kom ik net ook achter...quote:
ONZ / [PAINT] Noord Koreaanse rakettestquote:Op woensdag 29 november 2017 13:03 schreef ToT het volgende:
Ik mis het topic van Kim Jong-Un en z'n raketlancering.
Tof, thx! Zet je hem meteen in de OP?quote:Op woensdag 29 november 2017 17:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Noord Koreaanse rakettest
Jaquote:Op woensdag 29 november 2017 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof, thx! Zet je hem meteen in de OP?
Bump.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 22:35 schreef ToT het volgende:
Niet het Poetin painttopic die ik zocht, maar blijkbaar was deze er dus ook nog: ONZ / [PAINT] Poetin
Edit: Heeft net iemand een nieuwe geopend! ONZ / Pleur hier je Putin photoshops neer. #1
Echt welquote:Op donderdag 4 januari 2018 08:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze staat er ook nog steeds niet bij...
ONZ / [Paint] Aliens in the Netherlands
Maar die 2 Putin-painttopics niet. Wel een andere.quote:
Van Gerwen stond er al in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:57 schreef ToT het volgende:
ONZ / [PAINT] Rapper Boef
ONZ / [PAINT] Michael van Gerwen
Vroeger.... RIP...quote:Op donderdag 8 maart 2018 21:16 schreef Dexter1 het volgende:
Worden er geen paintwedstrijden gehouden?
quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Vroeger.... RIP...
Topicreeks: Clash of the titans: ToT versus HaJee!
Nog geen ideeën, maar dit komt vanzelf wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
ONZ / De andere kant van de baard
Uitnodiging tot paint
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ / Dames en heren van de rechtbank
Deels paint.
Hier is iequote:Op vrijdag 28 september 2018 20:31 schreef ToT het volgende:
GBF / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
Deze komt hier naar toe als [GBF] gesloten wordt.
Maar laten we hopen dat dat forum nog wel een tijdje open blijft he! Maar er kan dus weer gepaint worden! Kan hij al wel toegevoegd worden aan de OP, of verandert er iets in het adres als hij verplaatst wordt? Volgens mij moet het wel kunnen he!
En het Pokémon painttopic uit het toenmalige [POK] komt misschien ook hier naar toe! Zou mooi zijn!
WOEIIIIIIIII!!!!!quote:Op zondag 30 september 2018 13:33 schreef Flippiee het volgende:
Kan hij al wel toegevoegd worden aan de OP, of verandert er iets in het adres als hij verplaatst wordt?
Heb hem er even snel bijgezet. Als ik zo thuis ben, dan doe ik het even in Hean stijlquote:Op zondag 30 september 2018 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
WOEIIIIIIIII!!!!!
En ook meteen aan het lijstje in de OP toegevoegd?
quote:Op zondag 30 september 2018 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb hem er even snel bijgezet. Als ik zo thuis ben, dan doe ik het even in Hean stijl
Pfff je stelt wel veel eisen. Pak zo mijn laptop er ffe bijquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:21 schreef ToT het volgende:
Kan deze er ook in? ONZ / [GBF] [Paint] Gehaktballen, overal en nergens.
En die Gotta catch 'em all die onderin staat, kan die ook naar boven toe omdat-ie net nieuw is in [ONZ]?
quote:Op zondag 14 oktober 2018 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pfff je stelt wel veel eisen. Pak zo mijn laptop er ffe bij
ONZ / [PAINT] Tunahan Kuzu tijdens de Algemene Politieke Beschouwingenquote:Op donderdag 21 maart 2019 10:02 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik kan de painttopics van Kuzu/DENK niet terugvinden?
Hmmm met Control + F kon ik in de OP niets vinden als ik op Kuzu zocht.quote:
Hier staan er ook nog een paar:quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:16 schreef ToT het volgende:
Er was er trouwens nog eentje, ik weet de TT niet meer maar ik had Kuzu er in gepaint dat hij bij een deur zat af te luisteren en notities maakte, en dat hij in een stemhokje iets schreef van dat Turken die niet op hem stemden verraders waren of zo.
Gritsus te paard, hoe weet je dat allemaal zo uit je hoofd?!?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier staan er ook nog een paar:
ONZ / [Paint] Zijn we onder de indruk van Erdogan?
Ehh, Google?quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Gritsus te paard, hoe weet je dat allemaal zo uit je hoofd?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |