quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:43 schreef Gloorbek het volgende:
stofzuiger altijd makkelijk..
[ afbeelding ]
de schotel natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vers vlees voor op de BBQ
heb je nou zo snel dat varken opgegetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
de schotel natuurlijk
[ afbeelding ]
ja die was ff weggelopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:56 schreef Labotte het volgende:
[..]
heb je nou zo snel dat varken opgegeten?
Haringen om de voortent mee vast te zetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef Bijna het volgende:
[ afbeelding ]
Een kratje Schultenbrau kan niet ontbreken.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Haringen om de voortent mee vast te zetten.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Haringen om de voortent mee vast te zetten.
[ afbeelding ]
nou ze missen het anders wel zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:48 schreef Bijna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een tv, want het WK mag zeker niet gemist worden!
Truequote:
kan je haar niet een klein beetje opschuiven?, ik vindt ingrid namelijk veel lekkerder..quote:
Bier niet koudzettenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef Bijna het volgende:
[ afbeelding ]
Een kratje Schultenbrau kan niet ontbreken.
koelkastmagneten vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bier niet koudzetten
[ afbeelding ]
Mijn kratje wat doe jequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Bier niet koudzetten
[ afbeelding ]
Koelkastmagneten willenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
koelkastmagneten vergeten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef PartyHard het volgende:
[..]
In de koelkast gezet. Beter zet je het volgende keer meteen koud.
Geen Telegraaf koelkastmagneet hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
koelkastmagneten vergeten![]()
[ afbeelding ]
Koelkast plaatsen maar op ontdooistand zettenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:47 schreef Bijna het volgende:
[..]
Geen Telegraaf koelkastmagneet hebben
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Nice man, ik wacht op een vervolg!
Lijkt wel een stripverhaal.ja bloed weer eens dood, had hem later op de dag moeten postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ben zelf niet goed met paint helaas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:35 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
ja bloed weer eens dood, had hem later op de dag moeten posten
Het is echt zo makkelijk, je moet alleen even weten hoe het moet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf niet goed met paint helaas.
Ja weet ik ook wel :pquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Het is echt zo makkelijk, je moet alleen even weten hoe het moet.
ik zal hier een keer een topic voor maken met uitleg, zodat meer mensen kunnen meedoen.
dat is het nou juist, hoewel deze topics de naam paint dragen, zijn de bewerkingen voor 99% gemaakt met andere software, dit omdat je met het programma paint feitelijk niks kan..quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja weet ik ook wel :p
Gewoon plaatje in paint stoppen, uitsnijden en overplakken op Henk en Ingrid's caravan.
Maar dan is het niet echt mooi
Omg wat gebeurt er nu?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:07 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Koelkast plaatsen maar op ontdooistand zetten![]()
[ afbeelding ]
Zwembadje voor de kids.quote:
Blauwalg! Dat dit kan in Nederland op de campingquote:
Is het uitknippen van die plaatjes niet veel werk danquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
dat is het nou juist, hoewel deze topics de naam paint dragen, zijn de bewerkingen voor 99% gemaakt met andere software, dit omdat je met het programma paint feitelijk niks kan..
Alle plaatjes die zijn toegevoegd in dit topic zijn bestanden van het .png formaat dit houd in dat ze een transparante achtergrond hebben ( al uitgeknipt zijn)
Een .png vind je via google op deze manier
[ afbeelding ]
om deze dan over het bestaande achtergrond plaatje heen te 'plakken' moet je programma hebben dat met 'lagen' werkt .
Gimp is gratis en op youtube staat genoeg hoe je dit moet doen.
dus doe je huiswerk en over een half uur verwacht ik je eerste paint
Amen..
op de manier die ik net beschreven heb hoef je niks te knippen = plaatje zoeken in .png en plakken op je achtergrond.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:39 schreef davedavy het volgende:
[..]
Is het uitknippen van die plaatjes niet veel werk dan?
De caravan niet, maar het veldje ervoor wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Het raakt aardig vol zo, die caravan.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:35 schreef Krakimolo het volgende:
Ad is ook blij met gezelschap.
[ afbeelding ]
Rob was trouwens ook in de buurt om de rubbertjes van de koelkast en het frituurvet in de kantine te controleren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:25 schreef Bijna het volgende:
[..]
Blauwalg! Dat dit kan in Nederland op de camping
[ afbeelding ]
waar danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Rob was trouwens ook in de buurt om de rubbertjes van de koelkast en het frituurvet in de kantine te controleren.
Hij werd er niet vrolijk van. Dit topic verdient trouwens wel een keurmerk.
"I heard it's very 'gezellig' over here"quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Om in de stemming te komen
[ afbeelding ]
shit ik had er ook net 1 gemaaktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:31 schreef Bijna het volgende:
[..]
"I heard it's very 'gezellig' over here"
[ afbeelding ]
Laat deze maar staanquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:03 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
shit ik had er ook net 1 gemaakt
GRATIS VLEES!
[ afbeelding ]
Herman den Blijker weet er wel raad meequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:09 schreef Gloorbek het volgende:
[..]maar ik had de helikopter er ook niet in.
zo is het weer goed![]()
[ afbeelding ]
wat is dat dan ? snikkelzuigertje?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 19:31 schreef Krakimolo het volgende:
''Mmmm, een lekker hapje.''
[ afbeelding ]
Ik zie hem nietquote:
Dat heb je wel heul goed gedaan danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
De neger is dan ook nog niet weg hé.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 21:52 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
lijkt me sterk want de fietsen staan er nog..
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:44 schreef Gloorbek het volgende:
Na al dat gezeur met CNN zijn ze gevlucht naar deze camping..
Hier verder dus..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |