Als hij de ultieme FOK!ker is, dan zeg ik bij deze mijn account opquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ultieme FOK!ker juist, hij wist dat het op het scherm zou komen en durfde te trollen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als hij de ultieme FOK!ker is, dan zeg ik bij deze mijn account op
Denk inderdaad dat ie nu wel op het punt van instorten staat.quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
Zo dom die Ferry om zoiets te roepen, meteen backfire
Ik vind (en vond hem hiervoor al) een irritante kwal, valt het op?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ik ken hem verder niet maar ik vond het juist wel gedurfd, hij kreeg van FOK!tv ook opmerkingen over hamsters in je reet, dus hij vond vast dat het kon
Nee, dat is zijn friendjequote:Op woensdag 13 maart 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Kan iemand zijn hoofd niet even in de Oz aap shoppen?
Even uitknippen en over zijn hoofd plakkenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:14 schreef Greys het volgende:
Kan iemand zijn hoofd niet even in de Oz aap shoppen?
quote:
Laat mij nou in die waan manquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat ie nu wel op het punt van instorten staat.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
Geweldig topic dit![]()
![]()
Een kleine bijdrage van mijn kant:
[ afbeelding ]
Walgelijk persoon. En alsof iedereen hem kent. Had iig nog nooit van hem gehoord. Vind hem vervelender dan Jan Kooijemansquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:46 schreef uruz het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=147323
Arrogante klootzak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |