Oh, ik vond de marktkleding die je had geshopped wel goed gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:57 schreef Fendy het volgende:
Normaal is het TS begint, maar die zit op zijn werk zonder handige tekenprogjes.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik vond de marktkleding die je had geshopped wel goed gedaan eigenlijk
Hij en die Ralf Makkenblaf, bah bah, wat een vieze types. Ik zou er geen moeite mee hebben als die per direct in de vergetelheid verdwijnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef Fopje het volgende:
Heb zo'n hekel aan die gozer. Hoe hij dat programma over de beste momenten van idols presenteert... Gadverdamme. Wat een totale lul.
Toch is Ralf best tof om mee te pratenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij en die Ralf Makkenblaf, bah bah, wat een vieze types. Ik zou er geen moeite mee hebben als die per direct in de vergetelheid verdwijnen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik vond de marktkleding die je had geshopped wel goed gedaan eigenlijk
Oh kots. Die Ralf Baffenmag is ook irritant ja. Hopelijk komen er wat leuke paintjes voorbijquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij en die Ralf Makkenblaf, bah bah, wat een vieze types. Ik zou er geen moeite mee hebben als die per direct in de vergetelheid verdwijnen.
Amen Opaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Eng ventje met z'n overdreven vieze neplach. Laat maar komen die photoshops.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef LompeHork het volgende:
Even snel want op het werk, maar die mang weet zeker wat mode is hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef LompeHork het volgende:
Even snel want op het werk, maar die mang weet zeker wat mode is hoor!
[ afbeelding ]
Ik heb dat één keer gezien. En toen kwam er een stukje over zijn eigen idols ervaring. Was geen flikker aan, maar moest toch even voorbij komen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef Fopje het volgende:
Heb zo'n hekel aan die gozer. Hoe hij dat programma over de beste momenten van idols presenteert... Gadverdamme. Wat een totale lul.
Ja, gebruikelijk gedrag toch?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Drakire het volgende:
maar wat is dit trouwens voor topic, we zijn boos op die gast dus laten we hem online vernederen door paints te maken? als je het zo leest is het best wel triest eigenlijk.
In dit filmpje kon hij ook alleen zeggen 'dat hij uiteraard in die musical speelde' en verder alleen eehh.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gezien. En toen kwam er een stukje over zijn eigen idols ervaring. Was geen flikker aan, maar moest toch even voorbij komen natuurlijk.
Alsof hij niet vaker kritiek krijgt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Zo dom die Ferry om zoiets te roepen, meteen backfire
Ik denk eigenlijk dat hij ALLEEN maar kritiek krijgt. Je moet voor de grap maar eens naar RTL5 kijken om 18:30 uur, tenenkrommende televisie.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof hij niet vaker kritiek krijgt.Die opmerking van Ferry heeft sommige fokkers wel diep geraakt zo te lezen.
Het gaat niet zozeer om de 'kritiek' het gaat meer om het lafjes weghalen van de tweet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsof hij niet vaker kritiek krijgt.Die opmerking van Ferry heeft sommige fokkers wel diep geraakt zo te lezen.
Zal ik eens gaan kijken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij ALLEEN maar kritiek krijgt. Je moet voor de grap maar eens naar RTL5 kijken om 18:30 uur, tenenkrommende televisie.
Huilen, elke avond weer als hij de leuke terugblikken onderbreekt met zijn ingestudeerde falende grappen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat hij ALLEEN maar kritiek krijgt. Je moet voor de grap maar eens naar RTL5 kijken om 18:30 uur, tenenkrommende televisie.
Ja dat bedoel ik, totaal niet grappig. Ik kijk vanwege de fragmenten maar hij is gewoon TE erg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Huilen, elke avond weer als hij de leuke terugblikken onderbreekt met zijn ingestudeerde falende grappen.
Dat is hoe we rollen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Drakire het volgende:
maar wat is dit trouwens voor topic, we zijn boos op die gast dus laten we hem online vernederen door paints te maken? als je het zo leest is het best wel triest eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:49 schreef BobbyB het volgende:
Ferry bleek zelf ook een bekende FOK!ker
[ afbeelding ]
Fucking dit.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:14 schreef wickedmen het volgende:
Alsof het mij interesseert wat een middelmatige acteur die zich tevens liever vergrijpt aan naakte mannen dan vrouwen, van mijn kledingstijl vindt.
Ik zag er goed uit en dat is wat telt. [ afbeelding ]
Wat had je dan verwacht? Dat hij in elkaar gebeukt wordt?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:08 schreef Drakire het volgende:
quote:
quote:
Ultieme FOK!ker juist, hij wist dat het op het scherm zou komen en durfde te trollenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Als hij de ultieme FOK!ker is, dan zeg ik bij deze mijn account opquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ultieme FOK!ker juist, hij wist dat het op het scherm zou komen en durfde te trollen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als hij de ultieme FOK!ker is, dan zeg ik bij deze mijn account op
Denk inderdaad dat ie nu wel op het punt van instorten staat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Ik vind (en vond hem hiervoor al) een irritante kwal, valt het op?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik ken hem verder niet maar ik vond het juist wel gedurfd, hij kreeg van FOK!tv ook opmerkingen over hamsters in je reet, dus hij vond vast dat het kon
Nee, dat is zijn friendjequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Kan iemand zijn hoofd niet even in de Oz aap shoppen?
Even uitknippen en over zijn hoofd plakkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Kan iemand zijn hoofd niet even in de Oz aap shoppen?
quote:
Laat mij nou in die waan manquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat ie nu wel op het punt van instorten staat.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
Geweldig topic dit![]()
![]()
Een kleine bijdrage van mijn kant:
[ afbeelding ]
Walgelijk persoon. En alsof iedereen hem kent. Had iig nog nooit van hem gehoord. Vind hem vervelender dan Jan Kooijemansquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef uruz het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=147323
Arrogante klootzak
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
Mijn allereerste brouwsel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILER: tikje NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het origineel
Helemaal super.
Is die man in de post boven je nog niet voldoende?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:49 schreef Fendy het volgende:
Ik mis er nog eentje, iets met een stapel pallets
Verder geniale dingen voorbij zien komen
Het compliment is te groot, deze gast verdient dit niet.quote:
Dat borstzakje ookquote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:35 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat hij in elkaar gebeukt wordt?Nee, iets met deeg, koekje en eigen. Alleen wordt het hier niet als een laffe hond weggehaald.
Too little, too late.....quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:02 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Laffe hond? Misschien kreeg hij spijt, of had hij geen zin in gezeik van 500 FokkertjesNeem het hem kwalijk joh!
Ja, dus gaan 'we' niet alleen huilen dat hij het gezegd heeft, maar ook nog eens dat hij het weggehaald heeftquote:
Sja, er zijn aan de andere kant tonnen huisvrouwen en bakvissen die hem adoreren en arm zal hij ook niet zijn. Hij heeft het goed voor elkaar, dus dan krijg je dat.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zouden gewoon eens moeten nokken met het ophemelen van "sterren".
Sommige sterren verdienen dat idd niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, er zijn aan de andere kant tonnen huisvrouwen en bakvissen die hem adoreren en arm zal hij ook niet zijn. Hij heeft het goed voor elkaar, dus dan krijg je dat.
We zouden gewoon eens moeten nokken met het ophemelen van "sterren".
Oorzaak en gevolg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:11 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Ja, dus gaan 'we' niet alleen huilen dat hij het gezegd heeft, maar ook nog eens dat hij het weggehaald heeft
Logisch joh!
quote:
Kijk eens aan. Met Fessie erbij kan het haast niet meer fout gaan. Maar voor de zekerheid toch ook nog even een spreekkoor. Kom op, allemaal...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Clown Fessie trekt 'm over de streep...
[ afbeelding ]
Done. Carry on!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Clown Fessie trekt 'm over de streep...
[ afbeelding ]
quote:
Die Merci in z'n broekquote:Op vrijdag 15 maart 2013 01:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Kijk dat is nou toch wel weer aardig van Ferry, dat hij ons even bedankt voor ons harde werken...![]()
[ afbeelding ]
Leuk maar volgens mij is dat blikje al ouder dan die Ferry zelf...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:56 schreef Gitank2 het volgende:
Om Ferry weer met beide benen op de grond te krijgen is hij op een blikje boenwas te vinden.
[ afbeelding ]
Als je die n beetje afwerkt, issie wel netjesquote:
Ik was moe. toen ik die maakte ik ga die nog wat bewerkenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:29 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Als je die n beetje afwerkt, issie wel netjes
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zelf-kanibalisme??? Die Ferry doet ook alles voor een beetje aandacht...![]()
[ afbeelding ]
Als ik oud en versleten ben dan hoeft zoiets echt niet voor mij gedaan te worden, een beetje kwijlend naar een vage muziekant op een podium luisteren. Wat een geweldige feeststemming hangt daar.quote:
Die gast is nog erger dan Joling en Gordon bij elkaarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als ik oud en versleten ben dan hoeft zoiets echt niet voor mij gedaan te worden, een beetje kwijlend naar een vage muziekant op een podium luisteren. Wat een geweldige feeststemming hangt daar.
FusionFreakquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog fatsoenlijke links (imageshack werkt niet)quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
beetje laad maar [ http://imageshack.us/photo/my-images/818/vreddie.png/ (copy/paste deze link) ]
en als knallende afsluiter :[img] http://imageshack.us/photo/my-images/849/imgresl.png/[img] (copy/paste deze link)
Morgen duurt wel heel erg lang bij jou!quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Ben ook maar een eenzame zwerver zal de links morgen is repareeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, boeiend. Ga er vooral serieus op inquote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:29 schreef jodelahity het volgende:
Ondanks dat dit een mooi topic is hoorMaar ik kan er niet omheen hoeveel haat er wel niet is naar iemand die gewoon terecht zei dat mensen naar een premiere gingen in echt alle kleding die ze maar konden vinden
Ik bedoel dat niet verkeerd maar waar hij nu op afgebrand wordt was toch wel een heel klein beetje terecht om het zo maar te zeggen... en hij haalde het ook direct weer weg.. Hij zei gewoon wat iedereen buiten fok dacht
Lol mede-oldbiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, boeiend. Ga er vooral serieus op inAlsof Alberto elke dag het park checkt.
Neh dat is wat de schrijvers je willen doen geloven. Stiekem zit ik op een onbewoond eiland aan de kust van Venezuela en heb ik daar een bedrijf gestart genaamd Eyeworks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Was jij niet al heel lang weg uit de serie?
Ah!quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neh dat is wat de schrijvers je willen doen geloven. Stiekem zit ik op een onbewoond eiland aan de kust van Venezuela en heb ik daar een bedrijf gestart genaamd Eyeworks.
Ben jij ook zo iemand die met een stropdas rondloopt en mensen afrekent op hun kleding ipv de persoon?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:29 schreef jodelahity het volgende:
Ondanks dat dit een mooi topic is hoorMaar ik kan er niet omheen hoeveel haat er wel niet is naar iemand die gewoon terecht zei dat mensen naar een premiere gingen in echt alle kleding die ze maar konden vinden
Ik bedoel dat niet verkeerd maar waar hij nu op afgebrand wordt was toch wel een heel klein beetje terecht om het zo maar te zeggen... en hij haalde het ook direct weer weg.. Hij zei gewoon wat iedereen buiten fok dacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |