hun ookquote:
watte?quote:
ohquote:
haha geweldigquote:
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?quote:
Het busje voorin komt in zijn klauwen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?
Ja, een paint topic waar we onze eigen foto's (vakantie, thuis, hobby's enz...) kunnen gaan painten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ik heb de neiging er ook van alles bij te gaan painten, maar misschien is het beter als een modje het even vanaf het eerste plaatje hiervan afsplitst naar een eigen topic?
Of artillerie op dat plein voor die garages.quote:
Zat ik me ook te bedenken, aangezien ik net terug van vakantie ben!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, een paint topic waar we onze eigen foto's (vakantie, thuis, hobby's enz...) kunnen gaan painten.
Ik moet zo weg, dus ik kan ff niks opstarten.
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 00:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staan er ook nog niet bij...![]()
ONZ / [PAINT] Waar is Putin?
ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
Okiedokiequote:Op zondag 7 juni 2015 00:36 schreef Osvaldo2 het volgende:
Oh, deze ook niet vergeten...
ONZ / [PAINT] Fotosoep je eigen en andermans foto.
ONZ / (PAINT) Jan Peter Balkenende....wat doet hij nu?!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:42 schreef ToT het volgende:
Staat dat topic van Balkenende met z'n voetbal er niet tussen? Of is dat dat topic van hem waarin inmiddels zo veel paintjes verdwenen zijn?
Wellusquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij staat deze nog niet in het lijstje?
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, want ONZ / [PAINT] hier de NOS indringer is ook niet met hoofdletter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |