Wellusquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij staat deze nog niet in het lijstje?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, want ONZ / [PAINT] hier de NOS indringer is ook niet met hoofdletter....
Jammer van die dooie plaatjes....quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
Nog een oudje gevonden, maar bijna alle linkjes zijn inmiddels wel kaduuk: ONZ / [PAINT] HET BREEZAH BOLWERCK (subtopique)
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
ONZ / Kan iemand de foto van mijn vriend bewerken?
Ehhh geen idee wat je met dat plaatje wil, maar dit is duidelijk niet het juiste topic er voor!quote:
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:42 schreef ToT het volgende:
Staat dat topic van Balkenende met z'n voetbal er niet tussen? Of is dat dat topic van hem waarin inmiddels zo veel paintjes verdwenen zijn?
JUIST!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:08 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijn
ONZ / [Paint] Het zal je vader maar zijn #2
die dus
Balkenende
Ja ik heb sowieso wel weer zin in een nieuw painttopicje!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:22 schreef marcel-o het volgende:
heb me kapot gelachen toen
om veel paint topics wel..
binnenkort ook maar weer s fotowinkelen![]()
quote:
Wie zegt dat imgur volgend jaar nog bestaat?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
hoi
wrm word imgur zo weinig gebruikt? al die andere sites zijn na een paar jaar al kapot
Omdat Tinypicquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:20 schreef 1marcelfilms het volgende:
hoi
wrm word imgur zo weinig gebruikt? al die andere sites zijn na een paar jaar al kapot
Tinypic deletet plaatjes behoorlijk snel. Ik gebruik Imgur en die laat de boel heel lang staan.quote:
Nu welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staat er ook nog niet bij...
ONZ / [PAINT] Supporter op Open Dag Feyenoord
Ik doe alleen nieuwe toevoegen, oude topics mag je natuurlijk wel hier posten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou je de rest wat hier ook genoemd is ook aan het lijstje willen toevoegen?
Ow okee.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:54 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik doe alleen nieuwe toevoegen, oude topics mag je natuurlijk wel hier posten.
Achja, waarom ook niet....quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow okee.Ik zie behoorlijk veel oude in de OP staan, dus wist ik niet dat je die niet toevoegt.
Enige reden waarom die niet meer bij de OP komen?Is wel zo handig als alles in 1 overzicht staat, met name als hier straks een deeltje 2 van zou komen; dan moet je weer terug naar deel 1 gaan en er doorheen scrollen om te zien of er dingen in staan die niet in de OP opgenomen zijn.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Achja, waarom ook niet....
OP aangepast!
quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:44 schreef 44rdbei het volgende:
ONZ / [PAINT] Het custom header topic.
Wezen spelen met banners.
In OP!quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze ook niet vergeten...
ONZ / [PAINT] Kom op bezoek bij Barbapapa!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic vanquote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:29 schreef ToT het volgende:
Zou ik niet in dit topic doen. Dit is echt een verzameltopic voor de painttopics.
Misschien dat we een kleine paint-verzoekjes-topic kunnen aanmaken, net zoals FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #3 ?
Nee ik bedoel ook niet specifiek in dat topic, maar en ONZ-variant er van.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic van
Gewoon een nieuw paint topic openen!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Daar past die ook niet echt. Anders maak ik er van het weekend wel een apart topic van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 00:13 schreef 44rdbei het volgende:
Weer een nieuw topic vind ik eigelijk te veel eer, daarom even zo.
Met het oog op komende week probeer ik een paint te maken voor op het moment dat Nederland is uitgeschakeld. Wil jullie me daarbij helpen? Dus een soort treurige troosteloze paint. Ik heb al een poging gedaan:
[ afbeelding ]
Maar dat kan vast wel iemand beter, misschien de achtergrond veranderen naar een soort afbrandend dorp ofzo:Beetje drama geprobeerd te verhogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e versie:
En nog ff een heel erg vlugge:
[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 08-10-2015 13:46:59 ]
Wat minder contrast is inderdaad beterquote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje drama geprobeerd te verhogen!
[ afbeelding ]
2e versie:
[ afbeelding ]
En nog ff een heel erg vlugge:
[ afbeelding ]
Ah zo, ik open eerst wel een apart topic hiervoor. kijken of het loopt.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 11:29 schreef ToT het volgende:
Zou ik niet in dit topic doen. Dit is echt een verzameltopic voor de painttopics.
Misschien dat we een kleine paint-verzoekjes-topic kunnen aanmaken, net zoals FHF / [Aangeboden] Photoshop/fotobewerking hulp #3 ?
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:52 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nog eentje gevonden die er niet bij staat... Moest daar opeens aan denken vanwege het nieuwe topic van 44rdbei...
ONZ / (PAINT) Huilende Nederlandse Voetbalfans
In OPquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze natuurlijk ook niet vergeten...![]()
ONZ / [Paint] Waar wappert Trump z'n haar van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |