quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:43 schreef Gloorbek het volgende:
stofzuiger altijd makkelijk..
[ afbeelding ]
de schotel natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vers vlees voor op de BBQ
heb je nou zo snel dat varken opgegetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
de schotel natuurlijk
[ afbeelding ]
ja die was ff weggelopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:56 schreef Labotte het volgende:
[..]
heb je nou zo snel dat varken opgegeten?
Haringen om de voortent mee vast te zetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef Bijna het volgende:
[ afbeelding ]
Een kratje Schultenbrau kan niet ontbreken.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Haringen om de voortent mee vast te zetten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Haringen om de voortent mee vast te zetten.
[ afbeelding ]
nou ze missen het anders wel zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef Bijna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een tv, want het WK mag zeker niet gemist worden!
Truequote:
kan je haar niet een klein beetje opschuiven?, ik vindt ingrid namelijk veel lekkerder..quote:
Bier niet koudzettenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef Bijna het volgende:
[ afbeelding ]
Een kratje Schultenbrau kan niet ontbreken.
koelkastmagneten vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bier niet koudzetten
[ afbeelding ]
Mijn kratje wat doe jequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bier niet koudzetten
[ afbeelding ]
In de koelkast gezet. Beter zet je het volgende keer meteen koud.quote:
Koelkastmagneten willenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
koelkastmagneten vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef PartyHard het volgende:
[..]
In de koelkast gezet. Beter zet je het volgende keer meteen koud.
Geen Telegraaf koelkastmagneet hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
koelkastmagneten vergeten![]()
[ afbeelding ]
Koelkast plaatsen maar op ontdooistand zettenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:47 schreef Bijna het volgende:
[..]
Geen Telegraaf koelkastmagneet hebben
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop