Oh, ik vond de marktkleding die je had geshopped wel goed gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:57 schreef Fendy het volgende:
Normaal is het TS begint, maar die zit op zijn werk zonder handige tekenprogjes.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik vond de marktkleding die je had geshopped wel goed gedaan eigenlijk
Hij en die Ralf Makkenblaf, bah bah, wat een vieze types. Ik zou er geen moeite mee hebben als die per direct in de vergetelheid verdwijnen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef Fopje het volgende:
Heb zo'n hekel aan die gozer. Hoe hij dat programma over de beste momenten van idols presenteert... Gadverdamme. Wat een totale lul.
Toch is Ralf best tof om mee te pratenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij en die Ralf Makkenblaf, bah bah, wat een vieze types. Ik zou er geen moeite mee hebben als die per direct in de vergetelheid verdwijnen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik vond de marktkleding die je had geshopped wel goed gedaan eigenlijk
Oh kots. Die Ralf Baffenmag is ook irritant ja. Hopelijk komen er wat leuke paintjes voorbijquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hij en die Ralf Makkenblaf, bah bah, wat een vieze types. Ik zou er geen moeite mee hebben als die per direct in de vergetelheid verdwijnen.
Amen Opaquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Eng ventje met z'n overdreven vieze neplach. Laat maar komen die photoshops.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef LompeHork het volgende:
Even snel want op het werk, maar die mang weet zeker wat mode is hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:06 schreef LompeHork het volgende:
Even snel want op het werk, maar die mang weet zeker wat mode is hoor!
[ afbeelding ]
Ik heb dat één keer gezien. En toen kwam er een stukje over zijn eigen idols ervaring. Was geen flikker aan, maar moest toch even voorbij komen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:01 schreef Fopje het volgende:
Heb zo'n hekel aan die gozer. Hoe hij dat programma over de beste momenten van idols presenteert... Gadverdamme. Wat een totale lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |